
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami, w tym gruntami stanowiącymi własność gminy tj. sprzedażą, zamianą, zrzeczeniem się, oddaniem w użytkowanie, dzierżawę, trwały zarząd, obciążeniem ograniczonymi prawami rzeczowymi, przekazywaniem w formie darowizny,2. nabywanie na własność gminy nieruchomości na cele rozwojowe gminy, realizację inwestycji i inne cele publiczne,3. ujawnianie w księgach wieczystych zmian wynikających z obrotu nieruchomościami,4. przygotowywanie informacji dla Rady o stanie mienia komunalnego;5. przygotowywanie postanowień opiniujących projekty podziału nieruchomości oraz decyzji zatwierdzeniu projektu podziału nieruchomości,6. przygotowywanie postanowień o wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego i upoważnianie geodety do wykonania czynności rozgraniczeniowych,7. ocenianie zgodności sporządzonych dokumentów z rozgraniczenia nieruchomości prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granicy,8. przygotowywanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości lub umorzeniu postępowania rozgraniczeniowego i przekazaniu sprawy do sądu,9. nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych;10. nazewnictwo ulic11. przygotowywanie dokumentów i decyzji związanych z opłatą adiacencką,12. prowadzenie spraw związanych z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, tj. przygotowywanie umów najmu i nadzór nad ich przebiegiem, prowadzenie spraw związanych z naliczeniem czynszu, z obrotem lokalami użytkowymi i lokalami mieszkalnymi, stanowiącymi własność gminy tj. sprzedażą, zamianą, zrzeczeniem się, oddaniem w użytkowanie, dzierżawę, trwały zarząd, obciążeniem ograniczonymi prawami, przekazywaniem darowizny;13. przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy14. udzielanie zainteresowanym informacji o przeznaczeniu terenu i możliwości jego zabudowy oraz wydawanie zaświadczeń i wypisów o przeznaczeniu terenu15. przygotowywanie procedury przystąpienia do opracowania planu zagospodarowania przestrzennego.16. wyłożenieprojektu planu zagospodarowania przestrzennego* powiadomienie zainteresowanych osób i organów oraz uzyskanie opinii od instytucji opiniujących projekty,17. opiniowanie projektów planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich z uwagi na cele publiczne,18. przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w sprawach dot. stanowiska.Pełna treść ogłoszenia została zamieszczona na stronie BIP jednostki - link https://www.bip.starcza.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=407&x=72&y=8
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI I ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
- Numer
- StPr/25/1394
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Gminna 4, 42-261 Starcza, powiat: częstochowski, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. prowadzenie spraw związanych z obrotem nieruchomościami, w tym gruntami stanowiącymi własność gminy tj. sprzedażą, zamianą, zrzeczeniem się, oddaniem w użytkowanie, dzierżawę, trwały zarząd, obciążeniem ograniczonymi prawami rzeczowymi, przekazywaniem w formie darowizny,2. nabywanie na własność gminy nieruchomości na cele rozwojowe gminy, realizację inwestycji i inne cele publiczne,3. ujawnianie w księgach wieczystych zmian wynikających z obrotu nieruchomościami,4. przygotowywanie informacji dla Rady o stanie mienia komunalnego;5. przygotowywanie postanowień opiniujących projekty podziału nieruchomości oraz decyzji zatwierdzeniu projektu podziału nieruchomości,6. przygotowywanie postanowień o wszczęciu postępowania rozgraniczeniowego i upoważnianie geodety do wykonania czynności rozgraniczeniowych,7. ocenianie zgodności sporządzonych dokumentów z rozgraniczenia nieruchomości prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granicy,8. przygotowywanie decyzji o rozgraniczeniu nieruchomości lub umorzeniu postępowania rozgraniczeniowego i przekazaniu sprawy do sądu,9. nadawanie nieruchomościom numerów porządkowych;10. nazewnictwo ulic11. przygotowywanie dokumentów i decyzji związanych z opłatą adiacencką,12. prowadzenie spraw związanych z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi, tj. przygotowywanie umów najmu i nadzór nad ich przebiegiem, prowadzenie spraw związanych z naliczeniem czynszu, z obrotem lokalami użytkowymi i lokalami mieszkalnymi, stanowiącymi własność gminy tj. sprzedażą, zamianą, zrzeczeniem się, oddaniem w użytkowanie, dzierżawę, trwały zarząd, obciążeniem ograniczonymi prawami, przekazywaniem darowizny;13. przygotowywanie decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz prowadzenie rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy14. udzielanie zainteresowanym informacji o przeznaczeniu terenu i możliwości jego zabudowy oraz wydawanie zaświadczeń i wypisów o przeznaczeniu terenu15. przygotowywanie procedury przystąpienia do opracowania planu zagospodarowania przestrzennego.16. wyłożenieprojektu planu zagospodarowania przestrzennego* powiadomienie zainteresowanych osób i organów oraz uzyskanie opinii od instytucji opiniujących projekty,17. opiniowanie projektów planów zagospodarowania przestrzennego gmin sąsiednich z uwagi na cele publiczne,18. przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta w sprawach dot. stanowiska.Pełna treść ogłoszenia została zamieszczona na stronie BIP jednostki - link https://www.bip.starcza.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=407&x=72&y=8
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 15.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 800 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- inżynier gospodarki przestrzennej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), techniczne,
- Inne:
- Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe; minimum trzyletni staż pracy, w tym co najmniej roczny staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; znajomość regulacji prawnych, m.in. ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, kpa, kodeks cywilny; biegła znajomość obsługi komputera oraz innych urządzeń biurowych. Wymagania dodatkowe: preferowane kierunki wykształcenia: geodezja i kartografia; mile widziane doświadczenie w zawodzie geodeta, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, umiejętność redagowania pism, dokumentów i informacji, rzetelność, dokładność, komunikatywność, odpowiedzialność, odporność na stres; wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej. Pełna treść ogłoszenia zamieszczona na stronie BIP jednostki - link https://www.bip.starcza.akcessnet.net/index.php?idg=3&id=407&x=72&y=8
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Gminy w Starczy
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
- Adres
- Gminna 4, 42-261 Starcza, powiat: częstochowski, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 34 3140334
- -