Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji w zakresie komunalizacji mienia Gminy i Powiatu, sporządzanie wniosków do Wojewody Śląskiego, regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa, sporządzanie wniosków do Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w sprawie dokonania wpisu Gminy, Skarbu Państwa i Powiatu, ustalanie tytułów prawnych nieruchomości z wykorzystaniem historycznych aktów prawnych, rozeznania własnościowe, sprawdzanie stanu prawnego, ustalanie ksiąg wieczystych i podstaw nabycia nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i innych wydziałów Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR DS. KOMUNALIZACJI MIENIA
- Numer
- StPr/25/0790
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- przygotowywanie dokumentacji w zakresie komunalizacji mienia Gminy i Powiatu, sporządzanie wniosków do Wojewody Śląskiego, regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa, sporządzanie wniosków do Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w sprawie dokonania wpisu Gminy, Skarbu Państwa i Powiatu, ustalanie tytułów prawnych nieruchomości z wykorzystaniem historycznych aktów prawnych, rozeznania własnościowe, sprawdzanie stanu prawnego, ustalanie ksiąg wieczystych i podstaw nabycia nieruchomości Skarbu Państwa i Gminy dla potrzeb Wydziału Gospodarki Nieruchomościami i innych wydziałów Urzędu Miejskiego w Sosnowcu.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 500 do 7 300 PLN
- System wynagradzania:
- Ryczałtowy
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, obsługa komputera i wykorzystanie internetu, - Inne:
- wykształcenie wyższe o kierunku geodezja, 3 lata stażu pracy, minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji lub regulacji prawnych gruntów, znajomość przepisów: ustawa o gospodarce nieruchomościami, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa - przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych, ustawa o księgach wieczystych i hipotece (w zakresie podstawowym), ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne (w zakresie podstawowym), znajomość obsługi komputera (w szczególności edytora tekstu), odpowiedzialność, operatywność, sumienność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU
- Adres www
- www.um.sosnowiec.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
- Adres
- Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 32 296-07-68
- -