Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: a)bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów,- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających,- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych,- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,- kontrolowaniu rozliczeń budowy,b) współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej,c)sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,d)sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,e)zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym,f)prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej,g)opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,h)udział w komisjach przetargowych,i)prowadzenie spraw związanych z remontem parkingów przeznaczonych dla postoju pojazdów wykonujących przewozy drogowe oraz miejsc wykonywania kontroli ruchui transportu drogowego,j)sprawdzanie, pod względem merytorycznym, dowodów księgowych związanych z finansowaniem remontów,k)prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymywaniem kanałów technologicznych.
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR W WYDZIALE INFRASTRUKTURY DROGOWEJ
- Numer
- StPr/25/0659
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- a)bezpośredni nadzór, jako inspektor nadzoru inwestorskiego, nad wykonywanymi robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień, polegający na:- sprawowaniu kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,- sprawdzaniu jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów,- sprawdzaniu i odbiorze robót ulegających zakryciu lub zanikających,- uczestniczeniu w próbach i odbiorach technicznych instalacji oraz urządzeń technicznych,- potwierdzaniu faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,- kontrolowaniu rozliczeń budowy,b) współpraca z projektantem przy rozwiązywaniu problemów technicznych i organizacyjnych wynikłych przy realizacji dokumentacji projektowej,c)sprawdzanie dokumentacji projektowych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,d)sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,e)zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia/zakończenia robót budowlanych w ramach, realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej, inwestycji oraz o zmianach osób pełniących funkcje w procesie inwestycyjnym,f)prowadzenie spraw związanych z odbiorem końcowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział Infrastruktury Drogowej,g)opiniowanie, w tym szacowanie kosztów, planowanych zadań inwestycyjnych, w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,h)udział w komisjach przetargowych,i)prowadzenie spraw związanych z remontem parkingów przeznaczonych dla postoju pojazdów wykonujących przewozy drogowe oraz miejsc wykonywania kontroli ruchui transportu drogowego,j)sprawdzanie, pod względem merytorycznym, dowodów księgowych związanych z finansowaniem remontów,k)prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem i utrzymywaniem kanałów technologicznych.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 666 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w określonym stanowisku, nieposzlakowana opinia, - Inne:
- a)wykształcenie wyższe,b)co najmniej 3 letni staż pracy,c)uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjno - drogowej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,d)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,e)nieposzlakowana opinia,f)obywatelstwo polskie,g)pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,h)nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściganez oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:a)znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane wrazz rozporządzeniami wykonawczymi, ustawy prawo zamówień publicznych wrazz rozporządzeniami wykonawczymi oraz ustawy o pracownikach samorządowych,b)biegła umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,c)prawo jazdy kat. B.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta w Siemianowicach Śląskich
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
- Adres
- Wyzwolenia 17, 41-103 Siemianowice Śląskie, powiat: m. Siemianowice Śląskie, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Anna Belhaj
- Numer telefonu
- 327653594
- a.belhaj@pup.siemianowice.pl