Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: przygotowywanie i redagowanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych (współpraca z agencją graficzną), współtworzenie i zarządzanie treściami na stronie internetowej oraz w social mediach Fundacji, działania PR: wsparcie w budowaniu odpowiednich relacji z mediami (pisanie komunikatów prasowych i informacji dla mediów) oraz klientami (dbałość o jakość usług), współtworzenie organizowanych przez Fundację projektów oraz wydarzeń (zaangażowanie w przygotowania oraz obecność podczas wydarzenia), dbanie o zaplecze gadżetów reklamowych Fundacji, wykonywanie dokumentacji fotograficznych bieżącej działalności Fundacji, planowanie i koordynowanie wydarzeń marketingowych, wsparcie administracyjne w tworzeniu dokumentacji działu marketingu. Oferujemy: umowę o pracę (pełny etat), jasny system premiowy, dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, dodatkowy pakiet medyczny, pracownicze plany emerytalne PPE, możliwość korzystania z usług oferowanych przez Fundację na preferowanych warunkach zgodnie z procedurami wewnętrznymi. Dokumenty aplikacyjne (CV) prosimy dostarczyć w terminie do 24.11.2025 r. w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. organizacji i marketingu, do sekretariatu Fundacji, lubpocztą na adres: Fundacja Elektrowni Rybnik ul. Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, lubmailem: malgorzata.dabrowska@fundacjaelektrownirybnik.pl.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT DS. ORGANIZACJI I MARKETINGU
- Numer
- StPr/25/1474
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: przygotowywanie i redagowanie materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych (współpraca z agencją graficzną), współtworzenie i zarządzanie treściami na stronie internetowej oraz w social mediach Fundacji, działania PR: wsparcie w budowaniu odpowiednich relacji z mediami (pisanie komunikatów prasowych i informacji dla mediów) oraz klientami (dbałość o jakość usług), współtworzenie organizowanych przez Fundację projektów oraz wydarzeń (zaangażowanie w przygotowania oraz obecność podczas wydarzenia), dbanie o zaplecze gadżetów reklamowych Fundacji, wykonywanie dokumentacji fotograficznych bieżącej działalności Fundacji, planowanie i koordynowanie wydarzeń marketingowych, wsparcie administracyjne w tworzeniu dokumentacji działu marketingu. Oferujemy: umowę o pracę (pełny etat), jasny system premiowy, dodatkowe świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, dodatkowy pakiet medyczny, pracownicze plany emerytalne PPE, możliwość korzystania z usług oferowanych przez Fundację na preferowanych warunkach zgodnie z procedurami wewnętrznymi. Dokumenty aplikacyjne (CV) prosimy dostarczyć w terminie do 24.11.2025 r. w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Referent ds. organizacji i marketingu, do sekretariatu Fundacji, lubpocztą na adres: Fundacja Elektrowni Rybnik ul. Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, lubmailem: malgorzata.dabrowska@fundacjaelektrownirybnik.pl.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 24.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 700 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, zorientowanie na klienta, dobra organizacja pracy, samodzielność w działaniu, dyspozycyjność, znajomość pakietu MS Office (Word, Exel, Power point) w stopniu średniozaawansowanym, sumienność, komunikatywność, analityczne myślenie,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- FUNDACJA ELEKTROWNI RYBNIK
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
- Adres
- Podmiejska 43, 44-207 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Małgorzata Dąbrowska
- Numer telefonu
- -
- malgorzata.dabrowska@fundacjaelektrownirybnik.pl