Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Obsługa najemców. Załatwianie bieżących interwencji, zgłaszanie awarii, informowanie o konieczność dezynfekcji, deratyzacji, dezynsekcji. Sporządzanie wydruków czynszowych i książeczek czynszowych. Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji administracyjnej substancji mieszkaniowej, wprowadzanie do systemu dokumentów (umów, wniosków, decyzji, oświadczeń). Wnioskowanie do Gmin o wymeldowanie administracyjne. Udział w czynnościach eksmisyjnych, wizje w terenie. Przygotowywanie umów najmu lokali mieszkalnych na podstawie decyzji Dyrektora Oddziału oraz wypowiedzeń umów najmu. Przygotowanie porozumień o rozłożenie wpłaty kaucji na raty. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków mieszkaniowych. Prowadzenie korespondencji z najemcami, zarządcami i urzędami. Przejmowanie, przekazywanie pustostanów.
Szczegóły
- Oferta pracy
 - INSPEKTOR
 - Numer
 - StPr/25/0668
 - Dodane przez
 - Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
 
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
 - Łużycka 7, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
 - Zakres obowiązków
 - Obsługa najemców. Załatwianie bieżących interwencji, zgłaszanie awarii, informowanie o konieczność dezynfekcji, deratyzacji, dezynsekcji. Sporządzanie wydruków czynszowych i książeczek czynszowych. Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji administracyjnej substancji mieszkaniowej, wprowadzanie do systemu dokumentów (umów, wniosków, decyzji, oświadczeń). Wnioskowanie do Gmin o wymeldowanie administracyjne. Udział w czynnościach eksmisyjnych, wizje w terenie. Przygotowywanie umów najmu lokali mieszkalnych na podstawie decyzji Dyrektora Oddziału oraz wypowiedzeń umów najmu. Przygotowanie porozumień o rozłożenie wpłaty kaucji na raty. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków mieszkaniowych. Prowadzenie korespondencji z najemcami, zarządcami i urzędami. Przejmowanie, przekazywanie pustostanów.
 - Rodzaj umowy:
 - -
 - Wymiar etatu:
 - 1.000
 - Zmianowość:
 - inna
 - Liczba godzin pracy w tygodniu:
 - 40.00
 - Liczba godzin pracy w miesiącu:
 - -
 - Data rozpoczęcia:
 - 10.11.2025
 - Data zakończenia pracy:
 - -
 - Wynagrodzenie brutto
 - od 5 599 PLN
 - System wynagradzania:
 - Czasowy ze stawką miesięczną
 - Zawód:
 - pozostali pracownicy obsługi biurowej
 
Wymagania
- Konieczne:
 -     Wykształcenia: średnie zawodowe, 
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet Office, - Inne:
 - Wymagania: Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziane wyższe preferowane kierunki: administracja, prawo)Doświadczenie w pracy w administracji będzie dodatkowym atutem kandydata. Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole. Umiejętność pracy pod presja czasu, odporność na stres.Umiejętność tworzenia i redagowania pism.Prawo jazdy kat. B
 
Dane pracodawcy
- Pracodawca
 - Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
 - Adres www
 - www.srk.com.pl
 - Sposób aplikowania
 - bezpośrednio do pracodawcy
 - Nazwa urzędu pracy
 - Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
 - Adres
 - Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
 - Osoba do kontaktu
 - Dagmara Mieszczak-Fil
 - Numer telefonu
 - -
 - dmfil@srk.com.pl