
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Zadania główne: 1) Współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej miasta.2) Współudział w opracowywaniu specyfikacji warunków zamówienia do dokumentacji przetargowych, w zakresie działania referatu.3) Przygotowywanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczanie inwestycji wykonywanych przez referat.4) Sprawdzanie projektów budowlanych i wykonawczych dotyczących inwestycji realizowanych przez referat.5) Opracowywanie projektów umów oraz nadzorowanie zawieranych umów z wykonawcami w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji.6) Kontrola realizacji umów z wykonawcami, a w przypadku nie realizowania przez wykonawców zapisów umownych – naliczanie kar umownych i ich egzekwowanie.7) Kontrola rozliczenia kosztów inwestycji w trakcie oraz po ich zakończeniu.
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR W REFERACIE INWESTYCJI, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHI FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - OFERTA KONKURSOWA
- Numer
- StPr/25/0768
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Zadania główne: 1) Współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej miasta.2) Współudział w opracowywaniu specyfikacji warunków zamówienia do dokumentacji przetargowych, w zakresie działania referatu.3) Przygotowywanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczanie inwestycji wykonywanych przez referat.4) Sprawdzanie projektów budowlanych i wykonawczych dotyczących inwestycji realizowanych przez referat.5) Opracowywanie projektów umów oraz nadzorowanie zawieranych umów z wykonawcami w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji.6) Kontrola realizacji umów z wykonawcami, a w przypadku nie realizowania przez wykonawców zapisów umownych – naliczanie kar umownych i ich egzekwowanie.7) Kontrola rozliczenia kosztów inwestycji w trakcie oraz po ich zakończeniu.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 800 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- wyższy urzędnik samorządowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: obsługa komputera, - Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- staż pracy: minimum 3 lata przy wyższym, 5 lat przy średnim wykształceniu - preferowany profil (specjalność wykształcenia): administracja, budownictwo, zamówienia publiczne, fundusze zewnętrzne, zarządzanie; pozostałe wymagania zgodne z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie https://miasteczkoslaskie.bip.net.pl w zakładce "Praca w urzędzie".
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim
- Adres www
- https://miasteczko-slaskie.pl/
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
- Adres
- Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Martyna Nocoń
- Numer telefonu
- 323938033
- mnocon@miasteczko-slaskie.pl