
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU:- Udział w przygotowywaniu i realizacji projektów z zakresu niebiesko-zielonej infrastruktury, w tym zachowania bioróżnorodności oraz mitygacji i adaptacji do zmian klimatu,- udział w przygotowywaniu i realizacji projektów z zakresu efektywnego gospodarowania wodą i zapobiegania suszy,- realizacja działań z obszaru edukacji środowiskowej i klimatycznej, w tym organizacja wydarzeń,- przygotowywanie wniosków projektowych o dofinansowanie ze środków zewnętrznych w obszarach tematycznych jak wyżej,- współpraca z dotychczasowymi kontrahentami, w tym weryfikacja rezultatów projektów na obszarze GZM,- przygotowywanie dokumentacji do wyboru wykonawców, w tym dokumentacji przetargowej w oparciu o prawo zamówień publicznych,- opracowywanie analiz i raportów środowiskowych oraz klimatycznych na potrzeby GZMINFORMACJA O WARUNKACH PRACY:- praca w podstawowym systemie czasu pracy- pełny wymiar czasu pracy- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy- obsługa urządzeń biurowych- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracy chronionej- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.Pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134397/starszy-specjalista-w-departamencie-infrastruktury-i-srodowiska-w-wydziale-niebiesko-zielonej-infrastruktury-i-gospodarki-obiegu-zamknietego-is-01-2025
Szczegóły
- Oferta pracy
- STARSZY SPECJALISTA
- Numer
- StPr/25/0341
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU:- Udział w przygotowywaniu i realizacji projektów z zakresu niebiesko-zielonej infrastruktury, w tym zachowania bioróżnorodności oraz mitygacji i adaptacji do zmian klimatu,- udział w przygotowywaniu i realizacji projektów z zakresu efektywnego gospodarowania wodą i zapobiegania suszy,- realizacja działań z obszaru edukacji środowiskowej i klimatycznej, w tym organizacja wydarzeń,- przygotowywanie wniosków projektowych o dofinansowanie ze środków zewnętrznych w obszarach tematycznych jak wyżej,- współpraca z dotychczasowymi kontrahentami, w tym weryfikacja rezultatów projektów na obszarze GZM,- przygotowywanie dokumentacji do wyboru wykonawców, w tym dokumentacji przetargowej w oparciu o prawo zamówień publicznych,- opracowywanie analiz i raportów środowiskowych oraz klimatycznych na potrzeby GZMINFORMACJA O WARUNKACH PRACY:- praca w podstawowym systemie czasu pracy- pełny wymiar czasu pracy- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy- obsługa urządzeń biurowych- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracy chronionej- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.Pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134397/starszy-specjalista-w-departamencie-infrastruktury-i-srodowiska-w-wydziale-niebiesko-zielonej-infrastruktury-i-gospodarki-obiegu-zamknietego-is-01-2025
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 100 do 9 100 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Języki: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany,
- Inne:
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE1.Wykształcenie: wyższe;2.Staż pracy: minimum 3 lata;3.Doświadczenie zawodowe: min 1 rok w zadaniach/projektach związanych z ochroną klimatu i/lub gospodarką wodno-ściekową i/lub ochroną przyrody i/lub zielenią miejską i/lub edukacją klimatyczną i/lub przyrodniczą;4.Znajomość przepisów i ustaw: - Prawo ochrony środowiska - o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, - o związku metropolitalnym w województwie śląskim, - Prawo zamówień publicznych;5.Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.6.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnipraw publicznych.7.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.8.Nieposzlakowana opinia.9.Inne: znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1WYMAGANIA DODATKOWE- Wykształcenie: wyższe;- Kierunek studiów: ochrona środowiska i/lub pokrewne, lub gospodarka wodno-ściekowa i lub pokrewne, lub architektura krajobrazu, lub zarządzanie projektami;- Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: a) prawo jazdy kategorii B- Doświadczenie zawodowe: Przygotowywanie wniosków do projektów ze środków zewnętrznych i/lub realizacja projektów ze środków zewnętrznych;- Umiejętności dodatkowe: a) zarządzanie projektami; b) praca w zespołach międzynarodowych; c) umiejętność analizy danych przestrzennych (np. GIS, QGIS); d) otwartość na współpracę i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych; e) sumienność, terminowość, samodyscyplina w realizacji powierzonych zadań; f) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów oraz poczucia odpowiedzialności za realizowane zadania;
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
- Adres
- Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 32 7180718
- kadry@metropoliagzm.pl