Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zadania główne:- współpraca z odpowiednimi komisjami Rady w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;- współdziałanie ze skarbnikiem w zakresie opracowania projektu budżetu w części dotyczącej Wydziału RI;- przygotowywanie projektów uchwał, aktów wewnętrznych, sprawozdań, analiz oraz innych materiałów dla potrzeb Rady, Zarządu i Starosty w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;- rozpatrywanie i załatwianie w porozumieniu z Zespołem Obsługi Rady i Zarządu interpelacji i wniosków radnych w zakresie Wydziału RI;- realizacja zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu;- współpraca przy opracowywaniu założeń zadań inwestycyjnych Powiatu oraz współpraca przy organizacji realizacji planowanych inwestycji;- poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla projektów planowanych do realizacji przez Powiat;- przygotowanie wniosków aplikacyjnych oraz nietechnicznych załączników uzupełniających oraz aplikowanie o zewnętrzne wsparcie finansowe projektów;- pozyskiwanie i uzgadnianie informacji finansowych, technicznych oraz prawnych z odpowiednimi wydziałami Urzędu w celu prawidłowego przygotowania projektu;- koordynowanie działań w fazie wdrażania projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem porozumień i umów dotyczących wspólnej realizacji oraz dofinansowania projektów;- współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi poszczególnymi programami i funduszami oraz wdrażającymi je wnioskowanie o płatność, sprawozdawczość, rozliczanie projektów finansowanych z tych programów oraz funduszy;- monitorowanie i zapewnienie prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektów związanych z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi programami lub funduszami udzielającymi wsparcie;- informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o możliwościach finansowania projektów ze źródeł zewnętrznych;- współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi lub organizacjami pozarządowymi Powiatu w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie;- koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy europejskich oraz monitoring ich wykorzystania w poszczególnych etapach realizacji przez komórki merytoryczne Starostwa;- opisanie rachunków i faktur w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej;- udzielanie wyjaśnień pisemnych i ustnych w trakcie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w ramach posiadanego zakresu czynności i prowadzonych spraw;- przygotowywanie i doręczanie korespondencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym KPA oraz sprawdzanie każdorazowo przed wysyłką korespondencji prawidłowość adresu e-doręczeń stron wraz z udokumentowania tej czynności w aktach sprawy;- inne czynności zlecone przez Dyrektora Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej, nieobjęte niniejszym zakresem czynności, a wynikające z bieżących potrzeb merytorycznych Wydziału;
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR W WYDZIALE ROZWOJU POWIATU, INWESTYCJI I AKTYWNOŚCI
- Numer
- StPr/25/0593
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Zadania główne:- współpraca z odpowiednimi komisjami Rady w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;- współdziałanie ze skarbnikiem w zakresie opracowania projektu budżetu w części dotyczącej Wydziału RI;- przygotowywanie projektów uchwał, aktów wewnętrznych, sprawozdań, analiz oraz innych materiałów dla potrzeb Rady, Zarządu i Starosty w zakresie zadań realizowanych przez Wydział RI;- rozpatrywanie i załatwianie w porozumieniu z Zespołem Obsługi Rady i Zarządu interpelacji i wniosków radnych w zakresie Wydziału RI;- realizacja zadań wynikających z uchwał Rady i Zarządu Powiatu;- współpraca przy opracowywaniu założeń zadań inwestycyjnych Powiatu oraz współpraca przy organizacji realizacji planowanych inwestycji;- poszukiwanie zewnętrznych źródeł finansowania dla projektów planowanych do realizacji przez Powiat;- przygotowanie wniosków aplikacyjnych oraz nietechnicznych załączników uzupełniających oraz aplikowanie o zewnętrzne wsparcie finansowe projektów;- pozyskiwanie i uzgadnianie informacji finansowych, technicznych oraz prawnych z odpowiednimi wydziałami Urzędu w celu prawidłowego przygotowania projektu;- koordynowanie działań w fazie wdrażania projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem porozumień i umów dotyczących wspólnej realizacji oraz dofinansowania projektów;- współpraca z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi poszczególnymi programami i funduszami oraz wdrażającymi je wnioskowanie o płatność, sprawozdawczość, rozliczanie projektów finansowanych z tych programów oraz funduszy;- monitorowanie i zapewnienie prawidłowej realizacji umów o dofinansowanie projektów związanych z instytucjami zarządzającymi i pośredniczącymi programami lub funduszami udzielającymi wsparcie;- informowanie powiatowych jednostek organizacyjnych o możliwościach finansowania projektów ze źródeł zewnętrznych;- współpraca z merytorycznymi komórkami organizacyjnymi Starostwa oraz jednostkami organizacyjnymi lub organizacjami pozarządowymi Powiatu w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie;- koordynowanie i prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem funduszy europejskich oraz monitoring ich wykorzystania w poszczególnych etapach realizacji przez komórki merytoryczne Starostwa;- opisanie rachunków i faktur w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej;- udzielanie wyjaśnień pisemnych i ustnych w trakcie kontroli zewnętrznej i wewnętrznej w ramach posiadanego zakresu czynności i prowadzonych spraw;- przygotowywanie i doręczanie korespondencji zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym KPA oraz sprawdzanie każdorazowo przed wysyłką korespondencji prawidłowość adresu e-doręczeń stron wraz z udokumentowania tej czynności w aktach sprawy;- inne czynności zlecone przez Dyrektora Wydział Rozwoju Powiatu, Inwestycji i Aktywności Społecznej, nieobjęte niniejszym zakresem czynności, a wynikające z bieżących potrzeb merytorycznych Wydziału;
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 05.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 870 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie zawodowe 4-letnie, średnie branżowe, wyższe (w tym licencjat), pomaturalne/policealne, średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe,
- Inne:
- . Wymagania niezbędne:- obywatelstwo polskie;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- wykształcenie co najmniej średnie;- w przypadku wykształcenia średniego wymagany co najmniej 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 6 miesięcy stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych, natomiast w przypadku wykształcenia wyższego wymagany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym co najmniej 6 miesięcy stażu pracy na stanowisku do spraw pozyskiwania lub rozliczania lub oceny lub kontroli funduszy zewnętrznych;- znajomość przepisów: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej, znajomość przepisów i wytycznych dotyczących funduszy unijnych, w szczególności w zakresie programów operacyjnych perspektywy 20212027, a także regulacji dotyczących projektów finansowanych z krajowych źródeł publicznych;- umiejętność praktycznej interpretacji przepisów prawa;- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- nieposzlakowana opinia.2. Wymagania dodatkowe:- umiejętność biegłej obsługi programów pakietu MS Office;- umiejętność redagowania pism;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- terminowość;- dyspozycyjność;- komunikatywność;- wysoka kultura osobista.Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu (w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy), docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony. System pracy jednozmianowy w godzinach: 7:30-15:30. Praca w budynku Starostwa Powiatowego w Bochni (budynek 3 piętrowy). Praca biurowa, przeważnie siedząca. Stanowisko związane z pracą przy komputerze.Szczegółowe informacje o prowadzonym naborze: https://bip.malopolska.pl/spbochnia,a,2777665,starosta-bochenski-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-pracy-inspektor-w-wydziale-rozwoju-powiatu-inwe.html
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Starostwo Powiatowe w Bochni
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
- Adres
- Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Anna Wojakiewicz
- Numer telefonu
- 146153710
- -