Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- Prowadzenie bieżącej obsługi płacowej z wykorzystaniem modułu płacowego programu VeritumXL, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń dla pracowników oraz zleceniobiorców- Terminowe prowadzenie rozliczeń finasowych dotyczących wynagrodzeń, pochodnych, składek, podatków, potrąceń, sporządzenie PIT i RMUA- Obsługa programu Płatnik w tym zgłoszeń oraz raportów do ZUS, prowadzenie rozliczeń i korespondencji z ZUS oraz urzędami skarbowymi,- Prowadzenie spraw zwiazanych z PPK- Przyjmowanie stron w ramach struktury organizacyjnej, jak rownież byłych pracowników- Obsługa wniosków, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach, zaświadczeń dla celów emerytalno-rentownych, sporządzanie ERP-7- Weryfikowanie dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym,- Fachowe doradztwo w zakresie prowadzonych spraw i świadczeń- Kompletowanie dokumentów w zakresie funkcjonowania działu, prowadzenie archiwum zakładowego- Sporządzanie sprawozdań dotyczącyh zatrudnienia i wynagrodzeń, analiz na potrzeby Spółki- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie zajmowania stanowiska pracy, w szczególności Głównym Urzędem Statystycznym; Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON)- składanie wniosków w Systemie Obsługi Dofinansowań i Refundacji (SODiR)Wymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomia, finanse, rachunkowość, kierunki pokrewne do wymienionych - w tym studia podyplomowe oraz kursy dające kwalifikacje zawodowe)- Minimum 3 lat stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na tożsamym stanowisku- Znajomość przepisów ustawy kodeksu pracy, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, innych bieżących aktów prawnych i wykonawczych niezbędnych do wykonywania pracy,- Bardzo dobra znajomośc obsługi komputera i programów biurowych- Zdolności analityczne i komunikacyjne, sumienność, rzetelnośc, ciągła aktualizacja wiedzy- Umiejętność współpracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej Oferujemy:- Zatrudnienie na umowe o pracę - praca biurowa w pełnym wymierze czasu pracy,
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA DS. PŁAC
- Numer
- StPr/25/1285
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Adamczyka 10, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Zakres obowiązków:- Prowadzenie bieżącej obsługi płacowej z wykorzystaniem modułu płacowego programu VeritumXL, w tym naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń dla pracowników oraz zleceniobiorców- Terminowe prowadzenie rozliczeń finasowych dotyczących wynagrodzeń, pochodnych, składek, podatków, potrąceń, sporządzenie PIT i RMUA- Obsługa programu Płatnik w tym zgłoszeń oraz raportów do ZUS, prowadzenie rozliczeń i korespondencji z ZUS oraz urzędami skarbowymi,- Prowadzenie spraw zwiazanych z PPK- Przyjmowanie stron w ramach struktury organizacyjnej, jak rownież byłych pracowników- Obsługa wniosków, wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniach, zaświadczeń dla celów emerytalno-rentownych, sporządzanie ERP-7- Weryfikowanie dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym,- Fachowe doradztwo w zakresie prowadzonych spraw i świadczeń- Kompletowanie dokumentów w zakresie funkcjonowania działu, prowadzenie archiwum zakładowego- Sporządzanie sprawozdań dotyczącyh zatrudnienia i wynagrodzeń, analiz na potrzeby Spółki- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie zajmowania stanowiska pracy, w szczególności Głównym Urzędem Statystycznym; Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON)- składanie wniosków w Systemie Obsługi Dofinansowań i Refundacji (SODiR)Wymagania:- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomia, finanse, rachunkowość, kierunki pokrewne do wymienionych - w tym studia podyplomowe oraz kursy dające kwalifikacje zawodowe)- Minimum 3 lat stażu pracy w obszarze zgodnym z zadaniami na tożsamym stanowisku- Znajomość przepisów ustawy kodeksu pracy, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, innych bieżących aktów prawnych i wykonawczych niezbędnych do wykonywania pracy,- Bardzo dobra znajomośc obsługi komputera i programów biurowych- Zdolności analityczne i komunikacyjne, sumienność, rzetelnośc, ciągła aktualizacja wiedzy- Umiejętność współpracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej Oferujemy:- Zatrudnienie na umowe o pracę - praca biurowa w pełnym wymierze czasu pracy,
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 500 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw wynagrodzeń
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres www
- www.pk-raciborz.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
- Adres
- Adamczyka 10, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- sekretariat@pk-raciborz.pl