Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Pełnienie funkcji inspektora nad zadaniami realizowanymi przez Spółkę w zakresie określonym przepisami prawa budowlanego, ustawą o własności lokali, ustawą o gospodarce nieruchomościami i innymi obowiązującymi przepisami.Przyjmowanie zgłoszeń od najemców oraz zewnętrznych administratorów nieruchomości w sprawach dotyczących problemów technicznych oraz określanie zakresu niezbędnych robót i szacowanie kosztów, sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla prac awaryjnych, remontowych, inwestycyjnych prowadzonych w tych obiektach. Przygotowywanie szczegółowych danych technicznych dotyczących zakresu robót budowlanych lub prac projektowych oraz szczegółowych warunków ich realizacji niezbędnych do opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do ogłaszanych przez Pracodawcę przetargów.
Szczegóły
- Oferta pracy
 - INSPEKTOR
 - Numer
 - StPr/25/0667
 - Dodane przez
 - Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
 
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
 - Łużycka 7, 41-902 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
 - Zakres obowiązków
 - Pełnienie funkcji inspektora nad zadaniami realizowanymi przez Spółkę w zakresie określonym przepisami prawa budowlanego, ustawą o własności lokali, ustawą o gospodarce nieruchomościami i innymi obowiązującymi przepisami.Przyjmowanie zgłoszeń od najemców oraz zewnętrznych administratorów nieruchomości w sprawach dotyczących problemów technicznych oraz określanie zakresu niezbędnych robót i szacowanie kosztów, sporządzanie kosztorysów inwestorskich dla prac awaryjnych, remontowych, inwestycyjnych prowadzonych w tych obiektach. Przygotowywanie szczegółowych danych technicznych dotyczących zakresu robót budowlanych lub prac projektowych oraz szczegółowych warunków ich realizacji niezbędnych do opracowania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do ogłaszanych przez Pracodawcę przetargów.
 - Rodzaj umowy:
 - -
 - Wymiar etatu:
 - 1.000
 - Zmianowość:
 - inna
 - Liczba godzin pracy w tygodniu:
 - 40.00
 - Liczba godzin pracy w miesiącu:
 - -
 - Data rozpoczęcia:
 - 10.11.2025
 - Data zakończenia pracy:
 - -
 - Wynagrodzenie brutto
 - od 5 599 PLN
 - System wynagradzania:
 - Czasowy ze stawką miesięczną
 - Zawód:
 - pozostali pracownicy obsługi biurowej
 
Wymagania
- Konieczne:
 -     Wykształcenia: średnie zawodowe, 
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet Office, - Inne:
 - Wymagania: Wykształcenie średnie lub wyższe. Znajomość programów kosztorysowych (Norma Pro, Norma Expert) mile widziane. Umiejętność tworzenia i redagowania pism. Komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia i umiejętność pracy w zespole. Znajomość obowiązujących przepisów prawa tj.: prawo budowlane, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawa o własności lokali, o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych. Umiejętność pracy pod presja czasu. Dobra organizacja czasu pracy.
 
Dane pracodawcy
- Pracodawca
 - Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
 - Adres www
 - www.srk.com.pl
 - Sposób aplikowania
 - bezpośrednio do pracodawcy
 - Nazwa urzędu pracy
 - Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
 - Adres
 - Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
 - Osoba do kontaktu
 - Ewelina Matczak
 - Numer telefonu
 - -
 - ematczak@srk.com.pl