Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: nadzór nad stanem technicznym budynków, utrzymanie urządzeń technicznych, sieci i instalacji, prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych, monitorowanie terminów przeglądów technicznych przewidzianych przepisami prawa,- nadzorowanie spraw związanych z naprawami usterkowymi i awaryjnymi oraz usługami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,- wykonywanie drobnych napraw związanych z utrzymaniem właściwego stanu technicznego obiektów np. regulacja drzwi i okien, drobne naprawy: stolarskie, hydrauliczne, malarskiei wykończeniowe,- bieżące opracowanie listy potrzeb remontowych we wszystkich obiektach Teatru Ludowego,- prowadzenie spraw związanych z obsługą zewnętrznej ładowarki pojazdów elektrycznych oraz parkingów przy obiektach Teatru Ludowego,- udział w inwentaryzacjach,- przygotowywanie zestawień, raportów i sprawozdań zgodnych ze specyfiką stanowiska;
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-GOSPODARCZYCH - KONSERWATOR
- Numer
- StPr/25/5133
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Os.Teatralne 34, 31-948 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- nadzór nad stanem technicznym budynków, utrzymanie urządzeń technicznych, sieci i instalacji, prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych, monitorowanie terminów przeglądów technicznych przewidzianych przepisami prawa,- nadzorowanie spraw związanych z naprawami usterkowymi i awaryjnymi oraz usługami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,- wykonywanie drobnych napraw związanych z utrzymaniem właściwego stanu technicznego obiektów np. regulacja drzwi i okien, drobne naprawy: stolarskie, hydrauliczne, malarskiei wykończeniowe,- bieżące opracowanie listy potrzeb remontowych we wszystkich obiektach Teatru Ludowego,- prowadzenie spraw związanych z obsługą zewnętrznej ładowarki pojazdów elektrycznych oraz parkingów przy obiektach Teatru Ludowego,- udział w inwentaryzacjach,- przygotowywanie zestawień, raportów i sprawozdań zgodnych ze specyfiką stanowiska;
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 03.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- 01.02.2026
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 500 do 6 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- administrator nieruchomości
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Administrator nieruchomości,
Wykształcenia: średnie zawodowe, inne, kierunek: wyższe techniczne,
- Inne:
- Wymagania dodatkowe- znajomość zagadnień związanych z administrowaniem budynkiem,- znajomość zagadnień związanych z mechaniką, elektryką lub hydrauliką,- umiejętność obsługi narzędzi technicznych i elektronarzędzi,- doświadczenie w pracach naprawczych i ogólnobudowlanych,- mile widziane doświadczenie w administrowaniu nieruchomością,- gotowość do przemieszczania się miedzy obiektami Teatru na terenie Krakowa,- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i terminowośćwykształcenie średnie lub wyższe techniczne lub kierunkowe związane z administrowaniem- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office- Informujemy, że w związku z Ustawą o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich, kandydat wyłoniony w procesie rekrutacji, przed zawarciem umowy, będzie zobowiązany przedstawić zaświadczenie z KRK o niekaralności oraz zostanie sprawdzony w Rejestrze osób skazanych za przestępstwa na tle seksualnym.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- TEATR LUDOWY
- Adres www
- www.ludowy.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Osiedle Teatralne 34, 31-948 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Pracodawca
- Numer telefonu
- -
- kadry@ludowy.pl