
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: W zakresie zadań inwestycyjnych: sporządzenie programów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz opracowywanie i realizacja planów inwestycyjnych, reprezentowanie w zakresie merytorycznym Zamawiającego w trakcie realizowanej inwestycji, rozliczanie inwestycji (zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur), uczestniczenie w pracach komisji dokonujących odbioru inwestycji oraz przekazywania do eksploatacji obiektów wykonanych w ramach inwestycji. 2. W zakresie zadań remontowo-budowlanych: opracowywanie i realizowanie planów robót budowlanych (bieżąca koordynacja prac), nadzór nad realizowanymi zadaniami remontowymi, rozliczanie robót (zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur) i odbiór robót. 3. Monitorowanie stanu technicznego obiektów należących do Prokuratury Okręgowej w Krakowie i podległych jej prokuratur rejonowych tj. 13 obiektów o łącznej powierzchni 25 000 m2 w następujących lokalizacjach: Kraków os. Stalowe, Kraków ul. Mosiężnicza, Kraków ul. Cystersów, Kraków ul. Mogilska, Kraków ul. Rakowicka, Chrzanów, Miechów, Myślenice, Olkusz, Oświęcim, Sucha Beskidzka, Wadowice, Wieliczka. Cykliczne wizyty w powyższych obiektach polegające na sprawdzaniu stanu technicznego obiektów i instalacji, a także przygotowywanie raportów w niniejszym zakresie. W przypadku stwierdzenia usterek podejmowanie działań zmierzających 2 do przywrócenia ich funkcjonalności przy wykorzystaniu podmiotów zewnętrznych świadczących na rzecz Prokuratury Okręgowej w Krakowie usługi z zakresie bieżącej konserwacji, serwisu. 4. Osoba zajmująca przedmiotowe stanowisko nie będzie ponosić kosztów dojazdu do poszczególnych jednostek organizacyjnych prokuratury w ramach wykonywanych czynności, gdyż pracodawca zapewnia dojazd. 5. Koordynacja i zapewnienie realizacji wszystkich wymaganych prawem przeglądów okresowych budynków i instalacji, między innymi w zakresie określonym w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 6. W razie potrzeby kontakt i współpraca z właściwymi organami administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego oraz służbami (np. Państwowa Straż Pożarna). 7. Koordynacja i uczestniczenie w pracach projektowych dla obiektów przebudowywanych. 8. Współpraca/uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych, które będą powoływane w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ogłaszanych dla wyboru projektantów/wykonawców robót budowlanych m.in. ustalanie wartości szacunkowej zamówienia oraz opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, które będzie częścią projektów umów na wykonanie prac projektowych/remontowych/inwestycyjnych, merytoryczna ocena ofert. 9. Wykonywanie innych czynności mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie obowiązków zleconych przez przełożonego.Jednocześnie poniżej przedstawiam niezbędne wymagania, jakie musi spełniać kandydat ubiegający o przyjęcie na staż urzędniczy (docelowo: o stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów), a więc kandydować może osoba: która ma pełną zdolność do czynności prawnych, posiada nieposzlakowaną opinię, która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej pierwszego stopnia - inżynier budownictwa, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależąca do Izby Inżynierów i Budownictwa, która może udokumentować minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w powyżej określonym zakresie.
Szczegóły
- Oferta pracy
- SPECJALISTY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
- Numer
- StPr/25/4937
- Dodane przez
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- W zakresie zadań inwestycyjnych: sporządzenie programów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz opracowywanie i realizacja planów inwestycyjnych, reprezentowanie w zakresie merytorycznym Zamawiającego w trakcie realizowanej inwestycji, rozliczanie inwestycji (zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur), uczestniczenie w pracach komisji dokonujących odbioru inwestycji oraz przekazywania do eksploatacji obiektów wykonanych w ramach inwestycji. 2. W zakresie zadań remontowo-budowlanych: opracowywanie i realizowanie planów robót budowlanych (bieżąca koordynacja prac), nadzór nad realizowanymi zadaniami remontowymi, rozliczanie robót (zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur) i odbiór robót. 3. Monitorowanie stanu technicznego obiektów należących do Prokuratury Okręgowej w Krakowie i podległych jej prokuratur rejonowych tj. 13 obiektów o łącznej powierzchni 25 000 m2 w następujących lokalizacjach: Kraków os. Stalowe, Kraków ul. Mosiężnicza, Kraków ul. Cystersów, Kraków ul. Mogilska, Kraków ul. Rakowicka, Chrzanów, Miechów, Myślenice, Olkusz, Oświęcim, Sucha Beskidzka, Wadowice, Wieliczka. Cykliczne wizyty w powyższych obiektach polegające na sprawdzaniu stanu technicznego obiektów i instalacji, a także przygotowywanie raportów w niniejszym zakresie. W przypadku stwierdzenia usterek podejmowanie działań zmierzających 2 do przywrócenia ich funkcjonalności przy wykorzystaniu podmiotów zewnętrznych świadczących na rzecz Prokuratury Okręgowej w Krakowie usługi z zakresie bieżącej konserwacji, serwisu. 4. Osoba zajmująca przedmiotowe stanowisko nie będzie ponosić kosztów dojazdu do poszczególnych jednostek organizacyjnych prokuratury w ramach wykonywanych czynności, gdyż pracodawca zapewnia dojazd. 5. Koordynacja i zapewnienie realizacji wszystkich wymaganych prawem przeglądów okresowych budynków i instalacji, między innymi w zakresie określonym w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 6. W razie potrzeby kontakt i współpraca z właściwymi organami administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego oraz służbami (np. Państwowa Straż Pożarna). 7. Koordynacja i uczestniczenie w pracach projektowych dla obiektów przebudowywanych. 8. Współpraca/uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych, które będą powoływane w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ogłaszanych dla wyboru projektantów/wykonawców robót budowlanych m.in. ustalanie wartości szacunkowej zamówienia oraz opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, które będzie częścią projektów umów na wykonanie prac projektowych/remontowych/inwestycyjnych, merytoryczna ocena ofert. 9. Wykonywanie innych czynności mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie obowiązków zleconych przez przełożonego.Jednocześnie poniżej przedstawiam niezbędne wymagania, jakie musi spełniać kandydat ubiegający o przyjęcie na staż urzędniczy (docelowo: o stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów), a więc kandydować może osoba: która ma pełną zdolność do czynności prawnych, posiada nieposzlakowaną opinię, która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej pierwszego stopnia - inżynier budownictwa, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależąca do Izby Inżynierów i Budownictwa, która może udokumentować minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w powyżej określonym zakresie.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 0.500
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 20.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- 01.02.2026
- Wynagrodzenie brutto
- od 2 333 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- inspektor dozoru technicznego
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Inspektor budowlany,
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), techniczne,
- Inne:
- Kwalifikacje i umiejętności dodatkowe podlegające ocenie: wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, posiadanie wiedzy w zakresie: procesów budowlanych, prawa budowlanego, zasad eksploatacji obiektów budowlanych i przepisów związanych z gospodarką nieruchomościami, zasad prowadzenia inwestycji finansowanych z budżetu państwa, posiadająca umiejętność sporządzania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla robót budowlanych, oraz umiejętność sprawdzania kosztorysów ofertowych składanych przez wykonawców zewnętrznych, wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej, kreatywność, komunikatywność, odporność na stres.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
- Adres
- Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Magda Ososińska
- Numer telefonu
- 126868160
- ososinska@gupkrakow.pl