
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klienta w punkcie sprzedaży, doradztwo produktowe, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami (informacje, zamówienia, doradztwo), obsługa komputera i prostych systemów sprzedażowych, dbanie o estetykę i porządek miejsca pracy, logistyczne planowanie przewozu towarów (bez wymogu formalnego wykształcenia), umawianie dostaw z klientami i koordynacja terminów
Szczegóły
- Oferta pracy
- PRACOWNIK DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY
- Numer
- StPr/25/0689
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Bolesław, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- Kompleksowa obsługa klienta w punkcie sprzedaży, doradztwo produktowe, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami (informacje, zamówienia, doradztwo), obsługa komputera i prostych systemów sprzedażowych, dbanie o estetykę i porządek miejsca pracy, logistyczne planowanie przewozu towarów (bez wymogu formalnego wykształcenia), umawianie dostaw z klientami i koordynacja terminów
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- dwie zmiany
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 03.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 666 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- doradca klienta
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie zawodowe 4-letnie, średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące, średnie branżowe,
Uprawnienia: komunikatywność, obsługa programu MS Excel, obsługa komputera, - Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, obsługa kasy fiskalnej, - Inne:
- wykształcenie min. średnie, wysoka kultura osobista, uprzejmość i cierpliwość w kontakcie z klientem, komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, podstawowa znajomość obsługi komputera (e-mail, Excel, system sprzedaży), umiejętność planowania i koordynowania dostaw, samodzielność, dobra organizacja pracy i odporność na stres. Mile widziane: doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, prawo jazdy kat. B, znajomość lokalnego rynku i potrzeb klientów, doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży. Praca w godz. 8.00-16.00 na umowę o pracę lub umowę zlecenie. Preferowany wcześniejszy kontakt telefoniczny w godz. 8.00-15.00. Wynagrodzenie brutto do negocjacji.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
- Adres
- Marsz.Józefa Piłsudskiego 33, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, powiat: dąbrowski, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Doradcy do spraw zatrudnienia
- Numer telefonu
- 14 642 24 78
- -