Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Konkurs, szczegóły: https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/41112856Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:1. Obsługa medialna wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez powiat.2. Realizacja materiałów multimedialnych na potrzeby urzędu.3. Zbieranie informacji i redagowanie Serwisu Informacyjnego Powiatu.4. Współpraca z mediami oraz prowadzenie bazy danych mediów.5. Przygotowywanie konferencji prasowych.6. Prowadzenie mediów społecznościowych powiatu.7. Monitoring prasy krajowej, regionalnej i lokalnej.8. Współdziałanie z kierownikami komórek organizacyjnych, kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu oraz z gminami w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku powiatu.9. Redagowanie sprostowań i stanowisk.10. Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, w tym praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów FINN, zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.11. Bieżące przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt spraw będących w zakresie stanowiska pracy. 12. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonego.
Szczegóły
- Oferta pracy
 - RZECZNIK PRASOWY
 - Numer
 - StPr/25/1555
 - Dodane przez
 - Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
 
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
 - Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
 - Zakres obowiązków
 - Konkurs, szczegóły: https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/41112856Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:1. Obsługa medialna wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez powiat.2. Realizacja materiałów multimedialnych na potrzeby urzędu.3. Zbieranie informacji i redagowanie Serwisu Informacyjnego Powiatu.4. Współpraca z mediami oraz prowadzenie bazy danych mediów.5. Przygotowywanie konferencji prasowych.6. Prowadzenie mediów społecznościowych powiatu.7. Monitoring prasy krajowej, regionalnej i lokalnej.8. Współdziałanie z kierownikami komórek organizacyjnych, kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu oraz z gminami w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku powiatu.9. Redagowanie sprostowań i stanowisk.10. Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, w tym praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów FINN, zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.11. Bieżące przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt spraw będących w zakresie stanowiska pracy. 12. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonego.
 - Rodzaj umowy:
 - -
 - Wymiar etatu:
 - 1.000
 - Zmianowość:
 - jedna zmiana
 - Liczba godzin pracy w tygodniu:
 - 40.00
 - Liczba godzin pracy w miesiącu:
 - 160.00
 - Data rozpoczęcia:
 - 01.11.2025
 - Data zakończenia pracy:
 - -
 - Wynagrodzenie brutto
 - od 5 800 PLN
 - System wynagradzania:
 - Czasowy ze stawką miesięczną
 - Zawód:
 - specjalista do spraw public relations
 
Wymagania
- Konieczne:
 -   Zawody: Specjalista do spraw public relations (wymagany staż - lata: 7), 
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, Obsługa komputera, - Inne:
 - Oczekiwania wobec kandydatów do pracy:poziom wykształcenia niezbędne: wyższe (preferowane z zakresu dziennikarstwa, komunikacji społecznej, public relations, filologii polskiej lub politologii).wykształcenie dodatkowe: brakdoświadczenie zawodowe niezbędne: co najmniej 7 lat stażu pracy na podstawie umowy o pracę (lub staż absolwencki) lub wykonywanie działalności o charakterze zgodnym z wymaganymi na danym stanowisku.doświadczenie zawodowe dodatkowe: brakkwalifikacje.........................................................................................jęz. obce/poziom. znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1) zostanie zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej,umiejętności / uprawnienia- prawo jazdy kat. B,-znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1) zostanie zweryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej,- umiejętność zbierania informacji i redagowania tekstów, znajomość lokalnego i regionalnego rynku medialnego, znajomość nowych mediów (w tym społecznościowych),- umiejętność tworzenia grafik i materiałów promocyjnych, a także tworzenia krótkich informacyjnych materiałów audiowizualnych, swobodne wypowiadanie się przed kamerą, dobra organizacja pracy,- biegła obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych MS Office, - obsługa urządzeń biurowych.Znajomość przepisów:Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 r. (Dz. U. 1997, Nr 78, poz. 483 z późn. zm.),Ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 107 z późn. zm.),Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. 2024r. poz. 1135),Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2025r., poz. 769),Ustawa z dnia 26 stycznia 1984r. Prawo prasowe (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1914),Ustawa z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1781),Ustawa z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), Ustawa z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 902),Inne.Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:1.Obsługa medialna wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez powiat.2.Realizacja materiałów multimedialnych na potrzeby urzędu.3.Zbieranie informacji i redagowanie Serwisu Informacyjnego Powiatu.4.Współpraca z mediami oraz prowadzenie bazy danych mediów.5.Przygotowywanie konferencji prasowych.6.Prowadzenie mediów społecznościowych powiatu.7.Monitoring prasy krajowej, regionalnej i lokalnej.8.Współdziałanie z kierownikami komórek organizacyjnych, kierownikami jednostek organizacyjnych powiatu gliwickiego oraz z gminami w zakresie kreowania pozytywnego wizerunku powiatu.9.Redagowanie sprostowań i stanowisk.10.Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów, w tym praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów FINN, zgodnie z posiadanymi upoważnieniami.11.Bieżące przygotowywanie i przekazywanie do archiwum zakładowego akt spraw będących w zakresie stanowiska pracy.12.Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonego.Wymagane dokumenty:życiorys kandydata (CV);list motywacyjny ze wskazaniem numeru naboru;kwestionariusz personalny kandydata;klauzula informacyjna dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie w Starostwie Powiatowym w Gliwicach;oświadczenie dotyczące popełnionego/nie popełnionego przestępstwa, zgodnie z art. 6 ust. 3, pkt. 2 ustawy o pracownikach samorządowych;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych;oświadczenie o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej danych osobowych kandydata;wszelkie wyżej wymienione dokumenty winny być potwierdzone własnoręcznym podpisem.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe;kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku zamiaru korzystania z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy.kwestionariusz kandydata oraz oświadczenia dostępne są na stronie BIP: https://www.bip.powiatgliwicki.finn.pl/bipkod/008.Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem przez tłumacza.Ponadto informujemy, że w Starostwie Powiatowym w Gliwicach obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Starostwie Powiatowym w Gliwicach. Informację nt. powyższej procedury wraz z procedurą znajdziecie Państwo na stronie Starostwa: https://starostwo.gliwice.pl/system-sygnalistyInformacja o warunkach i miejscu pracy na danym stanowisku:-stanowisko samodzielne podległe bezpośrednio Staroście Gliwickiemu;-praca na I piętrze w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Zygmunta Starego 17 (winda w budynku do I piętra);-praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;-praca na miejscu z częstymi delegacjami konieczność prowadzenia samochodu służbowego;-praca w stresie i konieczność podejmowania decyzji pod presją czasu;-konieczność korzystania z archiwum zakładowego zlokalizowanego w piwnicy budynku (brak windy);-stanowisko pracy wyposażone w niezbędne narzędzie pracy i materiały;-współpraca z mediami, klientami starostwa oraz ze wszystkimi komórkami Starostwa (kondygnacja II i III brak windy); gminami powiatu gliwickiego, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi, innymi instytucjami, urzędami-praca na wysokości 1 3 m;-pierwsza umowa zostanie zawarta na okres sześciu miesięcy zgodnie z art. 19 ustawy.
 
Dane pracodawcy
- Pracodawca
 - STAROSTWO POWIATOWE W GLIWICACH
 - Adres www
 - -
 - Sposób aplikowania
 - bezpośrednio do pracodawcy
 - Nazwa urzędu pracy
 - Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
 - Adres
 - Zygmunta Starego 17, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
 - Osoba do kontaktu
 - Agnieszka Szeląg
 - Numer telefonu
 - 32 332 66 06
 - kadry@starostwo.gliwice.pl