Bytom,

INSPEKTOR

ID: 4435098

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Obsługa najemców. Załatwianie bieżących interwencji, zgłaszanie awarii, informowanie o konieczność dezynfekcji, deratyzacji, dezynsekcji. Sporządzanie wydruków czynszowych i książeczek czynszowych. Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji administracyjnej substancji mieszkaniowej, wprowadzanie do systemu dokumentów (umów, wniosków, decyzji, oświadczeń). Wnioskowanie do Gmin o wymeldowanie administracyjne. Udział w czynnościach eksmisyjnych, wizje w terenie. Przygotowywanie umów najmu lokali mieszkalnych na podstawie decyzji Dyrektora Oddziału oraz wypowiedzeń umów najmu. Przygotowanie porozumień o rozłożenie wpłaty kaucji na raty. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków mieszkaniowych. Prowadzenie korespondencji z najemcami, zarządcami i urzędami. Przejmowanie, przekazywanie pustostanów.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/0668
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Łużycka 7, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Obsługa najemców. Załatwianie bieżących interwencji, zgłaszanie awarii, informowanie o konieczność dezynfekcji, deratyzacji, dezynsekcji. Sporządzanie wydruków czynszowych i książeczek czynszowych. Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji administracyjnej substancji mieszkaniowej, wprowadzanie do systemu dokumentów (umów, wniosków, decyzji, oświadczeń). Wnioskowanie do Gmin o wymeldowanie administracyjne. Udział w czynnościach eksmisyjnych, wizje w terenie. Przygotowywanie umów najmu lokali mieszkalnych na podstawie decyzji Dyrektora Oddziału oraz wypowiedzeń umów najmu. Przygotowanie porozumień o rozłożenie wpłaty kaucji na raty. Przyjmowanie i weryfikacja wniosków mieszkaniowych. Prowadzenie korespondencji z najemcami, zarządcami i urzędami. Przejmowanie, przekazywanie pustostanów.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 10.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 599 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe,
      Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet Office,
  • Inne:
  • Wymagania: Wykształcenie co najmniej średnie (mile widziane wyższe preferowane kierunki: administracja, prawo)Doświadczenie w pracy w administracji będzie dodatkowym atutem kandydata. Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole. Umiejętność pracy pod presja czasu, odporność na stres.Umiejętność tworzenia i redagowania pism.Prawo jazdy kat. B

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Adres www
  • www.srk.com.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
  • Adres
  • Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Dagmara Mieszczak-Fil
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • dmfil@srk.com.pl