Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: sprawowanie nadzoru nad stosowaniem i przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, w tym stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt, archiwizowania dokumentów, Regulaminu Organizacyjnego, Polityki Bezpieczeństwa, kodeksu postępowania administracyjnego i innych aktów regulujących pracę Urzędu Miejskiego, sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów na nośniku papierowym oraz w formie elektronicznej na nośnikach informatycznych, rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu związanych ze stosowaniem regulaminu organizacyjnego Urzędu, sprawowanie nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej i egzaminów dla nowozatrudnionych pracowników Urzędu Miejskiego, sprawowanie kontroli funkcjonalnej Urzędu Miejskiego w zakresie przestrzegania zasad terminowości i przestrzegania regulaminów, zarządzeń oraz poleceń służbowych i realizacji wniosków kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego oraz jego zmian i przedkładanie ich Prezydentowi Miasta, sprawowanie kontroli w zakresie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy, sprawowanie nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie spraw związanych z udziałem miasta w związkach i porozumieniach komunalnych oraz współpraca z administracją rządową i samorządową, w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób, podejmowanie z inicjatywy Prezydenta Miasta działań organizacyjnych mających na celu aktywizację kontaktów z mieszkańcami, organizacjami społeczno-politycznymi, wyznaniowymi, środowiskowymi oraz podmiotami gospodarczymi i ich związkami działającymi na terenie miasta, w zakresie odpowiadającym zadaniom Urzędu Miejskiego, koordynowanie i organizowanie spraw związanych z wyborami Prezydenta RP, do Sejmu RP, Senatu RP Parlamentu Europejskiego, samorządowymi oraz przeprowadzanymi referendami i spisami powszechnymi, przekazywanie do rozpatrzenia komórkom organizacyjnym Urzędu, zgodnie z ich właściwością rzeczową, wniosków i interpelacji radnych oraz wniosków komisji Rady, udzielanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych oraz wnioski komisji Rady, w zakresie powierzonych do prowadzenia spraw miasta, prowadzenie spraw dotyczących współdziałania Prezydenta Miasta ze związkami zawodowymi działającymi w Urzędzie
Szczegóły
- Oferta pracy
- SEKRETARZ MIASTA ŚWIĘTOCHŁOWICE
- Numer
- StPr/25/1046
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- sprawowanie nadzoru nad stosowaniem i przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych, w tym stosowania jednolitego rzeczowego wykazu akt, archiwizowania dokumentów, Regulaminu Organizacyjnego, Polityki Bezpieczeństwa, kodeksu postępowania administracyjnego i innych aktów regulujących pracę Urzędu Miejskiego, sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów na nośniku papierowym oraz w formie elektronicznej na nośnikach informatycznych, rozstrzyganie sporów kompetencyjnych pomiędzy pracownikami Urzędu związanych ze stosowaniem regulaminu organizacyjnego Urzędu, sprawowanie nadzoru nad przebiegiem służby przygotowawczej i egzaminów dla nowozatrudnionych pracowników Urzędu Miejskiego, sprawowanie kontroli funkcjonalnej Urzędu Miejskiego w zakresie przestrzegania zasad terminowości i przestrzegania regulaminów, zarządzeń oraz poleceń służbowych i realizacji wniosków kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego oraz jego zmian i przedkładanie ich Prezydentowi Miasta, sprawowanie kontroli w zakresie przestrzegania porządku i dyscypliny pracy, sprawowanie nadzoru nad realizacją zaleceń pokontrolnych kontroli wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie spraw związanych z udziałem miasta w związkach i porozumieniach komunalnych oraz współpraca z administracją rządową i samorządową, w zakresie nie zastrzeżonym do kompetencji innych osób, podejmowanie z inicjatywy Prezydenta Miasta działań organizacyjnych mających na celu aktywizację kontaktów z mieszkańcami, organizacjami społeczno-politycznymi, wyznaniowymi, środowiskowymi oraz podmiotami gospodarczymi i ich związkami działającymi na terenie miasta, w zakresie odpowiadającym zadaniom Urzędu Miejskiego, koordynowanie i organizowanie spraw związanych z wyborami Prezydenta RP, do Sejmu RP, Senatu RP Parlamentu Europejskiego, samorządowymi oraz przeprowadzanymi referendami i spisami powszechnymi, przekazywanie do rozpatrzenia komórkom organizacyjnym Urzędu, zgodnie z ich właściwością rzeczową, wniosków i interpelacji radnych oraz wniosków komisji Rady, udzielanie odpowiedzi na wnioski i interpelacje radnych oraz wnioski komisji Rady, w zakresie powierzonych do prowadzenia spraw miasta, prowadzenie spraw dotyczących współdziałania Prezydenta Miasta ze związkami zawodowymi działającymi w Urzędzie
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 02.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 6 510 do 10 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- wyższy urzędnik samorządowy
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Wyższy urzędnik samorządowy (wymagany staż - lata: 4),
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, - Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne,
- Inne:
- wwymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane administracyjne lub prawnicze; co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 przywołanej ustawy oraz co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych; praktyczna znajomość przepisów i ustaw regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w tym w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o samorządzie województwa; ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, instrukcji kancelaryjnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej; posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym w zakresie MS Office; posiadanie pełnej zdolności-do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opiniaWymagania dodatkowe: studia podyplomowe z zakresu prawa administracyjnego, zarządzania, ekonomii lub pokrewne, zgodne z zakresem czynności; dobra znajomość specyfiki gminy Świętochłowice; umiejętność zarządzania złożoną organizacją; kreatywność w działaniu i tworzeniu poprawnych relacji interpersonalnych; komunikatywność, dyspozycyjność, zdolność szybkiego podejmowania decyzji
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miejski - Świętochłowice
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
- Adres
- Katowicka 54/pok. 122, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 32 349 18 41
- -