Ustroń,

PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI

ID: 4449065

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do Powszechnego Elektronicznego Systwemu Ewidencji Ludności (PESEL) obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz cudzoziemcówProwadzenie rejestru mieszkańców Gminy UstrońRozpatrywanie wniosków o udostępienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESELNadawanie numeru PESEL w związku z zameldowaniem na pobyt stały lub czasowy obywateli polskich i cudzoziemców i ich rodzin zamieszkujących na terenie PolskiNadawanie nr PESEL w związku z wydaniem dokumentu tożsamości dla obywateli polskich zamieszkujących poza terenem PolskiNadawanie numeru PESEL cudzoziemcom na wniosekObsługa rejestru zastrzeżeń nr PESELProwadzenie Krajowego Rejestru Danych KontaktowychObsługa Centralnego Rejestru WyborcówUczestniczenie w organizowaniu wyborów powszechnych i referendówProwadzenie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, w tym w oparciu o rzeczowy wykaz akt, instrukcję kancelaryjną oraz w oparciu o system elektronicznego obiegu dokumentówPrzestrzeganie zasad wynikających z ustaw o ochronie danych osobowych oraz o ochronie informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościamiWykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych uchwał, decyzji i zarządzeń organów nadrzędnych, a także uzasadnionych potrzeb pozostających w związku z charakterem prawnym oraz zadaniami i kompetencjami WydziałuZastępstwo w następującym zakresie:- wydawanie decyzji administracyjnych oraz postanowień w sprawach z zakresu przepisów o ewidencji ludności oraz ustawy o dowodach osobistych-przyjmowanie wniosków o wydanie i wymianę dokumentów stwierdzającychtożsamość oraz unieważnienie ich w rejestrze dowodów osobistych -przygotowywanie wniosków o wydanie dowodów osobistych, a następnie przekazywanie ich za pomocą aplikacji "Źródło" do rejestru dowodów osobuistych-prowadzenie ewidencji wydanych dowodów osobistych- prowadznie archiwum dokumentów tożsamości oraz kopert dowodowych- rozpatrywanie wniosków o udostępienie danych z rejestru dowodó osobistychSzczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w BIP Urzędu Miasta Ustroń w zakladce Oferty pracy

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI LUDNOŚCI
  • Numer
  • StPr/25/0976
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Rynek 1, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • wprowadzanie danych do Powszechnego Elektronicznego Systwemu Ewidencji Ludności (PESEL) obywateli Rzeczypospolitej Polskiej oraz cudzoziemcówProwadzenie rejestru mieszkańców Gminy UstrońRozpatrywanie wniosków o udostępienie danych jednostkowych z rejestru mieszkańców oraz rejestru PESELNadawanie numeru PESEL w związku z zameldowaniem na pobyt stały lub czasowy obywateli polskich i cudzoziemców i ich rodzin zamieszkujących na terenie PolskiNadawanie nr PESEL w związku z wydaniem dokumentu tożsamości dla obywateli polskich zamieszkujących poza terenem PolskiNadawanie numeru PESEL cudzoziemcom na wniosekObsługa rejestru zastrzeżeń nr PESELProwadzenie Krajowego Rejestru Danych KontaktowychObsługa Centralnego Rejestru WyborcówUczestniczenie w organizowaniu wyborów powszechnych i referendówProwadzenie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, w tym w oparciu o rzeczowy wykaz akt, instrukcję kancelaryjną oraz w oparciu o system elektronicznego obiegu dokumentówPrzestrzeganie zasad wynikających z ustaw o ochronie danych osobowych oraz o ochronie informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościamiWykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych uchwał, decyzji i zarządzeń organów nadrzędnych, a także uzasadnionych potrzeb pozostających w związku z charakterem prawnym oraz zadaniami i kompetencjami WydziałuZastępstwo w następującym zakresie:- wydawanie decyzji administracyjnych oraz postanowień w sprawach z zakresu przepisów o ewidencji ludności oraz ustawy o dowodach osobistych-przyjmowanie wniosków o wydanie i wymianę dokumentów stwierdzającychtożsamość oraz unieważnienie ich w rejestrze dowodów osobistych -przygotowywanie wniosków o wydanie dowodów osobistych, a następnie przekazywanie ich za pomocą aplikacji "Źródło" do rejestru dowodów osobuistych-prowadzenie ewidencji wydanych dowodów osobistych- prowadznie archiwum dokumentów tożsamości oraz kopert dowodowych- rozpatrywanie wniosków o udostępienie danych z rejestru dowodó osobistychSzczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się w BIP Urzędu Miasta Ustroń w zakladce Oferty pracy
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 300 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat),
    Języki: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany,
     
  • Inne:
  • wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe- staż pracy nie jest wymaganySzczegółowe informacj e dot. naboru znajdują się w BIP Urzędu Miasta Ustroń w zakładce Oferty Pracy

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Ustroń
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
  • Adres
  • Rynek 1, 43-450 Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -