
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Kasowa obsługa budżetu miasta polegająca na gromadzeniu dochodów budżetowych dla sfinansowania planowanych zadań. Prowadzenie ewidencji księgowej wykonania budżetu (organu finansowego) odzwierciedlającej procesy związane z realizacją budżetu zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi na kontach syntetycznych oraz analitycznych, we wskazanym programie księgowym wprowadzanie wyciągów bankowych i dowodów PK do systemu finansowo księgowego. Dyspozycja środkami budżetu miasta w uzgodnieniu z przełożonymi poprzez realizowanie przelewów środków dotyczących zasileń rachunków bankowych Urzędu Miejskiego, jednostek organizacyjnych oraz operacji związanych z rozliczeniami z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim, bankami oraz innymi instytucjami i urzędami. Uzgadnianie z jednostkami budżetowymi przekazywanych kwot dochodów i środków z ewidencją analityczną budżetu miasta. Prowadzenie terminowej spłaty rozchodów budżetu miasta z tytułu pożyczek, kredytów i wyemitowanych obligacji komunalnych. Prowadzenie ewidencji zobowiązań wynikających z zaciągniętych pożyczek, kredytów obligacji, ewidencji poręczeń i gwarancji oraz sporządzanie zestawień w tym zakresie. Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań i zestawień w oparciu o prowadzoną ewidencję budżetu miasta tj. kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji; roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych; kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych; roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie należności z tytułu papierów wartościowych wg wartości księgowej; sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego w zakresie przychodów i rozchodów budżetu miasta. Sporządzanie bilansu z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego. Sporządzanie prognoz ekonomiczno-finansowych oraz raportów dotyczących budżetu miasta dla instytucji zewnętrznych.
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR W WYDZIALE FINANSOWYM
- Numer
- StPr/25/0752
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Kasowa obsługa budżetu miasta polegająca na gromadzeniu dochodów budżetowych dla sfinansowania planowanych zadań. Prowadzenie ewidencji księgowej wykonania budżetu (organu finansowego) odzwierciedlającej procesy związane z realizacją budżetu zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi na kontach syntetycznych oraz analitycznych, we wskazanym programie księgowym wprowadzanie wyciągów bankowych i dowodów PK do systemu finansowo księgowego. Dyspozycja środkami budżetu miasta w uzgodnieniu z przełożonymi poprzez realizowanie przelewów środków dotyczących zasileń rachunków bankowych Urzędu Miejskiego, jednostek organizacyjnych oraz operacji związanych z rozliczeniami z Urzędem Wojewódzkim, Urzędem Marszałkowskim, bankami oraz innymi instytucjami i urzędami. Uzgadnianie z jednostkami budżetowymi przekazywanych kwot dochodów i środków z ewidencją analityczną budżetu miasta. Prowadzenie terminowej spłaty rozchodów budżetu miasta z tytułu pożyczek, kredytów i wyemitowanych obligacji komunalnych. Prowadzenie ewidencji zobowiązań wynikających z zaciągniętych pożyczek, kredytów obligacji, ewidencji poręczeń i gwarancji oraz sporządzanie zestawień w tym zakresie. Sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań i zestawień w oparciu o prowadzoną ewidencję budżetu miasta tj. kwartalne sprawozdanie o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych oraz poręczeń i gwarancji; roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie zobowiązań wg tytułów dłużnych; kwartalne sprawozdanie o stanie należności oraz wybranych aktywów finansowych; roczne sprawozdanie uzupełniające o stanie należności z tytułu papierów wartościowych wg wartości księgowej; sprawozdanie o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego w zakresie przychodów i rozchodów budżetu miasta. Sporządzanie bilansu z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego. Sporządzanie prognoz ekonomiczno-finansowych oraz raportów dotyczących budżetu miasta dla instytucji zewnętrznych.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 666 do 6 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista do spraw rachunkowości zarządczej
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Specjalista do spraw rachunkowości zarządczej,
Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość MS Office, - Pożądane:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: o profilu administracja, ekonomia, rachunkowość,
- Inne:
- s, Kwalifikacje i umiejętności , uprawnienia: Praktyczna znajomość przepisów i ustaw: ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa o sprawozdawczości budżetowej, ustawa o rachunkowości, posiadanie obywatelstwa polskiego albo jednego z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państwa z którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów wspólnotowych przysługuje prawo do podjęcia pracy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i znajomość języka polskiego potwierdzona odpowiednim dokumentem określonym w przepisach o Służbie Cywilnej, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego w obszarze rachunkowości, planowania, umiejętność obsługi komputera w zakresie programów Ms Office. INNE: cechy osobowości: wysoka kultura osobista, dokładność umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność, zdyscyplinowanie. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, windę oraz elementy infrastruktury wspomagającej osoby z niepełnosprawnościami. Urząd Miejski w Świętochłowicach w miesiącu br. osiągnął/nieosiągnął wskaźnik/a zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miejski - Świętochłowice
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
- Adres
- Katowicka 54, 41-600 Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 32 349 18 42
- -