Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Obsługa biura - umawianie spotkań, przyjmowanie gości, dbanie o porządek, organizowanie spotkań firmowych, przygotowywanie materiałów. Obsługa dokumentów - obsługa korespondencji oraz faktur, wprowadzanie do systemu, kserowania, skanowanie, archiwizacja, pisanie i wysyłka pism, dostarczanie pism oraz dokumentacji do urzędów, prowadzenie ewidencji umów oraz prac. Organizacja materiałów - zakupy papiernicze oraz higieniczne, odbiór materiałów z hurtowni, pilnowanie zużycia potrzebnych artykułów i ich uzupełnienie w zależności od potrzeb.
Szczegóły
- Oferta pracy
- SEKRETARKA (D)
- Numer
- StPr/25/2695
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Obsługa biura - umawianie spotkań, przyjmowanie gości, dbanie o porządek, organizowanie spotkań firmowych, przygotowywanie materiałów. Obsługa dokumentów - obsługa korespondencji oraz faktur, wprowadzanie do systemu, kserowania, skanowanie, archiwizacja, pisanie i wysyłka pism, dostarczanie pism oraz dokumentacji do urzędów, prowadzenie ewidencji umów oraz prac. Organizacja materiałów - zakupy papiernicze oraz higieniczne, odbiór materiałów z hurtowni, pilnowanie zużycia potrzebnych artykułów i ich uzupełnienie w zależności od potrzeb.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 19.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 666 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- sekretarka
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- Refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego.Wymagania: wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia, znajomość obsługi komputera i programu MD Office, dobra organizacja pracy i prowadzenia dokumentacji, sumienność, umiejętność sporządzania pism, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowości, umiejętność pracy w zespole, mile widziane prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: Obsługa biura - umawianie spotkań, przyjmowanie gości, dbanie o porządek, organizowanie spotkań firmowych, przygotowywanie materiałów. Obsługa dokumentów - obsługa korespondencji oraz faktur, wprowadzanie do systemu, kserowania, skanowanie, archiwizacja, pisanie i wysyłka pism, dostarczanie pism oraz dokumentacji do urzędów, prowadzenie ewidencji umów oraz prac. Organizacja materiałów - zakupy papiernicze oraz higieniczne, odbiór materiałów z hurtowni, pilnowanie zużycia potrzebnych artykułów i ich uzupełnienie w zależności od potrzeb. Praca w Tarnowie od pon. do pt. w godzinach 07.00-15.00 . Wynagrodzenie: 4 666,00 zł brutto.Pierwszeństwo w skierowaniu na ofertę przysługuje : - bezrobotnym posiadającym Kartę Dużej Rodziny, o której mowa w art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny; - bezrobotnym powyżej 50. roku życia; - bezrobotnym bez kwalifikacji zawodowych; - bezrobotnym niepełnosprawnym; - długotrwale bezrobotnym; - bezrobotnym i poszukującym pracy, będącym osobami do 30. roku życia; - bezrobotnym samotnie wychowującym co najmniej jedno dziecko.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
- Adres
- Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Doradca ds zatrudnienia
- Numer telefonu
- 14 688 23 55, 14 688 23 56
- -