Katowice,

GŁÓWNY SPECJALISTA

ID: 4418053

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: BRANŻA / RODZAJ PRACY:- stanowisko urzędniczeZAKRES PODSTAWOYCH OBOWIĄZKÓW:- Wsparcie w opracowywaniu i wdrażaniu uzasadnionych ekonomicznie i prawnie projektów przedsięwzięć,nowych rozwiązań, projektów optymalizacyjnych i proefektywnościowych (w tym organizacja i wdrażaniegrup zakupowych), projektów wspierających transfer wiedzy i technologii, projektów innowacyjnychz zakresu nowych technologii realizowanych w Departamencie PI,- Współpraca z organizacjami branżowymi, środowiskami naukowymi, ekspertami branżowymi orazorganizacjami pozarządowymi uczestniczącymi w prowadzonych projektach i inwestycjach,- Poszukiwanie nowych obszarów działalności w zakresie projektów i inwestycji oraz przygotowywaniepropozycji nowych przedsięwzięć i usług w tym obszarze,- Współpraca z innymi Departamentami w zakresie podejmowanych inicjatyw, projektów i zadańinterdyscyplinarnych,- Realizacja projektów i inwestycji o znaczeniu ponadlokalnym, służących zwiększeniu atrakcyjnościinwestycyjnej, a także podnoszeniu jakości życia mieszkańców GZM,- Współpraca w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie realizowanych zadań projektowychi inwestycyjnych,- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, wszelkie czynności związanebezpośrednio z zadaniami opisanymi w powyższych punktach lub niezbędne do ich wykonania oraz innezadania powierzone przez Dyrektora Departamentu Projektów i Inwestycji.DODATKOWE PREMIE I BENEFITY:- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę- ruchomy czas pracy możliwość- rozpoczęcia pracy pomiędzy godzinami 6:30 a 8:30- dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego od udokumentowanego stażu pracy- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka- nagrody jubileuszowe- możliwość podnoszenia kwalifikacji w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych, studiach podyplomowych oraz kursach językowych- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dofinansowania do wypoczynku,świadczenia z okazji Dnia Dziecka, dofinansowania do świadczeń sportowo-rekreacyjnych lubkulturalno-oświatowych, pożyczki mieszkaniowe - możliwość skorzystania z usług Benefit Systems - Program MultiSport oraz MultiLife- grupowe ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach- lokalizację z dogodnym połączeniem komunikacyjnym- wsparcie zespołuPełny zakres i warunki pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134615/glowny-specjalista-w-departamencie-projektow-i-inwestycji-w-wydziale-projektow-kluczowych-pi-07-2025

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • GŁÓWNY SPECJALISTA
  • Numer
  • StPr/25/0401
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • BRANŻA / RODZAJ PRACY:- stanowisko urzędniczeZAKRES PODSTAWOYCH OBOWIĄZKÓW:- Wsparcie w opracowywaniu i wdrażaniu uzasadnionych ekonomicznie i prawnie projektów przedsięwzięć,nowych rozwiązań, projektów optymalizacyjnych i proefektywnościowych (w tym organizacja i wdrażaniegrup zakupowych), projektów wspierających transfer wiedzy i technologii, projektów innowacyjnychz zakresu nowych technologii realizowanych w Departamencie PI,- Współpraca z organizacjami branżowymi, środowiskami naukowymi, ekspertami branżowymi orazorganizacjami pozarządowymi uczestniczącymi w prowadzonych projektach i inwestycjach,- Poszukiwanie nowych obszarów działalności w zakresie projektów i inwestycji oraz przygotowywaniepropozycji nowych przedsięwzięć i usług w tym obszarze,- Współpraca z innymi Departamentami w zakresie podejmowanych inicjatyw, projektów i zadańinterdyscyplinarnych,- Realizacja projektów i inwestycji o znaczeniu ponadlokalnym, służących zwiększeniu atrakcyjnościinwestycyjnej, a także podnoszeniu jakości życia mieszkańców GZM,- Współpraca w przygotowywaniu wniosków o dofinansowanie realizowanych zadań projektowychi inwestycyjnych,- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, wszelkie czynności związanebezpośrednio z zadaniami opisanymi w powyższych punktach lub niezbędne do ich wykonania oraz innezadania powierzone przez Dyrektora Departamentu Projektów i Inwestycji.DODATKOWE PREMIE I BENEFITY:- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę- ruchomy czas pracy możliwość- rozpoczęcia pracy pomiędzy godzinami 6:30 a 8:30- dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego od udokumentowanego stażu pracy- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka- nagrody jubileuszowe- możliwość podnoszenia kwalifikacji w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych, studiach podyplomowych oraz kursach językowych- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dofinansowania do wypoczynku,świadczenia z okazji Dnia Dziecka, dofinansowania do świadczeń sportowo-rekreacyjnych lubkulturalno-oświatowych, pożyczki mieszkaniowe - możliwość skorzystania z usług Benefit Systems - Program MultiSport oraz MultiLife- grupowe ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach- lokalizację z dogodnym połączeniem komunikacyjnym- wsparcie zespołuPełny zakres i warunki pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134615/glowny-specjalista-w-departamencie-projektow-i-inwestycji-w-wydziale-projektow-kluczowych-pi-07-2025
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.12.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 500 do 10 400 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
    Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany, niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,
    Uprawnienia: obsługa komputera - exel, word,
  • Inne:
  • Wymagania:2. Staż pracy: 4 lata3. Wymagane doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego, związkach komunalnych lub spółkach funkcjonujących w oparciu o przepisy Kodeksu Spółek Handlowych.4. Znajomość przepisów i ustaw:- Prawo zamówień publicznych,- o samorządzie województwa,- o pracownikach samorządowych,- o finansach publicznych,- o związku metropolitalnym w województwie śląskim5. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.8. Nieposzlakowana opinia.9. Inne:- biegła znajomość arkusza excel,- wysoka kultura osobista,- bardzo dobra organizacja pracy,- komunikatywność,- dokładność.10. Nieposzlakowana opinia.11. Bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Wykształcenie: wyższeKierunek studiów: prawo, ekonomia, zarządzanie2. Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami:a) szkolenia z zakresu zarządzania projektami,b) szkolenia z zakresu zamówień publicznych.3. Doświadczenie zawodowe:a) w pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i realizacją projektów publicznych,b) w obszarze związanym z udzielaniem zamówień publicznych,c) w pracy w jednostce samorządu terytorialnego.4. Umiejętności dodatkowe:a) praktyczna znajomość pakietu MS Office lub podobnych,b) znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego swoboda komunikowania się ustnie i pisemnie.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
  • Adres
  • Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Sonia Chodun
  • Numer telefonu
  • 327180718
  • E-mail
  • kadry@metropoliagzm.pl