Chełm Śląski,

PODINSPEKTOR D/S OBRONNYCH (1/2 ETATU)

ID: 4453180

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań:- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego realizowanych na terenie gminy Chełm Śląski,- prowadzenie ewidencji i wydawanie decyzji w celu nałożenia świadczeń rzeczowych i osobistych- realizacja zadań z zakresu Obrony Cywilnej Plan Zarządzania kryzysowego,- planowanie, organizowanie, realizowanie szkoleń, treningów i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,- nadzór nad planowaniem i realizacją zadań bieżących i inwestycyjnych z zakresu zadań ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,- tworzenie i utrzymanie zasobów niezbędnych dla ochrony ludności,- nadzór nad sprzętem obrony cywilnej, zestawienia, potwierdzanie stanu ilościowego sprzętu,- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Służby Stałego Dyżuru Wójta Gminy Chełm Śląski,- opracowanie i aktualizowanie planów operacyjnych,- opracowanie i aktualizowanie Planów Obrony Cywilnej,- opracowanie i aktualizowanie Planów Punktu HNS,- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stopni alarmowych,- opracowanie i aktualizowanie Planów Akcji Jodowej,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ochrony Zabytków,- opracowanie Planu Ochrony przed Powodzią,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ewakuacji III stopnia- opracowanie i aktualizowanie Planu Organizacji Systemu Wykrywania i Alarmowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Działania Drużyny Wykrywania i Alarmowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ochrony Urzędu,- opracowanie i aktualizowanie Regulamin Głównego Stanowiska Kierowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Akcji Kurierskiej,- opracowywanie procedur gier decyzyjnych oraz ćwiczeń obronnych oraz ich przeprowadzanie,- koordynowanie organizacji miejsc doraźnego schronienia w przypadku wprowadzenia jednego ze stanów nadzwyczajnych lub w czasie wojny,- wyznaczanie podmiotów ochrony ludności z określeniem ich zadań, zawieranie porozumień o współpracy,- wykonywanie zadań związanych z obronnością i obroną cywilną.* system czasu pracy równoważny w przedziale czasowym: 07:30-17:00.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR D/S OBRONNYCH (1/2 ETATU)
  • Numer
  • StPr/25/1681
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Stanisława Konarskiego 2, 41-403 Chełm Śląski, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Zakres wykonywanych zadań:- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego realizowanych na terenie gminy Chełm Śląski,- prowadzenie ewidencji i wydawanie decyzji w celu nałożenia świadczeń rzeczowych i osobistych- realizacja zadań z zakresu Obrony Cywilnej Plan Zarządzania kryzysowego,- planowanie, organizowanie, realizowanie szkoleń, treningów i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,- nadzór nad planowaniem i realizacją zadań bieżących i inwestycyjnych z zakresu zadań ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,- tworzenie i utrzymanie zasobów niezbędnych dla ochrony ludności,- nadzór nad sprzętem obrony cywilnej, zestawienia, potwierdzanie stanu ilościowego sprzętu,- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Służby Stałego Dyżuru Wójta Gminy Chełm Śląski,- opracowanie i aktualizowanie planów operacyjnych,- opracowanie i aktualizowanie Planów Obrony Cywilnej,- opracowanie i aktualizowanie Planów Punktu HNS,- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stopni alarmowych,- opracowanie i aktualizowanie Planów Akcji Jodowej,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ochrony Zabytków,- opracowanie Planu Ochrony przed Powodzią,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ewakuacji III stopnia- opracowanie i aktualizowanie Planu Organizacji Systemu Wykrywania i Alarmowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Działania Drużyny Wykrywania i Alarmowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ochrony Urzędu,- opracowanie i aktualizowanie Regulamin Głównego Stanowiska Kierowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Akcji Kurierskiej,- opracowywanie procedur gier decyzyjnych oraz ćwiczeń obronnych oraz ich przeprowadzanie,- koordynowanie organizacji miejsc doraźnego schronienia w przypadku wprowadzenia jednego ze stanów nadzwyczajnych lub w czasie wojny,- wyznaczanie podmiotów ochrony ludności z określeniem ich zadań, zawieranie porozumień o współpracy,- wykonywanie zadań związanych z obronnością i obroną cywilną.* system czasu pracy równoważny w przedziale czasowym: 07:30-17:00.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.500
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 20.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 80.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 2 420 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, biegła obsługa komputera z obsługą internetu,
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne :- obywatelstwo polskie,- wykształcenie wyższe,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,- nieposzlakowana opinia,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,- znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej.Wymagania dodatkowe:- umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz ich stosowania,- znajomość użytkowa i techniczna sprzętu obrony cywilnej,- znajomość użytkowa i techniczna systemu ostrzegania i alarmowania oraz łączności,- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,- umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych- sumienność,- umiejętność dobrej komunikacji i współpracy w zespole,- umiejętność dobrej organizacji pracy i planowania,- dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • URZĄD GMINY CHEŁM ŚLĄSKI
  • Adres www
  • www.chelmsl.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
  • Adres
  • Stanisława Konarskiego 2, 41-403 Chełm Śląski, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Barbara Kołodziej
  • Numer telefonu
  • 32 225 75 03
  • E-mail
  • -