Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:https://bip.rudziniec.pl/112/nabory-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy.htmlWykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań na stanowisku pracy wraz z trzyletnim stażem pracy lub średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku pracy wraz z pięcioletnim stażem pracy; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych; Posiadanie uprawnień budowlanych (potwierdzone kserokopią dokumentu poświadczającego posiadanie uprawnień) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności m.in. konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej drogowej lub instalacyjnej, doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego, prawo jazdy kat. B.; doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z organizacją i prowadzeniem procesu inwestycyjnego; zakres obowiązków: 1.Przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o wartościach poniżej progówokreślonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie prowadzonychspraw.2. Prowadzenie procesu dla zadań inwestycyjnych oraz obiektów małej architektury.3. Przygotowanie materiałów i uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówieniapublicznego wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami, mostami gminnymi i urządzeniamiinżynieryjnymi.5. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.6. Opracowywanie niezbędnej dokumentacji technicznej i prawnej dróg gminnych.7. Prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem nawierzchni jezdni,chodników i placów.8. Koordynowanie prac realizowanych na drogach gminnych.9. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej w pasach drogowych.10. Prowadzenie inżynierii ruchu.11. Przeprowadzanie komisyjnych odbiorów pasa drogowego.12. Kontrole gwarancyjne prac drogowych.13. Okresowa kontrola stanów dróg i mostów.14. Przygotowywanie decyzji i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych, zjazduz drogi gminnej.15. Wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej obiektu budowlanego luburządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowegooraz reklamy.16. Naliczanie opłat i kar za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych.17. Przygotowywanie zezwoleń na przejazd pojazdów o masie przekraczającej wielkości przepisowe.18. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości pasa drogowego.19. Uzupełnienia i wprowadzenia nowego oznakowania dróg i urządzeń organizacji ruchu.20. Organizacja i nadzór akcji zimowego utrzymania dróg gminnych.21. Organizacja na terenie Gminy lokalnego transportu zbiorowego oraz współpraca z przewoźnikami; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR DS. DRÓG, TRANSPORTU I INWESTYCJI
- Numer
- StPr/25/1578
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:https://bip.rudziniec.pl/112/nabory-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy.htmlWykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań na stanowisku pracy wraz z trzyletnim stażem pracy lub średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku pracy wraz z pięcioletnim stażem pracy; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych; Posiadanie uprawnień budowlanych (potwierdzone kserokopią dokumentu poświadczającego posiadanie uprawnień) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności m.in. konstrukcyjno-budowlanej lub inżynieryjnej drogowej lub instalacyjnej, doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego, prawo jazdy kat. B.; doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z organizacją i prowadzeniem procesu inwestycyjnego; zakres obowiązków: 1.Przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o wartościach poniżej progówokreślonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie prowadzonychspraw.2. Prowadzenie procesu dla zadań inwestycyjnych oraz obiektów małej architektury.3. Przygotowanie materiałów i uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówieniapublicznego wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami, mostami gminnymi i urządzeniamiinżynieryjnymi.5. Prowadzenie ewidencji dróg gminnych.6. Opracowywanie niezbędnej dokumentacji technicznej i prawnej dróg gminnych.7. Prowadzenie spraw związanych z właściwym utrzymaniem nawierzchni jezdni,chodników i placów.8. Koordynowanie prac realizowanych na drogach gminnych.9. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej w pasach drogowych.10. Prowadzenie inżynierii ruchu.11. Przeprowadzanie komisyjnych odbiorów pasa drogowego.12. Kontrole gwarancyjne prac drogowych.13. Okresowa kontrola stanów dróg i mostów.14. Przygotowywanie decyzji i zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych, zjazduz drogi gminnej.15. Wydanie zezwolenia na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej obiektu budowlanego luburządzenia niezwiązanego z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowegooraz reklamy.16. Naliczanie opłat i kar za zajęcie pasa drogowego na drogach gminnych.17. Przygotowywanie zezwoleń na przejazd pojazdów o masie przekraczającej wielkości przepisowe.18. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości pasa drogowego.19. Uzupełnienia i wprowadzenia nowego oznakowania dróg i urządzeń organizacji ruchu.20. Organizacja i nadzór akcji zimowego utrzymania dróg gminnych.21. Organizacja na terenie Gminy lokalnego transportu zbiorowego oraz współpraca z przewoźnikami; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 870 do 7 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie zawodowe,
Uprawnienia: Obsługa komputera, komunikatywność, - Pożądane:
- Zawody: Pracownik biurowy,
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- URZĄD GMINY RUDZINIEC
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
- Adres
- Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Jagoda Horbowicz
- Numer telefonu
- 32 4000 710
- -