Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zadania podstawowe:1)tworzenie dokumentów programowych gminy, w tym strategii rozwoju gminy i programów sektorowych z zakresu działania wydziału,2)koordynacja i monitorowanie wdrażania w/w dokumentów oraz sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji,3)analiza i modelowanie procesów rozwojowych gminy na podstawie zgromadzonych danych,4)monitorowanie możliwości dofinansowania zadań gminy z funduszy zewnętrznych, 5)współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego, właściwymi Ministerstwami i innymi instytucjami zarządzającymi programami, za pomocą których dystrybuowane są pomocowe środki finansowe na dofinansowanie zadań gminy,6)współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego i innymi podmiotami niekomercyjnymi w zakresie aplikowania o środki pomocowe i wymiany doświadczeń związanych z aplikowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów, 7)opracowywanie wniosków i niezbędnych załączników oraz kompletowanie właściwej dokumentacji projektowej, dla zadań których beneficjentem jest gmina lub jednostki gminne,8)uzupełnianie dokumentacji aplikacyjnej i udzielanie wyjaśnień instytucjom organizującym konkurs, instytucjom zarządzającym i innym instytucjom,9)zarządzanie realizacją, monitowanie i rozliczanie projektów z udziałem finansowania zewnętrznego. Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/022/012
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR DS. PLANOWANIA ROZWOJU- NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
- Numer
- StPr/25/1360
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Zadania podstawowe:1)tworzenie dokumentów programowych gminy, w tym strategii rozwoju gminy i programów sektorowych z zakresu działania wydziału,2)koordynacja i monitorowanie wdrażania w/w dokumentów oraz sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji,3)analiza i modelowanie procesów rozwojowych gminy na podstawie zgromadzonych danych,4)monitorowanie możliwości dofinansowania zadań gminy z funduszy zewnętrznych, 5)współpraca z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego, właściwymi Ministerstwami i innymi instytucjami zarządzającymi programami, za pomocą których dystrybuowane są pomocowe środki finansowe na dofinansowanie zadań gminy,6)współpraca z innymi jednostkami samorządu terytorialnego i innymi podmiotami niekomercyjnymi w zakresie aplikowania o środki pomocowe i wymiany doświadczeń związanych z aplikowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów, 7)opracowywanie wniosków i niezbędnych załączników oraz kompletowanie właściwej dokumentacji projektowej, dla zadań których beneficjentem jest gmina lub jednostki gminne,8)uzupełnianie dokumentacji aplikacyjnej i udzielanie wyjaśnień instytucjom organizującym konkurs, instytucjom zarządzającym i innym instytucjom,9)zarządzanie realizacją, monitowanie i rozliczanie projektów z udziałem finansowania zewnętrznego. Pełna treść ogłoszenia na stronie: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/022/012
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 500 do 6 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,
Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B, - Inne:
- O stanowisko ubiegać się może kandydat, który:1.Posiada obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych - o stanowisko nie mogą ubiegać się osoby, o których mowa w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.2.Posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku.3.Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4.Cieszy się nieposzlakowaną opinią.5.Wykształcenie: wyższe.6.Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy w tym 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów współfinansowanych ze środków europejskich.7.Prawo jazdy kategorii B.Wymagania dodatkowe:1.Znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawa o zasadach prowadzenia polityki rozwoju, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym, dokumenty i wytyczne Ministra właściwego ds. Rozwoju z zakresu polityki rozwoju i funduszy europejskich, przepisy unijne w zakresie polityki spójności.2.Cechy osobowości kreatywność, komunikatywność, umiejętność zarządzania czasem poprzez planowanie i ustalanie celów, umiejętność pracy w zespole.3.Umiejętności - biegła obsługa komputera, bardzo dobra znajomość programów MS Word i MS Excel, umiejętność redagowania pism urzędowych.4.Znajomość języków obcych: komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- URZĄD MIEJSKI w Czechowicach-Dziedzicach
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
- Adres
- Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Gabriela Partyka-Dzida
- Numer telefonu
- 322177147
- -