Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-zamowien-publicznych-nabor-nr-kd210402025za-3-termin-skladania-ofert-20-listopada-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:Współpracowała z wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zamówień wspólnych realizowanych na rzecz urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych.Analizowała możliwości i dokonywała wstępnej oceny zasadności prowadzenia wspólnego postępowania, w tym sporządzała analizy potrzeb i wymagań w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.Przygotowywała i prowadziła na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych procedury udzielenia zamówień, które są lub będą współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej, w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wytyczne instytucji zarządzających programami unijnymi.Brała udział w pracach komisji przetargowych.Weryfikowała projekty aneksów do umów pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.Oferta róznież dla osób z niepełnosprawnościami
Szczegóły
- Oferta pracy
- STANOWISKO URZĘDNICZE
- Numer
- StPr/25/1614
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-zamowien-publicznych-nabor-nr-kd210402025za-3-termin-skladania-ofert-20-listopada-2025-rOsoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:Współpracowała z wydziałami i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym zamówień wspólnych realizowanych na rzecz urzędu i miejskich jednostek organizacyjnych.Analizowała możliwości i dokonywała wstępnej oceny zasadności prowadzenia wspólnego postępowania, w tym sporządzała analizy potrzeb i wymagań w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.Przygotowywała i prowadziła na rzecz miejskich jednostek organizacyjnych procedury udzielenia zamówień, które są lub będą współfinansowane z budżetu Unii Europejskiej, w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wytyczne instytucji zarządzających programami unijnymi.Brała udział w pracach komisji przetargowych.Weryfikowała projekty aneksów do umów pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych.Oferta róznież dla osób z niepełnosprawnościami
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 15.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- 5 900 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw zamówień publicznych
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Inne:
- [Inne] : Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny (art.78 oraz art.98-115). Mile widziane: doświadczenie w prowadzeniu procedury udzielania zamówienia publicznego po stronie zamawiającego, ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
- Adres www
- gliwice.eu
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
- Adres
- Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Monika Cwynar-Wyczarska
- Numer telefonu
- 32 238 56 50
- -