Siewierz,

INSPEKTOR DS.GOSPODARKI KOMUNALNEJ

ID: 4418331

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: zarządzanie siecią dróg gminnych,prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dróg gminnych, chodników, obiektów mostowych, oznakowaniem pionowym i poziomym,zatwierdzanie i opiniowanie czasowych oraz stałych organizacji ruchu,prowadzenie postępowań w sprawie uzgadniania lokalizacji zjazdu,kontrolowanie i odbiór prac utrzymania w pasie drogowym,przeprowadzanie przeglądów stanu technicznego dróg,prowadzenie spraw związanych z transportem publicznym i infrastrukturą transportową na terenie gminy,wydawanie zezwoleń dla przewoźników na korzystanie z przystanków zlokalizowanych na terenie gminy,planowanie i nadzorowanie remontów oraz bieżącego utrzymania infrastruktury przystankowej,koordynowanie i nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego oświetlenia ulicznego, w tym prowadzenie rozliczeń zużytej energii elektrycznej do celów oświetlenia ulicznego,przygotowywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich dla prac remontowych na drogach oraz nadzorowanie tych prac,prowadzenie ewidencji dróg gminnych, obiektów mostowych, przepustów oraz ich przegląd,nadzór nad utrzymaniem zieleni miejskiej, w tym utrzymaniem drzewostanu w pasach drogowych dróg gminnych.Umowa na czas okreslony 6 miesięcy z mozliwościa przedłużenia.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR DS.GOSPODARKI KOMUNALNEJ
  • Numer
  • StPr/25/1161
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • zarządzanie siecią dróg gminnych,prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem dróg gminnych, chodników, obiektów mostowych, oznakowaniem pionowym i poziomym,zatwierdzanie i opiniowanie czasowych oraz stałych organizacji ruchu,prowadzenie postępowań w sprawie uzgadniania lokalizacji zjazdu,kontrolowanie i odbiór prac utrzymania w pasie drogowym,przeprowadzanie przeglądów stanu technicznego dróg,prowadzenie spraw związanych z transportem publicznym i infrastrukturą transportową na terenie gminy,wydawanie zezwoleń dla przewoźników na korzystanie z przystanków zlokalizowanych na terenie gminy,planowanie i nadzorowanie remontów oraz bieżącego utrzymania infrastruktury przystankowej,koordynowanie i nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu technicznego oświetlenia ulicznego, w tym prowadzenie rozliczeń zużytej energii elektrycznej do celów oświetlenia ulicznego,przygotowywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich dla prac remontowych na drogach oraz nadzorowanie tych prac,prowadzenie ewidencji dróg gminnych, obiektów mostowych, przepustów oraz ich przegląd,nadzór nad utrzymaniem zieleni miejskiej, w tym utrzymaniem drzewostanu w pasach drogowych dróg gminnych.Umowa na czas okreslony 6 miesięcy z mozliwościa przedłużenia.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.11.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 870 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), budowlane,
      Uprawnienia: obsługa komputera Word, Excel,
  • Inne:
  • Wymagania dodatkowe:Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków, posiadanie uprawnień budowlanych, znajomość programu kosztorysowego Zuzia.Znajomości prowadzenia i realizacji inwestycji.Znajomość procedur uzyskiwania pozwoleń i decyzji w procesie inwestycyjnym.Znajomość topografii gminy.Wysokie umiejętności interpersonalne. Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność i komunikatywność. Rzetelność i kultura osobista. Zdolność do organizacji pracy własnej. Samodzielność. Odpowiedzialność. Kreatywność. Inicjatywa. Umiejętność pracy pod presją czasu.Dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków.Zdolność szybkiego uczenia się.Prawo jazdy kategorii B.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta i Gminy Siewierz
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • Adres
  • Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -