Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie spraw z zakresu scaleń i wymiany gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym; 2)rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na dokonanie zmian w stanie własnościowym w trakcie trwania postępowania scaleniowego;3)udział w czynnościach prowadzonych w terenie tj. odbiorach prac geodezyjnych dotyczących scalenia lub wymiany gruntów; 4)przygotowanie wniosków do ksiąg wieczystych; 5) wydawanie zaświadczeń dotyczących nieruchomości objętych postępowaniem scaleniowym; 6)prowadzenie i rozliczanie projektów scaleniowych realizowanych ze środków unijnych; 7)prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej i rzeczowej, dochodów i wydatków, spraw-dzanie zgodności faktur z umową, opisywanie faktur, stosowanie prawidłowej klasyfikacji 7) prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej.Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku pracy oraz warunków pracy określa ogłoszenie o naborze dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR
- Numer
- StPr/25/1465
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1)prowadzenie spraw z zakresu scaleń i wymiany gruntów wraz z zagospodarowaniem poscaleniowym; 2)rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na dokonanie zmian w stanie własnościowym w trakcie trwania postępowania scaleniowego;3)udział w czynnościach prowadzonych w terenie tj. odbiorach prac geodezyjnych dotyczących scalenia lub wymiany gruntów; 4)przygotowanie wniosków do ksiąg wieczystych; 5) wydawanie zaświadczeń dotyczących nieruchomości objętych postępowaniem scaleniowym; 6)prowadzenie i rozliczanie projektów scaleniowych realizowanych ze środków unijnych; 7)prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej i rzeczowej, dochodów i wydatków, spraw-dzanie zgodności faktur z umową, opisywanie faktur, stosowanie prawidłowej klasyfikacji 7) prowadzenie sprawozdawczości merytorycznej.Szczegółowy zakres obowiązków na stanowisku pracy oraz warunków pracy określa ogłoszenie o naborze dostępne w BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 900 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: dyspozycyjność, Radzenie sobie ze stresem, biegła obsługa komputera, - Inne:
- Znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla wykonywania zadań na w/w stanowisku; kierunek, profil wykształcenia: ukończenie studiów wyższych w zakresie administracja, prawo, geodezja, kierunki związane z gospodarką nieruchomościami lub studia podyplomowe o takich kierunkach.Szczegółowe wymagania określa ogłoszenie o naborze dostępne na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Częstochowie w zakładce "oferty pracy".
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Starostwo Powiatowe w Częstochowie
- Adres www
- czestochowa.powiat.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
- Adres
- Jana III Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Izabela Barcicka-Maziarz
- Numer telefonu
- 343229127
- epraca@czestochowa.powiat.pl