Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU- Zapewnienie obsługi organizacyjnej przy zadaniach realizowanych przez Członków Zarządu oraz Sekretarza GZM,- Koordynacja sprawnej obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego poprzez zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz informacji,- Prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu GZM,- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w ramach realizowanych zadań,- Zarządzanie korespondencją zgodnie z dekretacjami i Instrukcją Kancelaryjną oraz archiwizacja dokumentacji,- Realizacja zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego dotyczących pracowników Urzędu Metropolitalnego.- Koordynowanie podróży służbowych pracowników Urzędu, w tym rejestracja złożonego wniosku oraz dołączonych załączników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej i obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi oraz rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych.- Organizowanie zakupów towarów i usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Urzędu- Realizacja bieżących czynności administracyjnych.- Przyjmowanie potrzeb zgłaszanych przez pracowników Urzędu Metropolitalnego i weryfikowanie ich pod względem zasadności dokonania zakupu.- Realizacja zamówień obejmujących w szczególności: a) potwierdzanie prawidłowości realizacji zamówienia pod względem ilościowym, jakościowym, terminowym; b) zgłaszanie wykonawcom uwag do sposobu realizacji zamówienia; c) informowanie wykonawców o wszelkich stwierdzonych wadach i usterkach przedmiotu zamówienia.- Rejestracja umów zawartych przez Wydział na Platformie Zakupowej - Moduł Centralny Rejestr Umów.- Prowadzenie Wydziałowego rejestru umów oraz zleceń.- Realizacja zamówień wraz z prowadzeniem ewidencji pieczęci i pieczątek oraz zamówień wizytówek.- Realizacja zadań zleconych przez Kierownika wydziału oraz Dyrektora departamentu.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY- praca w podstawowym systemie czasu pracy,- pełny wymiar czasu pracy,- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,- obsługa urządzeń biurowych,- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym,- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracychronionej,- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21,- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %Pełny zakres znajduje się pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134741/specjalista-w-departamencie-zarzadu-i-zgromadzenia-metropolii-dz-04-2025OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:40-053 Katowice ul. Barbary 21a PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn - pt, jednozmianowy, ruchomy czas pracy: 8h/dziennie w przedziale 6:30-16:30
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTA
- Numer
- StPr/25/0435
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU- Zapewnienie obsługi organizacyjnej przy zadaniach realizowanych przez Członków Zarządu oraz Sekretarza GZM,- Koordynacja sprawnej obsługi klienta zewnętrznego i wewnętrznego poprzez zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów oraz informacji,- Prowadzenie kalendarza spotkań Członków Zarządu GZM,- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w ramach realizowanych zadań,- Zarządzanie korespondencją zgodnie z dekretacjami i Instrukcją Kancelaryjną oraz archiwizacja dokumentacji,- Realizacja zadań wynikających z Regulaminu Organizacyjnego dotyczących pracowników Urzędu Metropolitalnego.- Koordynowanie podróży służbowych pracowników Urzędu, w tym rejestracja złożonego wniosku oraz dołączonych załączników zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej i obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi oraz rozliczanie podróży służbowych krajowych i zagranicznych.- Organizowanie zakupów towarów i usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Urzędu- Realizacja bieżących czynności administracyjnych.- Przyjmowanie potrzeb zgłaszanych przez pracowników Urzędu Metropolitalnego i weryfikowanie ich pod względem zasadności dokonania zakupu.- Realizacja zamówień obejmujących w szczególności: a) potwierdzanie prawidłowości realizacji zamówienia pod względem ilościowym, jakościowym, terminowym; b) zgłaszanie wykonawcom uwag do sposobu realizacji zamówienia; c) informowanie wykonawców o wszelkich stwierdzonych wadach i usterkach przedmiotu zamówienia.- Rejestracja umów zawartych przez Wydział na Platformie Zakupowej - Moduł Centralny Rejestr Umów.- Prowadzenie Wydziałowego rejestru umów oraz zleceń.- Realizacja zamówień wraz z prowadzeniem ewidencji pieczęci i pieczątek oraz zamówień wizytówek.- Realizacja zadań zleconych przez Kierownika wydziału oraz Dyrektora departamentu.INFORMACJA O WARUNKACH PRACY- praca w podstawowym systemie czasu pracy,- pełny wymiar czasu pracy,- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,- obsługa urządzeń biurowych,- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym,- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracychronionej,- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21,- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %Pełny zakres znajduje się pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134741/specjalista-w-departamencie-zarzadu-i-zgromadzenia-metropolii-dz-04-2025OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:40-053 Katowice ul. Barbary 21a PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn - pt, jednozmianowy, ruchomy czas pracy: 8h/dziennie w przedziale 6:30-16:30
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 000 do 8 500 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word, - Inne:
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE1. Wykształcenie: średnie lub wyższe2. Staż pracy:w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 3 lata stażu w pracy biurowej; w przypadku wykształcenia wyższego brak wymaganego stażu pracy.3. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 12 miesięcy w pracy biurowej w jednostce samorządu terytorialnego4. Znajomość przepisów i ustaw: - o związku metropolitalnym w województwie śląskim, - o samorządzie województwa, - o pracownikach samorządowych, - o finansach publicznych, - Prawo zamówień publicznych, - Obwieszczenie Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 2 października 2023 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej.5. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.8. Nieposzlakowana opinia.WYMAGANIA DODATKOWE Umiejętności dodatkowe:a) umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office (Word, Excel, Outlook),b) bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładnośćc) samodzielność, odporność na stres
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
- Adres
- Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Sonia Chodun
- Numer telefonu
- 327180718
- kadry@metropoliagzm.pl