Miasteczko Śląskie,

INSPEKTOR W REFERACIE INWESTYCJI, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHI FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - OFERTA KONKURSOWA

ID: 4418332

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Zadania główne: 1) Współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej miasta.2) Współudział w opracowywaniu specyfikacji warunków zamówienia do dokumentacji przetargowych, w zakresie działania referatu.3) Przygotowywanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczanie inwestycji wykonywanych przez referat.4) Sprawdzanie projektów budowlanych i wykonawczych dotyczących inwestycji realizowanych przez referat.5) Opracowywanie projektów umów oraz nadzorowanie zawieranych umów z wykonawcami w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji.6) Kontrola realizacji umów z wykonawcami, a w przypadku nie realizowania przez wykonawców zapisów umownych – naliczanie kar umownych i ich egzekwowanie.7) Kontrola rozliczenia kosztów inwestycji w trakcie oraz po ich zakończeniu.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR W REFERACIE INWESTYCJI, ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHI FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH - OFERTA KONKURSOWA
  • Numer
  • StPr/25/0768
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Zadania główne: 1) Współudział w opracowywaniu programów rozwoju infrastruktury technicznej miasta.2) Współudział w opracowywaniu specyfikacji warunków zamówienia do dokumentacji przetargowych, w zakresie działania referatu.3) Przygotowywanie, realizacja, nadzorowanie i rozliczanie inwestycji wykonywanych przez referat.4) Sprawdzanie projektów budowlanych i wykonawczych dotyczących inwestycji realizowanych przez referat.5) Opracowywanie projektów umów oraz nadzorowanie zawieranych umów z wykonawcami w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji.6) Kontrola realizacji umów z wykonawcami, a w przypadku nie realizowania przez wykonawców zapisów umownych – naliczanie kar umownych i ich egzekwowanie.7) Kontrola rozliczenia kosztów inwestycji w trakcie oraz po ich zakończeniu.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 800 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • wyższy urzędnik samorządowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      Uprawnienia: obsługa komputera,
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • staż pracy: minimum 3 lata przy wyższym, 5 lat przy średnim wykształceniu - preferowany profil (specjalność wykształcenia): administracja, budownictwo, zamówienia publiczne, fundusze zewnętrzne, zarządzanie; pozostałe wymagania zgodne z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie https://miasteczkoslaskie.bip.net.pl w zakładce "Praca w urzędzie".

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim
  • Adres www
  • https://miasteczko-slaskie.pl/
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
  • Adres
  • Rynek 8, 42-610 Miasteczko Śląskie, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Martyna Nocoń
  • Numer telefonu
  • 323938033
  • E-mail
  • mnocon@miasteczko-slaskie.pl