Gliwice,

STANOWISKO URZĘDNICZE

ID: 4439884

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-zamowien-publicznych-nabor-nr-kd210402025za-3-termin-skladania-ofert-20-listopada-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:Współpracowała z wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zamówień wspólnych realizowanych na rzecz urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych.Analizowała możliwości i dokonywała wstępnej oceny zasadności prowadzenia wspólnego postępowania, w tym sporządzała analizy potrzeb i wymagań w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.Przygotowywała i prowadziła na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych procedury udzielenia zamówień, które są lub będą współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej, w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wytyczne instytucji zarządzających programami unijnymi.Brała udział w pracach komisji przetargowych.Weryfikowała projekty aneksów do umów pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.Oferta róznież dla osób z niepełnosprawnościami

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • STANOWISKO URZĘDNICZE
  • Numer
  • StPr/25/1614
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-zamowien-publicznych-nabor-nr-kd210402025za-3-termin-skladania-ofert-20-listopada-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:Współpracowała z wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zamówień wspólnych realizowanych na rzecz urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych.Analizowała możliwości i dokonywała wstępnej oceny zasadności prowadzenia wspólnego postępowania, w tym sporządzała analizy potrzeb i wymagań w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.Przygotowywała i prowadziła na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych procedury udzielenia zamówień, które są lub będą współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej, w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wytyczne instytucji zarządzających programami unijnymi.Brała udział w pracach komisji przetargowych.Weryfikowała projekty aneksów do umów pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.Oferta róznież dla osób z niepełnosprawnościami
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 15.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • 5 900 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista do spraw zamówień publicznych

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • [Inne] : Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny (art.78 oraz art.98-115). Mile widziane: doświadczenie w prowadzeniu procedury udzielania zamówienia publicznego po stronie zamawiającego, ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
  • Adres www
  • gliwice.eu
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
  • Adres
  • Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Monika Cwynar-Wyczarska
  • Numer telefonu
  • 32 238 56 50
  • E-mail
  • -