
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku: - naliczanie wynagrodzeń pracowników jednostek obsługiwanych oraz prowadzenie dokumentacji źródłowej i pomocniczej niezbędnej do naliczania i wypłaty wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców;- bieżąca obsługa GLPI w zakresie obiegu dokumentacji płacowej; - ewidencjonowanie wszelkich zmian związanych z wynagrodzeniami pracowników;- wprowadzanie i naliczanie godzin ponadwymiarowych i nocnych wg zestawień z jednostek;- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do naliczeń zajęć z wynagrodzeń oraz ustalenia wysokości należnych potrąceń. Dokonywanie potrąceń z listy płac wg oświadczeń złożonych przez pracowników, wykazów otrzymanych z działu kadr, KZP, pożyczek z ZFŚS, komorniczych i innych;- sporządzenie list płac (miesięcznych i dodatkowych) dla pracowników i zleceniobiorców, w tym naliczanie świadczeń pieniężnych z tytułu choroby i macierzyństwa oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; - wysyłka list płac do dyrektorów jednostek obsługiwanych celem weryfikacji i zatwierdzenia;- sporządzanie przelewów z poborami w systemie bankowości elektronicznej;- sporządzenie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych i korygujących do ZUS; - prawidłowe naliczanie, potrącanie, rozliczanie i odprowadzanie do urzędu skarbowego należnych podatków i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, w tym kontrola wykorzystania limitu kwoty wolnej od podatku od świadczeń ZFŚS; - przygotowywanie zestawień i danych do sprawozdań, deklaracji GUS, PPK, WO;- prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłkowych i podatkowych;- przygotowywanie rozliczeń rocznych dla pracowników jednostek obsługiwanych;- przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników jednostek obsługiwanych;- współpraca z działem kadr w zakresie informacji niezbędnej do naliczenia wynagrodzeń.
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR DS. PŁAC
- Numer
- StPr/25/0594
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Aleja Józefa Piłsudskiego 74, 41-303 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Zakres wykonywanych zadań na danym stanowisku: - naliczanie wynagrodzeń pracowników jednostek obsługiwanych oraz prowadzenie dokumentacji źródłowej i pomocniczej niezbędnej do naliczania i wypłaty wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców;- bieżąca obsługa GLPI w zakresie obiegu dokumentacji płacowej; - ewidencjonowanie wszelkich zmian związanych z wynagrodzeniami pracowników;- wprowadzanie i naliczanie godzin ponadwymiarowych i nocnych wg zestawień z jednostek;- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do naliczeń zajęć z wynagrodzeń oraz ustalenia wysokości należnych potrąceń. Dokonywanie potrąceń z listy płac wg oświadczeń złożonych przez pracowników, wykazów otrzymanych z działu kadr, KZP, pożyczek z ZFŚS, komorniczych i innych;- sporządzenie list płac (miesięcznych i dodatkowych) dla pracowników i zleceniobiorców, w tym naliczanie świadczeń pieniężnych z tytułu choroby i macierzyństwa oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; - wysyłka list płac do dyrektorów jednostek obsługiwanych celem weryfikacji i zatwierdzenia;- sporządzanie przelewów z poborami w systemie bankowości elektronicznej;- sporządzenie dokumentów rozliczeniowych, zgłoszeniowych i korygujących do ZUS; - prawidłowe naliczanie, potrącanie, rozliczanie i odprowadzanie do urzędu skarbowego należnych podatków i zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, w tym kontrola wykorzystania limitu kwoty wolnej od podatku od świadczeń ZFŚS; - przygotowywanie zestawień i danych do sprawozdań, deklaracji GUS, PPK, WO;- prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłkowych i podatkowych;- przygotowywanie rozliczeń rocznych dla pracowników jednostek obsługiwanych;- przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników jednostek obsługiwanych;- współpraca z działem kadr w zakresie informacji niezbędnej do naliczenia wynagrodzeń.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 03.11.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 650 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik obsługi płacowej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie zawodowe,
- Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- wykształcenie: średnie lub wyższe o kierunku ekonomia, finanse, administracja lub kadry i płace, staż pracy: przy wykształceniu średnim wymagany 5-letni staż pracy, przy wykształceniu wyższym 3-letni staż pracy, potwierdzone doświadczenie zawodowe w obsłudze płacowej (mile widziane w jednostkach oświatowych) umiejętność biegłej obsługi komputera,znajomość programów kadrowo-płacowych m.in. Płatnik.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Centrum Usług Wspólnych w Dąbrowie Górniczej
- Adres www
- cuw.dg.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
- Adres
- Aleja Józefa Piłsudskiego 74, 41-303 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Agnieszka Siekierska
- Numer telefonu
- -
- -