Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych (wydawanie decyzji, postanowień, wezwań) w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ordynacja podatkowa, w tym w szczególności: wyjaśniających i kontrolnych w zakresie opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi w sprawach dotyczących nadpłat, w tym zaliczeniem nadpłat lub dokonywaniem zwrotów; dotyczących ulg w spłacie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (umorzenie zaległości, opłata prolongacyjna, rozłożeniem na raty, odroczeniem terminu płatności); w zakresie dochodzenia należności od wspólników spółek prawa handlowego oraz od spadkobierców zmarłych płatników,- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwały dotyczące gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi),- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór i zagospodarowanie odpadów w gminie, prowadzenie PSZOK i inne,- przygotowywanie projektów umów na wykonywanie usług, szczególnie związanych z realizacją usługi na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i PSZOK,- kontrola realizacji zadań zlecanych w ramach zawartych umów z wykonawcami- realizacja zadań związanych z promowaniem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i edukacji proekologicznej na terenie Gminy,- archiwizacja wytworzonej dokumentacji.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR/INSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNALNYM, OCHRONY ŚRODOWISKA I ROLNICTWA
- Numer
- StPr/25/1561
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Budowlanych 67, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych (wydawanie decyzji, postanowień, wezwań) w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ordynacja podatkowa, w tym w szczególności: wyjaśniających i kontrolnych w zakresie opłaty z tytułu gospodarowania odpadami komunalnymi w sprawach dotyczących nadpłat, w tym zaliczeniem nadpłat lub dokonywaniem zwrotów; dotyczących ulg w spłacie zobowiązań z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (umorzenie zaległości, opłata prolongacyjna, rozłożeniem na raty, odroczeniem terminu płatności); w zakresie dochodzenia należności od wspólników spółek prawa handlowego oraz od spadkobierców zmarłych płatników,- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego (uchwały dotyczące gminnego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi),- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na odbiór i zagospodarowanie odpadów w gminie, prowadzenie PSZOK i inne,- przygotowywanie projektów umów na wykonywanie usług, szczególnie związanych z realizacją usługi na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i PSZOK,- kontrola realizacji zadań zlecanych w ramach zawartych umów z wykonawcami- realizacja zadań związanych z promowaniem selektywnej zbiórki odpadów komunalnych i edukacji proekologicznej na terenie Gminy,- archiwizacja wytworzonej dokumentacji.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 700 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, - Inne:
- Wymagania konieczne:- wykształcenie średnie lub wyższe na jednym z wymienionych kierunków: ekonomia, finanse, administracja, prawo,- na stanowisku Podinspektora: wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej; wykształcenie wyższe i udokumentowany co najmniej 2 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej,- na stanowisku Inspektora: wykształcenie wyższe i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy, w tym jeden rok w administracji publicznej,- znajomość ustaw: o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o odpadach, Kodeks postępowania administracyjnego, Ordynacja podatkowa, o rachunkowości, o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,- znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office) i urządzeń biurowych,- nieposzlakowana opinia,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,- dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem,Wymagania dodatkowe: prawo jazdy kat. B; dobra organizacja pracy własnej; wysoka etyka pracy; chęć doskonalenia umiejętności; odporność na stres, szczególnie w kontakcie z trudnym klientem; solidność; samodzielność; odpowiedzialność; umiejętność pracy pod presją czasu; komunikatywność; umiejętność pracy w zespole; uczciwość; dokładność i terminowość.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Tychy
- Adres www
- www.umtychy.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
- Adres
- Niepodległości 49, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Anna Jeleń
- Numer telefonu
- (32) 776 32 47
- -