Bolesław,

PRACOWNIK DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY

ID: 4420385

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klienta w punkcie sprzedaży, doradztwo produktowe, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami (informacje, zamówienia, doradztwo), obsługa komputera i prostych systemów sprzedażowych, dbanie o estetykę i porządek miejsca pracy, logistyczne planowanie przewozu towarów (bez wymogu formalnego wykształcenia), umawianie dostaw z klientami i koordynacja terminów

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PRACOWNIK DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY
  • Numer
  • StPr/25/0689
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Bolesław, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie
  • Zakres obowiązków
  • Kompleksowa obsługa klienta w punkcie sprzedaży, doradztwo produktowe, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami (informacje, zamówienia, doradztwo), obsługa komputera i prostych systemów sprzedażowych, dbanie o estetykę i porządek miejsca pracy, logistyczne planowanie przewozu towarów (bez wymogu formalnego wykształcenia), umawianie dostaw z klientami i koordynacja terminów
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • dwie zmiany
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 03.10.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 666 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • doradca klienta

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące, średnie branżowe,
      Uprawnienia: komunikatywność, obsługa programu MS Excel, obsługa komputera,
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, obsługa kasy fiskalnej,
  • Inne:
  • wykształcenie min. średnie, wysoka kultura osobista, uprzejmość i cierpliwość w kontakcie z klientem, komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, podstawowa znajomość obsługi komputera (e-mail, Excel, system sprzedaży), umiejętność planowania i koordynowania dostaw, samodzielność, dobra organizacja pracy i odporność na stres. Mile widziane: doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, prawo jazdy kat. B, znajomość lokalnego rynku i potrzeb klientów, doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży. Praca w godz. 8.00-16.00 na umowę o pracę lub umowę zlecenie. Preferowany wcześniejszy kontakt telefoniczny w godz. 8.00-15.00. Wynagrodzenie brutto do negocjacji.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • kontakt przez PUP
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • za pośrednictwem urzędu
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
  • Adres
  • Marsz.Józefa Piłsudskiego 33, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie
  • Osoba do kontaktu
  • Doradcy do spraw zatrudnienia
  • Numer telefonu
  • 14 642 24 78
  • E-mail
  • -