
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rekrutacji, zgodnie z procedurą naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz realizacja zadań z zakresu odbywania służby przygotowawczej, zgodnie z zapisami Ustawy o pracownikach samorządowych.2. Przygotowywanie dokumentów wymaganych przepisami prawa przy nawiązywaniu i rozwiązywaniu pracy z pracownikami urzędu.3. Przygotowywanie innych dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy.4. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu oraz archiwum akt osobowych byłych pracowników, z wyłączeniem dyrektorów jednostek oświatowych.5. Ustalania uprawnień pracowniczych dotyczących: wymiaru urlopu, dodatku za wysługę lat, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz przygotowywanie w tym zakresie stosownych dokumentów.6. Prowadzenie spraw związanych z przechodzeniem na emerytury i renty chorobowe.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.8. Prowadzenie indywidualnych spraw pracowników, w tym wydawania zaświadczeń o zatrudnieniu.9. Prowadzenie spraw z zakresu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników urzędu.10. Koordynowanie spraw z zakresu ocen kwalifikacyjnych pracowników urzędu.11. Prowadzenie spraw z zakresu przeprowadzonych w urzędzie praktyk i staży pracowniczych.12. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie pozyskiwania pracowników w ramach form aktywizacji zawodowej.13. Organizacja i rozliczanie szkoleń pracowników Urzędu Miasta Czeladź oraz pozyskiwanie funduszy na szkolenia, kursy oraz studia.14. Prowadzenie rejestru delegacji pracowniczych.15. Udzielanie informacji publicznych będących w posiadaniu nie umieszczonych w BIP-ie.16. Prowadzenie spraw dotyczących reklamowania radnych i innych zatrudnionych osób istotnych dla kierowania Gminą i niezbędnych do realizacji zadań obronnych w czasie mobilizacji do realizacji i w czasie wojny.
Szczegóły
- Oferta pracy
- GŁÓWNY SPECJALISTA
- Numer
- StPr/25/1136
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Prowadzenie rekrutacji, zgodnie z procedurą naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze oraz realizacja zadań z zakresu odbywania służby przygotowawczej, zgodnie z zapisami Ustawy o pracownikach samorządowych.2. Przygotowywanie dokumentów wymaganych przepisami prawa przy nawiązywaniu i rozwiązywaniu pracy z pracownikami urzędu.3. Przygotowywanie innych dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy.4. Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu oraz archiwum akt osobowych byłych pracowników, z wyłączeniem dyrektorów jednostek oświatowych.5. Ustalania uprawnień pracowniczych dotyczących: wymiaru urlopu, dodatku za wysługę lat, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych oraz przygotowywanie w tym zakresie stosownych dokumentów.6. Prowadzenie spraw związanych z przechodzeniem na emerytury i renty chorobowe.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy.8. Prowadzenie indywidualnych spraw pracowników, w tym wydawania zaświadczeń o zatrudnieniu.9. Prowadzenie spraw z zakresu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników urzędu.10. Koordynowanie spraw z zakresu ocen kwalifikacyjnych pracowników urzędu.11. Prowadzenie spraw z zakresu przeprowadzonych w urzędzie praktyk i staży pracowniczych.12. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie pozyskiwania pracowników w ramach form aktywizacji zawodowej.13. Organizacja i rozliczanie szkoleń pracowników Urzędu Miasta Czeladź oraz pozyskiwanie funduszy na szkolenia, kursy oraz studia.14. Prowadzenie rejestru delegacji pracowniczych.15. Udzielanie informacji publicznych będących w posiadaniu nie umieszczonych w BIP-ie.16. Prowadzenie spraw dotyczących reklamowania radnych i innych zatrudnionych osób istotnych dla kierowania Gminą i niezbędnych do realizacji zadań obronnych w czasie mobilizacji do realizacji i w czasie wojny.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.01.2026
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 900 do 6 500 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- Znajomość ustawy o samorządzie gminnym,o pracownikach samorzadowych,znajomość Kodeksu Pracy i akt wykonawczych z akresu prawa pracy,biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstów oraz arkuszy kalkulacyjnych
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Czeladź
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
- Adres
- Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Ewa Lasa
- Numer telefonu
- 32 763 79 43
- -