Gliwice,

STANOWISKO URZĘDNICZE

ID: 4440415

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Konkurs:szczegóły na stronie: https://zdm.bip.gliwice.eu/2/artykul/numer-naboru-zdm-kp1101162025Wykształcenie: wyższe (dopuszcza się również aplikowanie studentów ostatniego semestru studiów II stopnia w specjalności Inżynieria Ruchu); kierunki lub specjalności: transport, inżynieria ruchu, drogownictwo, budownictwo, logistyka, geodezja; znajomość przepisów z zakresu Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym; kompetencje: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, praktyczna znajomość pakietu MS-Office; Zakres zadań, które między innymi będą wykonywane na stanowisku:1.Sprawdzanie, analizowanie, konsultowanie projektów czasowej i stałej organizacji ruchu drogowego oraz rozpatrywanie ich zgodności z obowiązującymi wymaganiami i przepisami. Udział w odbiorach oznakowania dróg.2.Przygotowywanie do zatwierdzenia przez Zarządcę Ruchu projektów stałej organizacji ruchu drogowego.3.Dokonywanie kontroli oraz analizy stanu organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Gliwice.4.Czynne uczestnictwo w procesie planowania i realizacji zadań z zakresu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.5.Rozpatrywanie i analizowanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu oraz kontrola zgodności wykonania zleconych zmian organizacji ruchu zgodnie z przygotowaną i zatwierdzoną dokumentacją.6.Opiniowanie i przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania przez Prezydenta Miasta Gliwice, w drodze decyzji, zgód na wykorzystanie dróg w sposób szczególny (m.in.: biegi sportowe, przemarsze, itd.)7.Kontrola stanu i bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) na administrowanej sieci dróg.8.Współpraca z służbami miejskimi m.in.: Centrum Ratownictwa Gliwice, Straż Miejska, Policja i innymi organami administracji, samorządami oraz zarządcami dróg w zakresie bezpieczeństwa ruchu.9.Opiniowanie lokalizacji włączeń do dróg publicznych nowych planowanych inwestycji. Wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Prezydenta Miasta na lokalizację zjazdu z drogi publicznej. 10.Opiniowanie podziałów nieruchomości pod kątem możliwości włączenia do ruchu drogowego z nowopowstałych działek.11.Uczestniczenie w procesie uzyskania odszkodowania z polis sprawcy w związku z uszkodzeniami i zniszczeniami infrastruktury miejskiej.12.Współpraca z właściwymi terytorialnie i rzeczowo władzami, instytucjami oraz prywatnymi inwestorami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych.jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta również dla osób z niepełnosprawnością

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • STANOWISKO URZĘDNICZE
  • Numer
  • StPr/25/1556
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Płowiecka 31, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Konkurs:szczegóły na stronie: https://zdm.bip.gliwice.eu/2/artykul/numer-naboru-zdm-kp1101162025Wykształcenie: wyższe (dopuszcza się również aplikowanie studentów ostatniego semestru studiów II stopnia w specjalności Inżynieria Ruchu); kierunki lub specjalności: transport, inżynieria ruchu, drogownictwo, budownictwo, logistyka, geodezja; znajomość przepisów z zakresu Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem; prawo jazdy kat. B; obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym; kompetencje: współpraca, komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, praktyczna znajomość pakietu MS-Office; Zakres zadań, które między innymi będą wykonywane na stanowisku:1.Sprawdzanie, analizowanie, konsultowanie projektów czasowej i stałej organizacji ruchu drogowego oraz rozpatrywanie ich zgodności z obowiązującymi wymaganiami i przepisami. Udział w odbiorach oznakowania dróg.2.Przygotowywanie do zatwierdzenia przez Zarządcę Ruchu projektów stałej organizacji ruchu drogowego.3.Dokonywanie kontroli oraz analizy stanu organizacji ruchu i bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Gliwice.4.Czynne uczestnictwo w procesie planowania i realizacji zadań z zakresu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.5.Rozpatrywanie i analizowanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu oraz kontrola zgodności wykonania zleconych zmian organizacji ruchu zgodnie z przygotowaną i zatwierdzoną dokumentacją.6.Opiniowanie i przygotowywanie dokumentów do zatwierdzania przez Prezydenta Miasta Gliwice, w drodze decyzji, zgód na wykorzystanie dróg w sposób szczególny (m.in.: biegi sportowe, przemarsze, itd.)7.Kontrola stanu i bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (BRD) na administrowanej sieci dróg.8.Współpraca z służbami miejskimi m.in.: Centrum Ratownictwa Gliwice, Straż Miejska, Policja i innymi organami administracji, samorządami oraz zarządcami dróg w zakresie bezpieczeństwa ruchu.9.Opiniowanie lokalizacji włączeń do dróg publicznych nowych planowanych inwestycji. Wydawanie decyzji administracyjnych z upoważnienia Prezydenta Miasta na lokalizację zjazdu z drogi publicznej. 10.Opiniowanie podziałów nieruchomości pod kątem możliwości włączenia do ruchu drogowego z nowopowstałych działek.11.Uczestniczenie w procesie uzyskania odszkodowania z polis sprawcy w związku z uszkodzeniami i zniszczeniami infrastruktury miejskiej.12.Współpraca z właściwymi terytorialnie i rzeczowo władzami, instytucjami oraz prywatnymi inwestorami w zakresie prowadzonych zadań inwestycyjnych.jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta również dla osób z niepełnosprawnością
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.785
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 35.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 140.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.01.2026
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 550 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Specjalista administracji publicznej,
      Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, Obsługa komputera,

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Zarząd Dróg Miejskich
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
  • Adres
  • Płowiecka 31, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Jolanta Michalik
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -