Sosnowiec,

INSPEKTOR DS. KOMUNALIZACJI MIENIA

ID: 4440186

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji w zakresie komunalizacji mienia Gminy i Powiatu, sporządzanie wniosków do Wojewody Śląskiego, regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa, sporządzanie wniosków do Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w sprawie dokonania wpisu Gminy, Skarbu Państwa i Powiatu, ustalanie tytułów prawnych nieruchomości z wykorzystaniem historycznych aktów prawnych, rozeznania własnościowe, sprawdzanie stanu prawnego, ustalanie ksiąg wieczystych i podstaw nabycia nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i innych wydziałów Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR DS. KOMUNALIZACJI MIENIA
  • Numer
  • StPr/25/0790
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • przygotowywanie dokumentacji w zakresie komunalizacji mienia Gminy i Powiatu, sporządzanie wniosków do Wojewody Śląskiego, regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa, sporządzanie wniosków do Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w sprawie dokonania wpisu Gminy, Skarbu Państwa i Powiatu, ustalanie tytułów prawnych nieruchomości z wykorzystaniem historycznych aktów prawnych, rozeznania własnościowe, sprawdzanie stanu prawnego, ustalanie ksiąg wieczystych i podstaw nabycia nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i innych wydziałów Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 500 do 7 300 PLN
  • System wynagradzania:
  • Ryczałtowy
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, obsługa komputera i wykorzystanie internetu,
  • Inne:
  • wykształcenie wyższe o kierunku geodezja, 3 lata stażu pracy, minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji lub regulacji prawnych gruntów, znajomość przepisów: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa - przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, ustawa o księgach wieczystych i hipotece (w zakresie podstawowym), ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne (w zakresie podstawowym), znajomość obsługi komputera (w szczególności edytora tekstu), odpowiedzialność, operatywność, sumienność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU
  • Adres www
  • www.um.sosnowiec.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
  • Adres
  • Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 32 296-07-68
  • E-mail
  • -