
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: - sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej;- wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych (z budżetu państwa, samorządu województwa, powiatu, fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy;- opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych instytucji celem pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych;- prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów; - przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów;- utrzymywanie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział środków ze źródeł krajowych i unijnych;- prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W DZIALE USŁUG SPOŁECZNYCH I ADMINISTRACJI
- Numer
- StPr/25/1418
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- - sporządzanie decyzji administracyjnych z zakresu pomocy społecznej;- wyszukiwanie możliwości pozyskiwania środków finansowych z funduszy pomocowych Unii Europejskiej oraz krajowych (z budżetu państwa, samorządu województwa, powiatu, fundacji itp.) na realizację projektów w ramach zadań własnych gminy;- opracowywanie wniosków i kierowanie ich do właściwych instytucji celem pozyskania środków finansowych na realizację zadań gminnych;- prowadzenie raportowania, monitoringu i sprawozdawczości zgodnie z nałożonymi obowiązkami wynikającymi z zawartych umów o dofinansowanie projektów; - przygotowywanie dokumentów związanych z refundacją wydatków poniesionych w ramach realizowanych projektów;- utrzymywanie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział środków ze źródeł krajowych i unijnych;- prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych w zakresie prowadzonych spraw.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- 31.01.2026
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 900 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw obsługi projektów i programów
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Inne:
- Wymagania niezbędne do zajmowania stanowiska urzędniczego: - wykształcenie średnie i udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy lub wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, - obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie preferowane studia I lub II stopnia i studia podyplomowe lub ukończone kursy/szkolenia związane z pozyskiwaniem i rozliczeniem funduszy unijnych i/lub środków zewnętrznych; - doświadczenie zawodowe w aktywnym pozyskiwaniu i rozliczaniu środków zewnętrznych (z funduszy unijnych, innych funduszy zewnętrznych, środków krajowych), - umiejętność obsługi komputera i znajomość programów MS Office (Word, Excel), - doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego; - znajomość zagadnień z zakresu ustawy o pomocy społecznej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień publicznych; - znajomość regulacji prawnych w zakresie pozyskiwania zewnętrznego dofinansowania, umiejętność ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań; - samodzielność w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja czasu pracy, komunikatywność, cierpliwość, asertywność, dyspozycyjność, odporność na stres.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bieruniu
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
- Adres
- Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Elżbieta Miś
- Numer telefonu
- 32 216 21 76
- -