Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań:- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego realizowanych na terenie gminy Chełm Śląski,- prowadzenie ewidencji i wydawanie decyzji w celu nałożenia świadczeń rzeczowych i osobistych- realizacja zadań z zakresu Obrony Cywilnej Plan Zarządzania kryzysowego,- planowanie, organizowanie, realizowanie szkoleń, treningów i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,- nadzór nad planowaniem i realizacją zadań bieżących i inwestycyjnych z zakresu zadań ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,- tworzenie i utrzymanie zasobów niezbędnych dla ochrony ludności,- nadzór nad sprzętem obrony cywilnej, zestawienia, potwierdzanie stanu ilościowego sprzętu,- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Służby Stałego Dyżuru Wójta Gminy Chełm Śląski,- opracowanie i aktualizowanie planów operacyjnych,- opracowanie i aktualizowanie Planów Obrony Cywilnej,- opracowanie i aktualizowanie Planów Punktu HNS,- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stopni alarmowych,- opracowanie i aktualizowanie Planów Akcji Jodowej,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ochrony Zabytków,- opracowanie Planu Ochrony przed Powodzią,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ewakuacji III stopnia- opracowanie i aktualizowanie Planu Organizacji Systemu Wykrywania i Alarmowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Działania Drużyny Wykrywania i Alarmowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ochrony Urzędu,- opracowanie i aktualizowanie Regulamin Głównego Stanowiska Kierowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Akcji Kurierskiej,- opracowywanie procedur gier decyzyjnych oraz ćwiczeń obronnych oraz ich przeprowadzanie,- koordynowanie organizacji miejsc doraźnego schronienia w przypadku wprowadzenia jednego ze stanów nadzwyczajnych lub w czasie wojny,- wyznaczanie podmiotów ochrony ludności z określeniem ich zadań, zawieranie porozumień o współpracy,- wykonywanie zadań związanych z obronnością i obroną cywilną.* system czasu pracy równoważny w przedziale czasowym: 07:30-17:00.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR D/S OBRONNYCH (1/2 ETATU)
- Numer
- StPr/25/1681
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Stanisława Konarskiego 2, 41-403 Chełm Śląski, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Zakres wykonywanych zadań:- koordynacja i nadzór nad realizacją zadań ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego realizowanych na terenie gminy Chełm Śląski,- prowadzenie ewidencji i wydawanie decyzji w celu nałożenia świadczeń rzeczowych i osobistych- realizacja zadań z zakresu Obrony Cywilnej Plan Zarządzania kryzysowego,- planowanie, organizowanie, realizowanie szkoleń, treningów i ćwiczeń z zakresu ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,- nadzór nad planowaniem i realizacją zadań bieżących i inwestycyjnych z zakresu zadań ochrony ludności, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego,- tworzenie i utrzymanie zasobów niezbędnych dla ochrony ludności,- nadzór nad sprzętem obrony cywilnej, zestawienia, potwierdzanie stanu ilościowego sprzętu,- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Służby Stałego Dyżuru Wójta Gminy Chełm Śląski,- opracowanie i aktualizowanie planów operacyjnych,- opracowanie i aktualizowanie Planów Obrony Cywilnej,- opracowanie i aktualizowanie Planów Punktu HNS,- opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stopni alarmowych,- opracowanie i aktualizowanie Planów Akcji Jodowej,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ochrony Zabytków,- opracowanie Planu Ochrony przed Powodzią,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ewakuacji III stopnia- opracowanie i aktualizowanie Planu Organizacji Systemu Wykrywania i Alarmowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Działania Drużyny Wykrywania i Alarmowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Ochrony Urzędu,- opracowanie i aktualizowanie Regulamin Głównego Stanowiska Kierowania,- opracowanie i aktualizowanie Planu Akcji Kurierskiej,- opracowywanie procedur gier decyzyjnych oraz ćwiczeń obronnych oraz ich przeprowadzanie,- koordynowanie organizacji miejsc doraźnego schronienia w przypadku wprowadzenia jednego ze stanów nadzwyczajnych lub w czasie wojny,- wyznaczanie podmiotów ochrony ludności z określeniem ich zadań, zawieranie porozumień o współpracy,- wykonywanie zadań związanych z obronnością i obroną cywilną.* system czasu pracy równoważny w przedziale czasowym: 07:30-17:00.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 0.500
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 20.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 80.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 2 420 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, - Inne:
- Wymagania niezbędne :- obywatelstwo polskie,- wykształcenie wyższe,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,- nieposzlakowana opinia,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- biegła znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,- znajomość przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej, ustawy o ochronie informacji niejawnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej.Wymagania dodatkowe:- umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz ich stosowania,- znajomość użytkowa i techniczna sprzętu obrony cywilnej,- znajomość użytkowa i techniczna systemu ostrzegania i alarmowania oraz łączności,- odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków,- umiejętność działania pod presją czasu i w sytuacjach stresowych- sumienność,- umiejętność dobrej komunikacji i współpracy w zespole,- umiejętność dobrej organizacji pracy i planowania,- dyspozycyjność, wysoka kultura osobista.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- URZĄD GMINY CHEŁM ŚLĄSKI
- Adres www
- www.chelmsl.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
- Adres
- Stanisława Konarskiego 2, 41-403 Chełm Śląski, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Barbara Kołodziej
- Numer telefonu
- 32 225 75 03
- -