Kraków,

MANAGER KLIENTA KLUCZOWEGO

ID: 4442380

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: - Jesteśmy otwarci na każdą grupę wiekową - również na osoby 50+- Wyłącznie biegła w mowie i piśmie znajomość języka polskiego (nie wymagamy absolutnie znajomości języków obcych)- Wykształcenie co najmniej średnie- Pozytywne nastawienie do życia ;)- Rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji)- Wysoka kultura osobista- Wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych- Konsekwencja w działaniu- Umiejętność pracy z czasem

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • MANAGER KLIENTA KLUCZOWEGO
  • Numer
  • StPr/25/5182
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • - Jesteśmy otwarci na każdą grupę wiekową - również na osoby 50+- Wyłącznie biegła w mowie i piśmie znajomość języka polskiego (nie wymagamy absolutnie znajomości języków obcych)- Wykształcenie co najmniej średnie- Pozytywne nastawienie do życia ;)- Rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji)- Wysoka kultura osobista- Wysokie nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych- Konsekwencja w działaniu- Umiejętność pracy z czasem
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 18 000 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 2),
      Wykształcenia: średnie zawodowe,
      Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych, aktywna sprzedaż produktów, pracowitość i samodzielność w działaniu,
  • Inne:
  • [Umiejętność 2] : Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny[Umiejętność 1] : Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.[Inne] : - Aktywne pozyskiwanie Klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz Klientów indywidualnych- Zapewnienie aktualnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości zindywidualizowanej obsługi- Budowanie długotrwałych poprawnych relacji z nowymi i obecnymi Klientami

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • BLACK LION SP. Z O.O.
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Pawia 9, 31-154 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Pracodawca
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -