Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zapewnienia udziału asystentek towarzyszących w 40 godzinnym szkoleniu przygotowującym do realizacji usługi organizowanym przez Zleceniodawcę. Zawarcia umów cywilno-prawnych z kandydatkami, które ukończyły szkolenie (uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat lub zaświadczenie potwierdzające nabycie kwalifikacji do świadczenia usług w ramach projektu).Pierwszeństwo w uzyskaniu wsparcia będą miały kobiety z niepełnosprawnością, kobiety starsze, kobiety LGBTI, kobiety pracujące seksualnie, migrantki, uchodźczynie, kobiety romskie oraz kobiety z terenów wiejskich zamieszkujące Gminę Miejską Kraków. Zakres realizowanej usługi:a) usługą objętych zostanie co najmniej 36 kobiet doznających lub zagrożonych przemocą domową,b) każda z u uczestniczek otrzyma co najmniej 15 godzin miesięcznie wsparcia,c) każda z asystentek będzie świadczyć pomoc dla nie więcej niż 3 uczestniczek projektu,d) usługa asystencji świadczona będzie w sposób elastyczny i zindywidualizowany, dostosowany do potrzeb i preferencji uczestniczek. W ramach asystencji realizowane będą w szczególności poniższe formy wsparcia:- opracowanie z każdą z uczestniczek indywidualnego planu działania, w tym terminów spotkań, wspólnych działań, wizyt,- przekazywanie informacji na temat zjawiska przemocy domowej,- przekazywanie informacji w zakresie dostępnych form pomocy, instytucji i organizacji świadczących pomoc na rzecz osób zagrożonych lub doświadczających przemocy,- pomoc w realizacji indywidualnego planu działania,- wsparcie emocjonalne w sytuacjach kryzysowych,- inne działania wynikające z bieżących potrzeb kobiet objętych wsparciem. e) usługa będzie realizowana:- w miejscu zamieszkania uczestniczki,- w innych wskazanych przez uczestniczkę miejscach, w których realizowane są działania w związku z przeciwdziałaniem przemocy domowej, np. Policja, prokuratura, sąd, ośrodki zdrowia, MOPS, organizacje pozarządowe. Zapewnienia każdej z asystentek możliwości skorzystania z konsultacji merytorycznej w zakresie trudności, jakie mogą się pojawiać w trakcie realizacji usługi. Konsultacje będą udzielane przez członka Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy domowej. Wymiar wsparcia merytorycznego wynosi 5 godzin konsultacji miesięcznie na asystentkę. Zasady korzystania z konsultacji merytorycznych zostaną uzgodnione między Zleceniodawcą a Zleceniobiorca do 7 dni po podpisaniu umowy.Dokumentowania realizacji zadania publicznego z wykorzystaniem wzorów dokumentów przekazanych przez Zleceniodawcę, w tym:a) Karty rekrutacji do uczestnictwa w projekcie,b) Indywidualnego planu działania zawieranego między asystentką a uczestniczką projektu,c) Oceny realizacji indywidualnego planu działania,d) Miesięcznej karty usług (MKU). MKU prowadzona będzie odrębnie dla każdej uczestniczki projektu i obejmować będzie ewidencję udzielonego wsparcia tj. daty i godziny realizacji usługi, opis działań podejmowanych przez asystentkę, miejsce realizacji usługi. Realizacja działań będzie potwierdzana w KMU przez asystentkę i uczestniczkę. Zleceniobiorca zatwierdza poprawność zrealizowanych i udokumentowanych w MKU działań.
Szczegóły
- Oferta pracy
- ASYSTENT OSÓB DOZNAJĄCYCH PRZEMOCY DOMOWEJ
- Numer
- StPr/25/5346
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Marszałka Józefa Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Zapewnienia udziału asystentek towarzyszących w 40 godzinnym szkoleniu przygotowującym do realizacji usługi organizowanym przez Zleceniodawcę. Zawarcia umów cywilno-prawnych z kandydatkami, które ukończyły szkolenie (uczestnicy szkolenia otrzymają certyfikat lub zaświadczenie potwierdzające nabycie kwalifikacji do świadczenia usług w ramach projektu).Pierwszeństwo w uzyskaniu wsparcia będą miały kobiety z niepełnosprawnością, kobiety starsze, kobiety LGBTI, kobiety pracujące seksualnie, migrantki, uchodźczynie, kobiety romskie oraz kobiety z terenów wiejskich zamieszkujące Gminę Miejską Kraków. Zakres realizowanej usługi:a) usługą objętych zostanie co najmniej 36 kobiet doznających lub zagrożonych przemocą domową,b) każda z u uczestniczek otrzyma co najmniej 15 godzin miesięcznie wsparcia,c) każda z asystentek będzie świadczyć pomoc dla nie więcej niż 3 uczestniczek projektu,d) usługa asystencji świadczona będzie w sposób elastyczny i zindywidualizowany, dostosowany do potrzeb i preferencji uczestniczek. W ramach asystencji realizowane będą w szczególności poniższe formy wsparcia:- opracowanie z każdą z uczestniczek indywidualnego planu działania, w tym terminów spotkań, wspólnych działań, wizyt,- przekazywanie informacji na temat zjawiska przemocy domowej,- przekazywanie informacji w zakresie dostępnych form pomocy, instytucji i organizacji świadczących pomoc na rzecz osób zagrożonych lub doświadczających przemocy,- pomoc w realizacji indywidualnego planu działania,- wsparcie emocjonalne w sytuacjach kryzysowych,- inne działania wynikające z bieżących potrzeb kobiet objętych wsparciem. e) usługa będzie realizowana:- w miejscu zamieszkania uczestniczki,- w innych wskazanych przez uczestniczkę miejscach, w których realizowane są działania w związku z przeciwdziałaniem przemocy domowej, np. Policja, prokuratura, sąd, ośrodki zdrowia, MOPS, organizacje pozarządowe. Zapewnienia każdej z asystentek możliwości skorzystania z konsultacji merytorycznej w zakresie trudności, jakie mogą się pojawiać w trakcie realizacji usługi. Konsultacje będą udzielane przez członka Zespołu Interdyscyplinarnego ds. Przeciwdziałania Przemocy domowej. Wymiar wsparcia merytorycznego wynosi 5 godzin konsultacji miesięcznie na asystentkę. Zasady korzystania z konsultacji merytorycznych zostaną uzgodnione między Zleceniodawcą a Zleceniobiorca do 7 dni po podpisaniu umowy.Dokumentowania realizacji zadania publicznego z wykorzystaniem wzorów dokumentów przekazanych przez Zleceniodawcę, w tym:a) Karty rekrutacji do uczestnictwa w projekcie,b) Indywidualnego planu działania zawieranego między asystentką a uczestniczką projektu,c) Oceny realizacji indywidualnego planu działania,d) Miesięcznej karty usług (MKU). MKU prowadzona będzie odrębnie dla każdej uczestniczki projektu i obejmować będzie ewidencję udzielonego wsparcia tj. daty i godziny realizacji usługi, opis działań podejmowanych przez asystentkę, miejsce realizacji usługi. Realizacja działań będzie potwierdzana w KMU przez asystentkę i uczestniczkę. Zleceniobiorca zatwierdza poprawność zrealizowanych i udokumentowanych w MKU działań.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- -
- Zmianowość:
- nie dotyczy
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 1.20
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 5.00
- Data rozpoczęcia:
- 31.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 80,00 PLN
- System wynagradzania:
- -
- Zawód:
- asystent rodziny
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Asystent rodziny (wymagany staż - lata: 3),
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: psychologia, pedagogika, nauki o rodzinie lub kierunki pokrewne,
- Inne:
- Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym w realizacji zadań z obszaru przeciwdziałania przemocy domowej, predyspozycje osobowościowe niezbędne do pełnienia tej funkcji w szczególności empatię, zaangażowanie, motywację do pracy z osobami w kryzysie, gotowość do podejmowania działań zadaniowych oraz determinację w dążeniu do celu. Z uwagi, że wsparciem mogą zostać objęte również migrantki oraz uchodźczynie znajomość języków obcych przy wyborze kandydatek będzie dodatkowo punktowana.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- GALICYJSKA FUNDACJA "WSPARCIE, INTEGRACJA, ROZWÓJ"
- Adres www
- www.gce.krakow.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Marszałka Józefa Piłsudskiego 6/9, 31-109 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Kontakt z pracodawcą
- Numer telefonu
- -
- gce@gcekrakow.online