Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe I lub II stopnia lub średnie; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:1.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgód na czasowe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.2.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgód na stałe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.3.Ustanawianie służebności na nieruchomościach gminnych w związku z wydaniem zgody na stałe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.4.Wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygujące, rachunki),5.Stała kontrola wpływu opłat z tytułu zajęcia nieruchomości.6.Księgowanie wpływów.7.Prowadzenie bieżącej korespondencji, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty.8.Przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności.9.Przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodów.10.Współpraca z innymi wydziałami i jednostkami Urzędu.11.Kontrola terenowa nieruchomości pod względem dbałości o estetykę i utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z zawartych zgód.12.Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonych spraw.13.Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.14.Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.15.Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.16.Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Korespondencji Administracji Publicznej SEKAP.jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W WYDZIALE GEODEZJI, GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ROLNICTWA
- Numer
- StPr/25/1660
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.plWykształcenie: wyższe I lub II stopnia lub średnie; znajomość przepisów ustaw wymienionych w ogłoszeniu o naborze; biegła obsługa komputera; umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej i werbalnej; nieposzlakowana opinia; korzystanie w pełni z praw publicznych; zakres obowiązków:1.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgód na czasowe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.2.Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgód na stałe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.3.Ustanawianie służebności na nieruchomościach gminnych w związku z wydaniem zgody na stałe zajęcie nieruchomości w związku z umieszczeniem urządzenia infrastruktury technicznej lub innych inwestycji.4.Wystawianie dokumentów księgowych (faktury, faktury korygujące, noty korygujące, rachunki),5.Stała kontrola wpływu opłat z tytułu zajęcia nieruchomości.6.Księgowanie wpływów.7.Prowadzenie bieżącej korespondencji, wysyłanie przypomnień i wezwań do zapłaty.8.Przygotowywanie dokumentacji do prowadzenia windykacji należności.9.Przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu oraz planowanych dochodów.10.Współpraca z innymi wydziałami i jednostkami Urzędu.11.Kontrola terenowa nieruchomości pod względem dbałości o estetykę i utrzymanie porządku, wykonywania obowiązków wynikających z zawartych zgód.12.Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych dotyczące prowadzonych spraw.13.Konsultacje z Biurem Obsługi Prawnej.14.Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i jej archiwizacja.15.Obsługa Zintegrowanego Systemu Zarządzania KSAT-2000i.16.Obsługa i prowadzenie spraw w Systemie Elektronicznej Korespondencji Administracji Publicznej SEKAP.jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 02.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: Obsługa komputera, - Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Knurów
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
- Adres
- Floriana Ogana 5, 44-195 Knurów, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Elżbieta Wróbel
- Numer telefonu
- 32 441 97 12
- -