Zabrze,

PODINSPEKTOR

ID: 4448877

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków mieszkalnych i użytkowych w trybach przewidzianych przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,2. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków mieszkalnych i użytkowych w drodze bezprzetargowej,3. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków mieszkalnych i użytkowych w drodze przetargu oraz organizacja przetargu,4. Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi w zakresie prowadzonych spraw.Zakres odpowiedzialności pracownika:- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/1168
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków mieszkalnych i użytkowych w trybach przewidzianych przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,2. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków mieszkalnych i użytkowych w drodze bezprzetargowej,3. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków mieszkalnych i użytkowych w drodze przetargu oraz organizacja przetargu,4. Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi w zakresie prowadzonych spraw.Zakres odpowiedzialności pracownika:- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 15.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 840 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości

Wymagania

  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe (preferowane: prawo, administracja, gospodarka nieruchomościami) lub średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, Kodeksu cywilnego w zakresie Księgi drugiej, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miejski w Zabrzu
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
  • Adres
  • Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, powiat: m. Zabrze, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Katarzyna Fitał
  • Numer telefonu
  • 32 273 97 09
  • E-mail
  • -