Bielsko-Biała,

INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZYCH - NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

ID: 4448819

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Wypełnianie obowiązków administratora nieruchomości w zakresie budynku MZD, pomieszczeń Działu Parkingów i Strefy Płatnego Parkowania m.in.- zlecanie, koordynowanie i nadzór nad remontami, naprawami i usługami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,- prowadzenie spraw dotyczących ochrony obiektów, sprzątania obiektów oraz gospodarowania odpadami,- prowadzenie spraw związanych z dostarczaniem mediów, usług telekomunikacyjnych i innych umów dotyczących administracji,- zlecanie serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych,- zlecanie serwisowania instalacji i urządzeń elektrycznych.2. Nadzór nad przeglądami wszystkich urządzeń sekretariatu oraz BOI m.in. centralki telefonicznej, kserokopiarek włącznie z podjęciem stosownych kroków w celu wyeliminowania nieprawidłowości w ich pracy.3. Nadzór nad monitoringiem wewnętrznym MZD.4. Nadzór nad prowadzeniem floty paliwowej dla pojazdów MZD.5. Nadzór i opieka nad pojazdami służbowymi MZD.6. Nadzór nad telefonami służbowymi.7. Nadzór nad kartami i kluczami dostępu do pomieszczeń i pojazdów.8. Dokonywanie zakupu materiałów biurowych dla potrzeb MZD.9. Wykonywanie niewielkich napraw i remontów w budynku MZD.10. Prowadzenie ewidencji wyposażenia MZD niewchodzącego w skład środków trwałych.11. Nadzór nad ewidencjonowaniem środków trwałych.12. Wydawanie materiałów eksploatacyjnych pracownikom MZD.13. Kierowanie samochodami służbowymi w celu realizacji przydzielonych zadań.14. Przygotowanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych w zakresie merytorycznie realizowanych zadań.15. Zaopatrzenie i ewidencja wydanej odzieży ochronnej i innych należnych materiałów.Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.30-15.30.Pełna treść ogłoszenia na stronie :https://bip.mzd.bielsko.pl/m,20,ogloszenia-o-naborze.html

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZYCH - NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
  • Numer
  • StPr/25/1366
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Wypełnianie obowiązków administratora nieruchomości w zakresie budynku MZD, pomieszczeń Działu Parkingów i Strefy Płatnego Parkowania m.in.- zlecanie, koordynowanie i nadzór nad remontami, naprawami i usługami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,- prowadzenie spraw dotyczących ochrony obiektów, sprzątania obiektów oraz gospodarowania odpadami,- prowadzenie spraw związanych z dostarczaniem mediów, usług telekomunikacyjnych i innych umów dotyczących administracji,- zlecanie serwisowania urządzeń klimatyzacyjnych,- zlecanie serwisowania instalacji i urządzeń elektrycznych.2. Nadzór nad przeglądami wszystkich urządzeń sekretariatu oraz BOI m.in. centralki telefonicznej, kserokopiarek włącznie z podjęciem stosownych kroków w celu wyeliminowania nieprawidłowości w ich pracy.3. Nadzór nad monitoringiem wewnętrznym MZD.4. Nadzór nad prowadzeniem floty paliwowej dla pojazdów MZD.5. Nadzór i opieka nad pojazdami służbowymi MZD.6. Nadzór nad telefonami służbowymi.7. Nadzór nad kartami i kluczami dostępu do pomieszczeń i pojazdów.8. Dokonywanie zakupu materiałów biurowych dla potrzeb MZD.9. Wykonywanie niewielkich napraw i remontów w budynku MZD.10. Prowadzenie ewidencji wyposażenia MZD niewchodzącego w skład środków trwałych.11. Nadzór nad ewidencjonowaniem środków trwałych.12. Wydawanie materiałów eksploatacyjnych pracownikom MZD.13. Kierowanie samochodami służbowymi w celu realizacji przydzielonych zadań.14. Przygotowanie dokumentacji do udzielania zamówień publicznych w zakresie merytorycznie realizowanych zadań.15. Zaopatrzenie i ewidencja wydanej odzieży ochronnej i innych należnych materiałów.Praca w systemie jednozmianowym od pon. do pt. w godz. 7.30-15.30.Pełna treść ogłoszenia na stronie :https://bip.mzd.bielsko.pl/m,20,ogloszenia-o-naborze.html
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 6 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: prawo jazdy kategorii B,
  • Inne:
  • Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:Niezbędne:- obywatelstwo: polskie,- wykształcenie: wyższe,- doświadczenie zawodowe/staż pracy:Wymagany jest 3-letni staż pracy. Staż pracy musi być udokumentowany świadectwami pracy, zaświadczeniami o zatrudnieniu w ramach umowy o pracę, prawo jazdy kategorii B, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista, umiejętność zarządzania swoim czasem, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, - dobra znajomość pakietu MS Office.Na powyższe stanowisko mogą również aplikować osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
  • Adres
  • Michała Grażyńskiego 10, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Dorota Klimunt
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -