
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Realizacja zadań z zakresu organizacji i funkcjonowania urzędu, w tym w szczególności: przyjmowanie wpływającej korespondencji; odbiór korespondencji z Urzędu Pocztowego; rejestracja korespondencji z podziałem na zwykłą, specjalną, faktury, umowy, oferty przetargowe; rozdział i przekazywanie zadekretowanej korespondencji odpowiednim wydziałom; przyjmowanie i przygotowywanie korespondencji do wysyłki (sporządzanie odpowiednich wykazów); dostarczanie wysyłanej korespondencji do Urzędu Pocztowego; zgłaszanie ewentualnych reklamacji wysyłanych przesyłek; prowadzenie spraw z zakresu wywieszania ogłoszeń na tablicach informacyjnych Urzędu, w tym prowadzenie niezbędnej korespondencji; udzielanie informacji Klientom; wykonywanie bieżących czynności administracyjno-biurowych; wykonywanie połączeń telefonicznych, obsługi komputera; wykonywanie wydruków z poczty elektronicznej; obsługa elektronicznej skrzynki podawczej Starostwa Powiatowego (e-puap, e-doręczenia); Zastępstwo w zakresie obsługi sekretariatu Starosty.
Szczegóły
- Oferta pracy
- SAMODZIELNY REFERENT W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM I SPRAW OBYWATELSKICH
- Numer
- StPr/25/0853
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Biecka 3, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Realizacja zadań z zakresu organizacji i funkcjonowania urzędu, w tym w szczególności: przyjmowanie wpływającej korespondencji; odbiór korespondencji z Urzędu Pocztowego; rejestracja korespondencji z podziałem na zwykłą, specjalną, faktury, umowy, oferty przetargowe; rozdział i przekazywanie zadekretowanej korespondencji odpowiednim wydziałom; przyjmowanie i przygotowywanie korespondencji do wysyłki (sporządzanie odpowiednich wykazów); dostarczanie wysyłanej korespondencji do Urzędu Pocztowego; zgłaszanie ewentualnych reklamacji wysyłanych przesyłek; prowadzenie spraw z zakresu wywieszania ogłoszeń na tablicach informacyjnych Urzędu, w tym prowadzenie niezbędnej korespondencji; udzielanie informacji Klientom; wykonywanie bieżących czynności administracyjno-biurowych; wykonywanie połączeń telefonicznych, obsługi komputera; wykonywanie wydruków z poczty elektronicznej; obsługa elektronicznej skrzynki podawczej Starostwa Powiatowego (e-puap, e-doręczenia); Zastępstwo w zakresie obsługi sekretariatu Starosty.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- Wykształcenie wyższe; staż pracy - minimum 1 rok w administracji publicznej; komunikatywność i kultura osobista; odpowiedzialność; dyspozycyjność; zaangażowanie; systematyczność; odporność na stres; umiejętność analitycznego myślenia, selekcji informacji i wyciągania wniosków; umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Starostwo Powiatowe w Gorlicach
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
- Adres
- Biecka 3, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Anna Halczuk
- Numer telefonu
- (18) 354-87-58
- -