Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Wypełnianie obowiązków administratora nieruchomości w zakresie budynku MZD, pomieszczeń Działu Parkingów i Strefy Płatnego Parkowania m.in.- zlecanie, koordynowanie i nadzór nad remontami, naprawami i usługami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,- prowadzenie spraw dotyczących ochrony obiektów, sprzątania obiektów oraz gospodarowania odpadami,- prowadzenie spraw związanych z dostarczaniem mediów, usług telekomunikacyjnych i innych umów dotyczących administracji,- zlecanie serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych,- zlecanie serwisowania instalacji i urządzeń elektrycznych.2. Nadzór nad przeglądami wszystkich urządzeń sekretariatu oraz BOI m.in. centralki telefonicznej, kserokopiarek włącznie z podjęciem stosownych kroków w celu wyeliminowania nieprawidłowości w ich pracy.3. Nadzór nad monitoringiem wewnętrznym MZD.4. Nadzór nad prowadzeniem floty paliwowej dla pojazdów MZD.5. Nadzór i opieka nad pojazdami służbowymi MZD.6. Nadzór nad telefonami służbowymi.7. Nadzór nad kartami i kluczami dostępu do pomieszczeń i pojazdów.8. Dokonywanie zakupu materiałów biurowych dla potrzeb MZD.9. Wykonywanie niewielkich napraw i remontów w budynku MZD.10. Prowadzenie ewidencji wyposażenia MZD niewchodzącego w skład środków trwałych.11. Nadzór nad ewidencjonowaniem środków trwałych.12. Wydawanie materiałów eksploatacyjnych pracownikom MZD.13. Kierowanie samochodami służbowymi w celu realizacji przydzielonych zadań.14. Przygotowanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych w zakresie merytorycznie realizowanych zadań.15. Zaopatrzenie i ewidencja wydanej odzieży ochronnej i innych należnych materiałów.Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.30-15.30.Pełna treść ogłoszenia na stronie :https://bip.mzd.bielsko.pl/m,20,ogloszenia-o-naborze.html
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZYCH - NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
- Numer
- StPr/25/1366
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Wypełnianie obowiązków administratora nieruchomości w zakresie budynku MZD, pomieszczeń Działu Parkingów i Strefy Płatnego Parkowania m.in.- zlecanie, koordynowanie i nadzór nad remontami, naprawami i usługami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,- prowadzenie spraw dotyczących ochrony obiektów, sprzątania obiektów oraz gospodarowania odpadami,- prowadzenie spraw związanych z dostarczaniem mediów, usług telekomunikacyjnych i innych umów dotyczących administracji,- zlecanie serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych,- zlecanie serwisowania instalacji i urządzeń elektrycznych.2. Nadzór nad przeglądami wszystkich urządzeń sekretariatu oraz BOI m.in. centralki telefonicznej, kserokopiarek włącznie z podjęciem stosownych kroków w celu wyeliminowania nieprawidłowości w ich pracy.3. Nadzór nad monitoringiem wewnętrznym MZD.4. Nadzór nad prowadzeniem floty paliwowej dla pojazdów MZD.5. Nadzór i opieka nad pojazdami służbowymi MZD.6. Nadzór nad telefonami służbowymi.7. Nadzór nad kartami i kluczami dostępu do pomieszczeń i pojazdów.8. Dokonywanie zakupu materiałów biurowych dla potrzeb MZD.9. Wykonywanie niewielkich napraw i remontów w budynku MZD.10. Prowadzenie ewidencji wyposażenia MZD niewchodzącego w skład środków trwałych.11. Nadzór nad ewidencjonowaniem środków trwałych.12. Wydawanie materiałów eksploatacyjnych pracownikom MZD.13. Kierowanie samochodami służbowymi w celu realizacji przydzielonych zadań.14. Przygotowanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych w zakresie merytorycznie realizowanych zadań.15. Zaopatrzenie i ewidencja wydanej odzieży ochronnej i innych należnych materiałów.Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.30-15.30.Pełna treść ogłoszenia na stronie :https://bip.mzd.bielsko.pl/m,20,ogloszenia-o-naborze.html
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 6 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B, - Inne:
- Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:Niezbędne:- obywatelstwo: polskie,- wykształcenie: wyższe,- doświadczenie zawodowe/staż pracy:Wymagany jest 3-letni staż pracy. Staż pracy musi być udokumentowany świadectwami pracy, zaświadczeniami o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę, prawo jazdy kategorii B, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista, umiejętność zarządzania swoim czasem, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, - dobra znajomość pakietu MS Office.Na powyższe stanowisko mogą również aplikować osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
- Adres
- Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Dorota Klimunt
- Numer telefonu
- -
- -