Trzyciąż,

INSPEKTOR-EKODORADCA

ID: 4450590

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Prowadzenie działań doradczych i informacyjno-edukacyjnych w zakresie OZE, efektywności energetycznej, źródeł ogrzewania, dostępnhych programów dofinansowania, uchwały antysmogowj, a także pomoc dla mieszkańców w wypełnianiu wniosków o dofinansowanie i ich rozliczaniu (w szczególnosci dla osób wykluczonych).Koordynowanie realizacji przyjetej strategii ochrony powietrza (Program ochrony powietrza dla województwa małopolskiego), aby zapewnić trwałość i efektywność prowadzonych działań.Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych.Pozyskiwanie środków zewnetrznych przeznaczonych na ochronę powietrza.Aktualizacja bazy CEEB na podstawie danych przekazywanych przez właścicieli i zarządców budynków.Kontrole z zakresu ochrony powietrza wskazane w przepisach.Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienie sprawnej i właścicwej obsługi interesantów.Odpisywanie na pisma przychodzące.Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza, Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.Pozostałe zadania zgodne ze stanowiskiem.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR-EKODORADCA
  • Numer
  • StPr/25/0899
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Prowadzenie działań doradczych i informacyjno-edukacyjnych w zakresie OZE, efektywności energetycznej, źródeł ogrzewania, dostępnhych programów dofinansowania, uchwały antysmogowj, a także pomoc dla mieszkańców w wypełnianiu wniosków o dofinansowanie i ich rozliczaniu (w szczególnosci dla osób wykluczonych).Koordynowanie realizacji przyjetej strategii ochrony powietrza (Program ochrony powietrza dla województwa małopolskiego), aby zapewnić trwałość i efektywność prowadzonych działań.Prowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych.Pozyskiwanie środków zewnetrznych przeznaczonych na ochronę powietrza.Aktualizacja bazy CEEB na podstawie danych przekazywanych przez właścicieli i zarządców budynków.Kontrole z zakresu ochrony powietrza wskazane w przepisach.Udział w seminariach, szkoleniach, konferencjach itp. celem zapewnienie sprawnej i właścicwej obsługi interesantów.Odpisywanie na pisma przychodzące.Wykonywanie innych poleceń Wójta, Sekretarza, Kierownika Referatu Rolnictwa, Środowiska i Zarządzania Kryzysowego.Pozostałe zadania zgodne ze stanowiskiem.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 30.11.2028
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 870 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • robotnik budowlany

Wymagania

  • Konieczne:
  •      Uprawnienia: prawo jazdy kat. B,
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Administracja publiczna, ekonomia, finanse, ochrona środowiska,
      
  • Inne:
  • Wykształcenie wyższe i minimum 3 lata stażu pracy lub średnie z minimum 5 lat stażu pracy z doświadczeniem w jednostkach samorządu terytorialnego.Doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.Preferowane doświadczenie w pracy w samorządzie gminnym. Doświadczenie w administracji rządowej lub samorządowej.Znajomosć obsługi komputera i podstawowych programów.Umiejetnosć pracy w zespole.Samodzielność myslenia i działania.Umiejętność podejmowania decyzji.Rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w powirzone zadania.Bardzo dobra znajomość ustaw, a w szczególności:- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego. - Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym.- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych.- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.- Ustawa - prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Program Ochrony Powietrza dla województwa małopolskiego.- Uchwała antysmogowa dla Małopolski.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Gminy Trzyciąż
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
  • Adres
  • Leśna 4, 32-353 Trzyciąż, powiat: olkuski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 12 389 40 01
  • E-mail
  • sekretariat@gminatrzyciaz.pl