Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do Powszechnego Elektronicznego Systwemu Ewidencji Ludności (PESEL) obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz cudzoziemcówProwadzenie rejestru mieszkańców Gminy UstrońRozpatrywanie wniosków o udostępienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESELNadawanie numeru PESEL w związku z zameldowaniem na pobyt stały lub czasowy obywateli polskich i cudzoziemców i ich rodzin zamieszkujących na terenie PolskiNadawanie nr PESEL w związku z wydaniem dokumentu tożsamości dla obywateli polskich zamieszkujących poza terenem PolskiNadawanie numeru PESEL cudzoziemcom na wniosekObsługa rejestru zastrzeżeń nr PESELProwadzenie Krajowego Rejestru Danych KontaktowychObsługa Centralnego Rejestru WyborcówUczestniczenie w organizowaniu wyborów powszechnych i referendówProwadzenie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, w tym w oparciu o rzeczowy wykaz akt, instrukcję kancelaryjną oraz w oparciu o system elektronicznego obiegu dokumentówPrzestrzeganie zasad wynikających z ustaw o ochronie danych osobowych oraz o ochronie informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościamiWykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych uchwał, decyzji i zarządzeń organów nadrzędnych, a także uzasadnionych potrzeb pozostających w związku z charakterem prawnym oraz zadaniami i kompetencjami WydziałuZastępstwo w następującym zakresie:- wydawanie decyzji administracyjnych oraz postanowień w sprawach z zakresu przepisów o ewidencji ludności oraz ustawy o dowodach osobistych-przyjmowanie wniosków o wydanie i wymianę dokumentów stwierdzającychtożsamość oraz unieważnienie ich w rejestrze dowodów osobistych -przygotowywanie wniosków o wydanie dowodów osobistych, a następnie przekazywanie ich za pomocą aplikacji "Źródło" do rejestru dowodów osobuistych-prowadzenie ewidencji wydanych dowodów osobistych- prowadznie archiwum dokumentów tożsamości oraz kopert dowodowych- rozpatrywanie wniosków o udostępienie danych z rejestru dowodó osobistychSzczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w BIP Urzędu Miasta Ustroń w zakladce Oferty pracy
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI
- Numer
- StPr/25/0976
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Rynek 1, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- wprowadzanie danych do Powszechnego Elektronicznego Systwemu Ewidencji Ludności (PESEL) obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz cudzoziemcówProwadzenie rejestru mieszkańców Gminy UstrońRozpatrywanie wniosków o udostępienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESELNadawanie numeru PESEL w związku z zameldowaniem na pobyt stały lub czasowy obywateli polskich i cudzoziemców i ich rodzin zamieszkujących na terenie PolskiNadawanie nr PESEL w związku z wydaniem dokumentu tożsamości dla obywateli polskich zamieszkujących poza terenem PolskiNadawanie numeru PESEL cudzoziemcom na wniosekObsługa rejestru zastrzeżeń nr PESELProwadzenie Krajowego Rejestru Danych KontaktowychObsługa Centralnego Rejestru WyborcówUczestniczenie w organizowaniu wyborów powszechnych i referendówProwadzenie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, w tym w oparciu o rzeczowy wykaz akt, instrukcję kancelaryjną oraz w oparciu o system elektronicznego obiegu dokumentówPrzestrzeganie zasad wynikających z ustaw o ochronie danych osobowych oraz o ochronie informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościamiWykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych uchwał, decyzji i zarządzeń organów nadrzędnych, a także uzasadnionych potrzeb pozostających w związku z charakterem prawnym oraz zadaniami i kompetencjami WydziałuZastępstwo w następującym zakresie:- wydawanie decyzji administracyjnych oraz postanowień w sprawach z zakresu przepisów o ewidencji ludności oraz ustawy o dowodach osobistych-przyjmowanie wniosków o wydanie i wymianę dokumentów stwierdzającychtożsamość oraz unieważnienie ich w rejestrze dowodów osobistych -przygotowywanie wniosków o wydanie dowodów osobistych, a następnie przekazywanie ich za pomocą aplikacji "Źródło" do rejestru dowodów osobuistych-prowadzenie ewidencji wydanych dowodów osobistych- prowadznie archiwum dokumentów tożsamości oraz kopert dowodowych- rozpatrywanie wniosków o udostępienie danych z rejestru dowodó osobistychSzczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w BIP Urzędu Miasta Ustroń w zakladce Oferty pracy
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 300 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat),
Języki: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
- Inne:
- wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe- staż pracy nie jest wymaganySzczegółowe informacj e dot. naboru znajdują się w BIP Urzędu Miasta Ustroń w zakładce Oferty Pracy
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Ustroń
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
- Adres
- Rynek 1, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- -