Kraków,

SPECJALISTY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW

ID: 4420470

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: W zakresie zadań inwestycyjnych: sporządzenie programów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz opracowywanie i realizacja planów inwestycyjnych, reprezentowanie w zakresie merytorycznym Zamawiającego w trakcie realizowanej inwestycji, rozliczanie inwestycji (zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur), uczestniczenie w pracach komisji dokonujących odbioru inwestycji oraz przekazywania do eksploatacji obiektów wykonanych w ramach inwestycji. 2. W zakresie zadań remontowo-budowlanych: opracowywanie i realizowanie planów robót budowlanych (bieżąca koordynacja prac), nadzór nad realizowanymi zadaniami remontowymi, rozliczanie robót (zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur) i odbiór robót. 3. Monitorowanie stanu technicznego obiektów należących do Prokuratury Okręgowej w Krakowie i podległych jej prokuratur rejonowych tj. 13 obiektów o łącznej powierzchni 25 000 m2 w następujących lokalizacjach: Kraków os. Stalowe, Kraków ul. Mosiężnicza, Kraków ul. Cystersów, Kraków ul. Mogilska, Kraków ul. Rakowicka, Chrzanów, Miechów, Myślenice, Olkusz, Oświęcim, Sucha Beskidzka, Wadowice, Wieliczka. Cykliczne wizyty w powyższych obiektach polegające na sprawdzaniu stanu technicznego obiektów i instalacji, a także przygotowywanie raportów w niniejszym zakresie. W przypadku stwierdzenia usterek podejmowanie działań zmierzających 2 do przywrócenia ich funkcjonalności przy wykorzystaniu podmiotów zewnętrznych świadczących na rzecz Prokuratury Okręgowej w Krakowie usługi z zakresie bieżącej konserwacji, serwisu. 4. Osoba zajmująca przedmiotowe stanowisko nie będzie ponosić kosztów dojazdu do poszczególnych jednostek organizacyjnych prokuratury w ramach wykonywanych czynności, gdyż pracodawca zapewnia dojazd. 5. Koordynacja i zapewnienie realizacji wszystkich wymaganych prawem przeglądów okresowych budynków i instalacji, między innymi w zakresie określonym w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 6. W razie potrzeby kontakt i współpraca z właściwymi organami administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego oraz służbami (np. Państwowa Straż Pożarna). 7. Koordynacja i uczestniczenie w pracach projektowych dla obiektów przebudowywanych. 8. Współpraca/uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych, które będą powoływane w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ogłaszanych dla wyboru projektantów/wykonawców robót budowlanych m.in. ustalanie wartości szacunkowej zamówienia oraz opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, które będzie częścią projektów umów na wykonanie prac projektowych/remontowych/inwestycyjnych, merytoryczna ocena ofert. 9. Wykonywanie innych czynności mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie obowiązków zleconych przez przełożonego.Jednocześnie poniżej przedstawiam niezbędne wymagania, jakie musi spełniać kandydat ubiegający o przyjęcie na staż urzędniczy (docelowo: o stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów), a więc kandydować może osoba: która ma pełną zdolność do czynności prawnych, posiada nieposzlakowaną opinię, która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej pierwszego stopnia - inżynier budownictwa, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależąca do Izby Inżynierów i Budownictwa, która może udokumentować minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w powyżej określonym zakresie.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • SPECJALISTY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW
  • Numer
  • StPr/25/4937
  • Dodane przez
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • W zakresie zadań inwestycyjnych: sporządzenie programów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz opracowywanie i realizacja planów inwestycyjnych, reprezentowanie w zakresie merytorycznym Zamawiającego w trakcie realizowanej inwestycji, rozliczanie inwestycji (zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur), uczestniczenie w pracach komisji dokonujących odbioru inwestycji oraz przekazywania do eksploatacji obiektów wykonanych w ramach inwestycji. 2. W zakresie zadań remontowo-budowlanych: opracowywanie i realizowanie planów robót budowlanych (bieżąca koordynacja prac), nadzór nad realizowanymi zadaniami remontowymi, rozliczanie robót (zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur) i odbiór robót. 3. Monitorowanie stanu technicznego obiektów należących do Prokuratury Okręgowej w Krakowie i podległych jej prokuratur rejonowych tj. 13 obiektów o łącznej powierzchni 25 000 m2 w następujących lokalizacjach: Kraków os. Stalowe, Kraków ul. Mosiężnicza, Kraków ul. Cystersów, Kraków ul. Mogilska, Kraków ul. Rakowicka, Chrzanów, Miechów, Myślenice, Olkusz, Oświęcim, Sucha Beskidzka, Wadowice, Wieliczka. Cykliczne wizyty w powyższych obiektach polegające na sprawdzaniu stanu technicznego obiektów i instalacji, a także przygotowywanie raportów w niniejszym zakresie. W przypadku stwierdzenia usterek podejmowanie działań zmierzających 2 do przywrócenia ich funkcjonalności przy wykorzystaniu podmiotów zewnętrznych świadczących na rzecz Prokuratury Okręgowej w Krakowie usługi z zakresie bieżącej konserwacji, serwisu. 4. Osoba zajmująca przedmiotowe stanowisko nie będzie ponosić kosztów dojazdu do poszczególnych jednostek organizacyjnych prokuratury w ramach wykonywanych czynności, gdyż pracodawca zapewnia dojazd. 5. Koordynacja i zapewnienie realizacji wszystkich wymaganych prawem przeglądów okresowych budynków i instalacji, między innymi w zakresie określonym w art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane. 6. W razie potrzeby kontakt i współpraca z właściwymi organami administracji architektoniczno-budowlanej i nadzoru budowlanego oraz służbami (np. Państwowa Straż Pożarna). 7. Koordynacja i uczestniczenie w pracach projektowych dla obiektów przebudowywanych. 8. Współpraca/uczestniczenie w pracach Komisji Przetargowych, które będą powoływane w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego ogłaszanych dla wyboru projektantów/wykonawców robót budowlanych m.in. ustalanie wartości szacunkowej zamówienia oraz opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, które będzie częścią projektów umów na wykonanie prac projektowych/remontowych/inwestycyjnych, merytoryczna ocena ofert. 9. Wykonywanie innych czynności mieszczących się w szeroko rozumianym zakresie obowiązków zleconych przez przełożonego.Jednocześnie poniżej przedstawiam niezbędne wymagania, jakie musi spełniać kandydat ubiegający o przyjęcie na staż urzędniczy (docelowo: o stanowisko specjalisty ds. inwestycji i remontów), a więc kandydować może osoba: która ma pełną zdolność do czynności prawnych, posiada nieposzlakowaną opinię, która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, posiadająca wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej pierwszego stopnia - inżynier budownictwa, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, przynależąca do Izby Inżynierów i Budownictwa, która może udokumentować minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, w powyżej określonym zakresie.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.500
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 20.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • 01.02.2026
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 2 333 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • inspektor dozoru technicznego

Wymagania

  • Konieczne:
  • Zawody: Inspektor budowlany,
      Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), techniczne,
      
  • Inne:
  • Kwalifikacje i umiejętności dodatkowe podlegające ocenie: wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, posiadanie wiedzy w zakresie: procesów budowlanych, prawa budowlanego, zasad eksploatacji obiektów budowlanych i przepisów związanych z gospodarką nieruchomościami, zasad prowadzenia inwestycji finansowanych z budżetu państwa, posiadająca umiejętność sporządzania przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla robót budowlanych, oraz umiejętność sprawdzania kosztorysów ofertowych składanych przez wykonawców zewnętrznych, wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej, kreatywność, komunikatywność, odporność na stres.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
  • Adres
  • Wąwozowa 34, 31-752 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Magda Ososińska
  • Numer telefonu
  • 126868160
  • E-mail
  • ososinska@gupkrakow.pl