Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU- Wdrażanie strategii marki i komunikacji marketingowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych i promocyjnych Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.- Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby zakupu materiałów promocyjnych, prowadzeniakampanii reklamowych i promocyjnych Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii oraz zakupu mediów.- Opracowywanie dokumentacji zamówienia zgodnie z aktami wewnętrznymi, w tym także projektu umowy.- Bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, agencjami public relations orazmediami lokalnymi, regionalnymi, ogólnopolskimi, branżowymi w zakresie realizacji kampanii reklamowychi promocyjnych oraz promowania marki Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.- Współpraca z miastami i gminami członkowskimi Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, WojewództwemŚląskim, organami administracji rządowej, instytucjami oraz innymi podmiotami w zakresie promocjiGórnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.- Organizowanie lub współorganizowanie wydarzeń i konkursów promujących Górnośląsko-ZagłębiowskąMetropolię.- Organizacja oraz udział w konferencjach, kongresach i targach na terenie Polski oraz poza jej granicami,które służą promocji Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.- Obsługa stoisk promocyjnych.- Przygotowanie opinii dot. przyznawania przez GZM patronatów.- Przygotowywanie analiz, sprawozdań i informacji o realizacji zadań.- Współpraca z innymi Departamentami w zakresie podejmowanych inicjatyw, projektów i zadańinterdyscyplinarnych,- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, wszelkie czynności związanebezpośrednio z zadaniami opisanymi w powyższych punktach lub niezbędne do ich wykonania oraz innezadania powierzone przez Dyrektora Departamentu Marki i Komunikacji Marketingowej.NFORMACJA O WARUNKACH PRACY- praca w podstawowym systemie czasu pracy- pełny wymiar czasu pracy- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy- obsługa urządzeń biurowych- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracy chronionej- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.Pełny zakres znajduje się pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134773/glowny-specjalista-w-departamencie-marki-i-komunikacji-marketingowej-km-01-2025OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:40-053 Katowice ul. Barbary 21a PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn - pt, jednozmianowy, ruchomy czas pracy: 8h/dziennie w przedziale 6:30-16:30
Szczegóły
- Oferta pracy
- GŁÓWNY SPECJALISTA
- Numer
- StPr/25/0451
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU- Wdrażanie strategii marki i komunikacji marketingowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych i promocyjnych Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.- Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby zakupu materiałów promocyjnych, prowadzeniakampanii reklamowych i promocyjnych Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii oraz zakupu mediów.- Opracowywanie dokumentacji zamówienia zgodnie z aktami wewnętrznymi, w tym także projektu umowy.- Bieżąca współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, agencjami public relations orazmediami lokalnymi, regionalnymi, ogólnopolskimi, branżowymi w zakresie realizacji kampanii reklamowychi promocyjnych oraz promowania marki Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.- Współpraca z miastami i gminami członkowskimi Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, WojewództwemŚląskim, organami administracji rządowej, instytucjami oraz innymi podmiotami w zakresie promocjiGórnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.- Organizowanie lub współorganizowanie wydarzeń i konkursów promujących Górnośląsko-ZagłębiowskąMetropolię.- Organizacja oraz udział w konferencjach, kongresach i targach na terenie Polski oraz poza jej granicami,które służą promocji Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.- Obsługa stoisk promocyjnych.- Przygotowanie opinii dot. przyznawania przez GZM patronatów.- Przygotowywanie analiz, sprawozdań i informacji o realizacji zadań.- Współpraca z innymi Departamentami w zakresie podejmowanych inicjatyw, projektów i zadańinterdyscyplinarnych,- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, wszelkie czynności związanebezpośrednio z zadaniami opisanymi w powyższych punktach lub niezbędne do ich wykonania oraz innezadania powierzone przez Dyrektora Departamentu Marki i Komunikacji Marketingowej.NFORMACJA O WARUNKACH PRACY- praca w podstawowym systemie czasu pracy- pełny wymiar czasu pracy- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy- obsługa urządzeń biurowych- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracy chronionej- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.Pełny zakres znajduje się pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134773/glowny-specjalista-w-departamencie-marki-i-komunikacji-marketingowej-km-01-2025OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:40-053 Katowice ul. Barbary 21a PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn - pt, jednozmianowy, ruchomy czas pracy: 8h/dziennie w przedziale 6:30-16:30
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 7 400 do 7 800 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Języki: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany,
Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice, - Inne:
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE1. Wykształcenie: wyższe2. Staż pracy: 4 lata3. Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego, związkach komunalnych lub spółkach funkcjonujących w oparciu o przepisy Kodeksu Spółek Handlowych4. Znajomość przepisów i ustaw: - prawo zamówień publicznych, - o związku metropolitalnym w województwie śląskim, - o samorządzie województwa, - o pracownikach samorządowych, - o finansach publicznych, - statut Związku Metropolitalnego "Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii", - rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie utworzenia w województwie śląskim związkumetropolitalnego pod nazwą "Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia".5. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.8. Nieposzlakowana opinia.9. Inne: wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność.WYMAGANIA DODATKOWE - Kierunek studiów: ekonomia, zarządzanie, marketing, socjologia, politologia, prawo, - Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: a) szkolenia z zakresu zarządzania projektami, b) szkolenia z zakresu zamówień publicznych, c) szkolenia z zakresu marketingu.- Doświadczenie zawodowe:a) w pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i realizacją projektów w zakresie promocji, w tym związane z opracowywaniem opisów przedmiotu zamówienia na potrzeby: zakupu materiałów promocyjnych, prowadzenia kampanii reklamowych i promocyjnych oraz zakupu mediów,b) w obszarze związanym z udzielaniem zamówień publicznych,c) w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.- Umiejętności dodatkowe: a) praktyczna znajomość pakietu MS Office lub podobnych, b) znajomość j. angielskiego swoboda komunikowania się ustnie i pisemnie.Pełny zakres znajduje się pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134773/glowny-specjalista-w-departamencie-marki-i-komunikacji-marketingowej-km-01-2025
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
- Adres
- Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Sonia Chodun
- Numer telefonu
- 32 718718
- kadry@metropoliagzm.pl