Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: a)prowadzenie całości spraw związanych z budżetem i rachunkowością Jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami (organizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania oraz kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji finansowych i gospodarczych, a także sporządzanie kalkulacji wynikowych kosztów wykonania zadań oraz sprawozdawczości budżetowej), b) dbałość o płynność finansową I LO,c)nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych,d)wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi,e)prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,f)dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, stałe kontrolowanie stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków, zagrożeń przekroczenia lub niewykonania planu, a także zapewnienie terminowego rozliczania należności i zobowiązań,g)opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych,h)dokonywanie kontrasygnaty czynności prawnych wywołujących skutki finansowe w ramach zatwierdzonego planu finansowego, i)prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań, zestawień i analiz: budżetowych, podatkowych, statystycznych, identyfikacji ryzyka i innych w zakresie zajmowanego stanowiska,j)wykonywanie czynności wspierających Kierownika Jednostki w ramach przekazywania Szefowi Kancelarii Administracji Skarbowej informacji o schematach podatkowych, w tym uczestnictwo w sporządzaniu i aktualizowaniu wewnętrznej procedury w tym zakresie,k)sporządzanie deklaracji VAT oraz plików JPK, weryfikacja dokumentów pod kątem ujęcia do celów VAT,l)ogłaszanie w Biuletynie Informacji Publicznej sprawozdań finansowych w przypadkach przewidzianych ustawą,m)opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w postaci zarządzeń, regulaminów, instrukcji, poleceń służbowych, itp. (w tym: Polityki rachunkowości, Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów, Instrukcji kasowej, Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, i innych w zakresie działalności finansowo-księgowej), stałe monitorowanie aktualności ich zapisów, a także opiniowanie projektów aktów wewnętrznych oraz innej dokumentacji skutkujących wydatkowaniem środków publicznych,n)prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS,o)prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,p)archiwizowanie dokumentów z zakresu prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami,q)współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej, miejskimi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami w zakresie prowadzonych spraw,r)wykonywanie innych, niewymienionych wyżej, zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora Jednostki lub organ nadrzędny należą do kompetencji Głównego księgowego.
Szczegóły
- Oferta pracy
 - GŁÓWNY KSIĘGOWY
 - Numer
 - StPr/25/0918
 - Dodane przez
 - Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
 
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
 - Adama Mickiewicza 15, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
 - Zakres obowiązków
 - a)prowadzenie całości spraw związanych z budżetem i rachunkowością Jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami (organizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania oraz kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji finansowych i gospodarczych, a także sporządzanie kalkulacji wynikowych kosztów wykonania zadań oraz sprawozdawczości budżetowej), b) dbałość o płynność finansową I LO,c)nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych,d)wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi,e)prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,f)dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, stałe kontrolowanie stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków, zagrożeń przekroczenia lub niewykonania planu, a także zapewnienie terminowego rozliczania należności i zobowiązań,g)opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych,h)dokonywanie kontrasygnaty czynności prawnych wywołujących skutki finansowe w ramach zatwierdzonego planu finansowego, i)prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań, zestawień i analiz: budżetowych, podatkowych, statystycznych, identyfikacji ryzyka i innych w zakresie zajmowanego stanowiska,j)wykonywanie czynności wspierających Kierownika Jednostki w ramach przekazywania Szefowi Kancelarii Administracji Skarbowej informacji o schematach podatkowych, w tym uczestnictwo w sporządzaniu i aktualizowaniu wewnętrznej procedury w tym zakresie,k)sporządzanie deklaracji VAT oraz plików JPK, weryfikacja dokumentów pod kątem ujęcia do celów VAT,l)ogłaszanie w Biuletynie Informacji Publicznej sprawozdań finansowych w przypadkach przewidzianych ustawą,m)opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w postaci zarządzeń, regulaminów, instrukcji, poleceń służbowych, itp. (w tym: Polityki rachunkowości, Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów, Instrukcji kasowej, Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, i innych w zakresie działalności finansowo-księgowej), stałe monitorowanie aktualności ich zapisów, a także opiniowanie projektów aktów wewnętrznych oraz innej dokumentacji skutkujących wydatkowaniem środków publicznych,n)prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS,o)prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,p)archiwizowanie dokumentów z zakresu prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami,q)współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej, miejskimi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami w zakresie prowadzonych spraw,r)wykonywanie innych, niewymienionych wyżej, zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora Jednostki lub organ nadrzędny należą do kompetencji Głównego księgowego.
 - Rodzaj umowy:
 - -
 - Wymiar etatu:
 - 0.500
 - Zmianowość:
 - jedna zmiana
 - Liczba godzin pracy w tygodniu:
 - 20.00
 - Liczba godzin pracy w miesiącu:
 - 80.00
 - Data rozpoczęcia:
 - 01.12.2025
 - Data zakończenia pracy:
 - -
 - Wynagrodzenie brutto
 - od 2 625 do 3 700 PLN
 - System wynagradzania:
 - Czasowy ze stawką miesięczną
 - Zawód:
 - główny księgowy
 
Wymagania
- Konieczne:
 -   Zawody: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 6), 
Wykształcenia: średnie zawodowe,
 - Inne:
 - ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej trzyletniej praktyki w księgowości lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej sześcioletniej praktyki w księgowości,Dokładny opis stanowiska oraz wymagania: http://www.mickiewiczruda.szkolnybip.pl/p,36,nabor-na-wolne-stanowisko-glowny-ksiegowy
 
Dane pracodawcy
- Pracodawca
 - I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ADAMA MICKIEWICZA
 - Adres www
 - -
 - Sposób aplikowania
 - bezpośrednio do pracodawcy
 - Nazwa urzędu pracy
 - Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
 - Adres
 - Adama Mickiewicza 15, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
 - Osoba do kontaktu
 - Aneta Maćkiewicz-Szypyra
 - Numer telefonu
 - -
 - -