
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: pomoc przy przygotowywaniu projektów zleceń dotyczących zadań realizowanych przez wydział, pomoc w przyjmowaniu zgłoszeń bieżących awarii w wydziale, pomoc w przeprowadzaniu obiegu dokumentów związanych z rozliczeniem zadań, udział w wizjach w terenie, pomoc w sporządzaniu protokołów, pomoc w ustalaniu stron w prowadzonych przez wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej postępowaniach, przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania zestawień i sprawozdań ( w tym do Głównego Urzędu Statystycznego), pomoc w przygotowaniu i wydawaniu stronom korespondencji, dostarczanie korespondencji komórkom/stanowiskom organizacyjnym Urzędu oraz do podległych jednostek organizacyjnych Urzędu, rejestracja pism przychodzących, porządkowanie zwrotnych potwierdzeń, pomoc przy prowadzeniu teczek aktowych ( spraw) wg zasad określonych w Instrukcji Kancelaryjnej obowiązującej w Urzędzie Miasta, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, dokumentacji do archiwizacji.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PRACOWNIK I STOPNIA WYKONUJĄCY ZADANIA W RAMACH ROBÓT PUBLICZNYCH
- Numer
- StPr/25/0548
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
- Zakres obowiązków
- pomoc przy przygotowywaniu projektów zleceń dotyczących zadań realizowanych przez wydział, pomoc w przyjmowaniu zgłoszeń bieżących awarii w wydziale, pomoc w przeprowadzaniu obiegu dokumentów związanych z rozliczeniem zadań, udział w wizjach w terenie, pomoc w sporządzaniu protokołów, pomoc w ustalaniu stron w prowadzonych przez wydział Inwestycji i Gospodarki Komunalnej postępowaniach, przygotowywanie materiałów niezbędnych do sporządzania zestawień i sprawozdań ( w tym do Głównego Urzędu Statystycznego), pomoc w przygotowaniu i wydawaniu stronom korespondencji, dostarczanie korespondencji komórkom/stanowiskom organizacyjnym Urzędu oraz do podległych jednostek organizacyjnych Urzędu, rejestracja pism przychodzących, porządkowanie zwrotnych potwierdzeń, pomoc przy prowadzeniu teczek aktowych ( spraw) wg zasad określonych w Instrukcji Kancelaryjnej obowiązującej w Urzędzie Miasta, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, dokumentacji do archiwizacji.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 06.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- 30.12.2025
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 666 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie zawodowe, średnie zawodowe 4-letnie, średnie ogólnokształcące, pomaturalne/policealne, średnie branżowe,
Uprawnienia: obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych , - Inne:
- wymogi: wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy, w godzinach od 7:30 do 15:30. Miejsce pracy: Bochnia. Stanowisko utworzone w ramch robót publicznych.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- kontakt przez PUP
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- za pośrednictwem urzędu
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
- Adres
- Wojska Polskiego 3, 32-700 Bochnia, powiat: bocheński, woj: małopolskie
- Osoba do kontaktu
- Bogusława Cefal
- Numer telefonu
- 146149726
- -