Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu; w tym prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy;- prowadzenie spraw dot. szkoleń dla pracowników Urzędu- organizacja i realizacja staży dla bezrobotnych, praktyk studenckich oraz absolwenckich;- współudział w prowadzeniu procesów naboru na wolne stanowiska urzędnicze, kierownicze stanowiska urzędnicze oraz prowadzenie spraw związanych z rekrutacją na stanowiska pomocnicze i obsługi;- współpraca przy organizacja służby przygotowawczej dla nowozatrudnionych pracowników;- archiwizowanie dokumentacji kadrowej i szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi w powyższych punktach lub niezbędne do ich wykonania w tym wykonywanie zadań obejmujących swym zakresem znajomość przepisów i ustaw: * Kodeks pracy, * o pracownikach samorządowych, * o związku metropolitalnym w województwie śląskim, * o samorządzie województwa, * o ochronie danych osobowych, * rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychINFORMACJA O WARUNKACH PRACY- praca w podstawowym systemie czasu pracy,- pełny wymiar czasu pracy,- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,- obsługa urządzeń biurowych,- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym,- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracy chronionej,- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21,- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.Pełny zakres znajduje się pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134742/inspektor-w-wydziale-kadr-i-szkolen-w-departamencie-kadr-i-plac-kp-02-2025OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:40-053 Katowice ul. Barbary 21a PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn - pt, jednozmianowy, ruchomy czas pracy: 8h/dziennie w przedziale 6:30-16:30
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR
- Numer
- StPr/25/0438
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU- prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu; w tym prowadzenie dokumentacji dotyczącej czasu pracy;- prowadzenie spraw dot. szkoleń dla pracowników Urzędu- organizacja i realizacja staży dla bezrobotnych, praktyk studenckich oraz absolwenckich;- współudział w prowadzeniu procesów naboru na wolne stanowiska urzędnicze, kierownicze stanowiska urzędnicze oraz prowadzenie spraw związanych z rekrutacją na stanowiska pomocnicze i obsługi;- współpraca przy organizacja służby przygotowawczej dla nowozatrudnionych pracowników;- archiwizowanie dokumentacji kadrowej i szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;- wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi w powyższych punktach lub niezbędne do ich wykonania w tym wykonywanie zadań obejmujących swym zakresem znajomość przepisów i ustaw: * Kodeks pracy, * o pracownikach samorządowych, * o związku metropolitalnym w województwie śląskim, * o samorządzie województwa, * o ochronie danych osobowych, * rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowychINFORMACJA O WARUNKACH PRACY- praca w podstawowym systemie czasu pracy,- pełny wymiar czasu pracy,- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,- obsługa urządzeń biurowych,- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym,- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracy chronionej,- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21,- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.Pełny zakres znajduje się pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134742/inspektor-w-wydziale-kadr-i-szkolen-w-departamencie-kadr-i-plac-kp-02-2025OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużeniaMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:40-053 Katowice ul. Barbary 21a PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn - pt, jednozmianowy, ruchomy czas pracy: 8h/dziennie w przedziale 6:30-16:30
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.12.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 100 do 9 100 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE1. Wykształcenie: wyższe2. Staż pracy: co najmniej 3 lata, w tym minimum 2 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą kadrową.3. Znajomość przepisów i ustaw: - Kodeks pracy, - o pracownikach samorządowych, - o związku metropolitalnym w województwie śląskim, - o samorządzie województwa, - o ochronie danych osobowych, - rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.4. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.5.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Nieposzlakowana opinia.WYMAGANIA DODATKOWE- Preferowany kierunek studiów: administracja, prawo, zarządzanie.- Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: a) szkolenia z zakresu prawa pracy.- Doświadczenie zawodowe: a) praktyczne doświadczenie w obsłudze kadrowej, w tym m. in. w zakresie organizacji szkoleń pracowników, rozliczania czasu pracy pracowników.- Umiejętności dodatkowe: a) umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), b) znajomość EZD, c) znajomość programu kadrowo- płacowego QNT.Inne:a) dyskrecja w związku z dostępem do wrażliwych danych i informacji,b) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,c) rzetelność, obowiązkowość i dobra organizacja pracy.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
- Adres
- Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Sonia Chodun
- Numer telefonu
- 32 7180709
- kadry@metropoliagzm.pl