
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: a)prowadzenie całości spraw związanych z budżetem i rachunkowością Jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami (organizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania oraz kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji finansowych i gospodarczych, a także sporządzanie kalkulacji wynikowych kosztów wykonania zadań oraz sprawozdawczości budżetowej),b)dbałość o płynność finansową I LO,c)nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych,d)wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi,e)prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,f)dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, stałe kontrolowanie stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków, zagrożeń przekroczenia lub niewykonania planu, a także zapewnienie terminowego rozliczania należności i zobowiązań,g)opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych,h)dokonywanie kontrasygnaty czynności prawnych wywołujących skutki finansowe w ramach zatwierdzonego planu finansowego,i)prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań, zestawień i analiz: budżetowych, podatkowych, statystycznych, identyfikacji ryzyka i innych w zakresie zajmowanego stanowiska,j)wykonywanie czynności wspierających Kierownika Jednostki w ramach przekazywania Szefowi Kancelarii Administracji Skarbowej informacji o schematach podatkowych, w tym uczestnictwo w sporządzaniu i aktualizowaniu wewnętrznej procedury w tym zakresie,k)sporządzanie deklaracji VAT oraz plików JPK, weryfikacja dokumentów pod kątem ujęcia do celów VAT,l)ogłaszanie w Biuletynie Informacji Publicznej sprawozdań finansowych w przypadkach przewidzianych ustawą,m)opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w postaci zarządzeń, regulaminów, instrukcji, poleceń służbowych, itp. (w tym: Polityki rachunkowości, Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów, Instrukcji kasowej, Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, i innych w zakresie działalności finansowo-księgowej), stałe monitorowanie aktualności ich zapisów, a także opiniowanie projektów aktów wewnętrznych oraz innej dokumentacji skutkujących wydatkowaniem środków publicznych,n)prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS,o)prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,p)archiwizowanie dokumentów z zakresu prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami,q)współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej, miejskimi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami w zakresie prowadzonych spraw,r)wykonywanie innych, niewymienionych wyżej, zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora Jednostki lub organ nadrzędny należą do kompetencji Głównego księgowego.
Szczegóły
- Oferta pracy
- GŁÓWNY KSIĘGOWY
- Numer
- StPr/25/0734
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Adama Mickiewicza 15, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- a)prowadzenie całości spraw związanych z budżetem i rachunkowością Jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami (organizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu i przechowywania oraz kontroli dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji finansowych i gospodarczych, a także sporządzanie kalkulacji wynikowych kosztów wykonania zadań oraz sprawozdawczości budżetowej),b)dbałość o płynność finansową I LO,c)nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych,d)wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi,e)prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych,f)dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, stałe kontrolowanie stopnia realizacji planu, zaangażowania wydatków, zagrożeń przekroczenia lub niewykonania planu, a także zapewnienie terminowego rozliczania należności i zobowiązań,g)opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych,h)dokonywanie kontrasygnaty czynności prawnych wywołujących skutki finansowe w ramach zatwierdzonego planu finansowego,i)prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań, zestawień i analiz: budżetowych, podatkowych, statystycznych, identyfikacji ryzyka i innych w zakresie zajmowanego stanowiska,j)wykonywanie czynności wspierających Kierownika Jednostki w ramach przekazywania Szefowi Kancelarii Administracji Skarbowej informacji o schematach podatkowych, w tym uczestnictwo w sporządzaniu i aktualizowaniu wewnętrznej procedury w tym zakresie,k)sporządzanie deklaracji VAT oraz plików JPK, weryfikacja dokumentów pod kątem ujęcia do celów VAT,l)ogłaszanie w Biuletynie Informacji Publicznej sprawozdań finansowych w przypadkach przewidzianych ustawą,m)opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w postaci zarządzeń, regulaminów, instrukcji, poleceń służbowych, itp. (w tym: Polityki rachunkowości, Instrukcji obiegu i kontroli dokumentów, Instrukcji kasowej, Regulaminu Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, i innych w zakresie działalności finansowo-księgowej), stałe monitorowanie aktualności ich zapisów, a także opiniowanie projektów aktów wewnętrznych oraz innej dokumentacji skutkujących wydatkowaniem środków publicznych,n)prowadzenie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym sporządzanie naliczenia odpisów na ZFŚS,o)prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,p)archiwizowanie dokumentów z zakresu prowadzonych spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami,q)współpraca z organami administracji państwowej i samorządowej, miejskimi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami w zakresie prowadzonych spraw,r)wykonywanie innych, niewymienionych wyżej, zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora Jednostki lub organ nadrzędny należą do kompetencji Głównego księgowego.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 200 do 7 400 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- główny księgowy
Wymagania
- Konieczne:
- Zawody: Główny księgowy (wymagany staż - lata: 6),
Wykształcenia: średnie zawodowe,
- Inne:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej trzyletniej praktyki w księgowości lub ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej sześcioletniej praktyki w księgowości,Dokładny opis stanowiska oraz wymagania: http://www.mickiewiczruda.szkolnybip.pl/p,24,nabor-na-wolne-stanowisko-glowny-ksiegowy
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ADAMA MICKIEWICZA
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
- Adres
- Adama Mickiewicza 15, 41-700 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Aneta Maćkiewicz-Szypyra
- Numer telefonu
- -
- -