
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:https://bip.rudziniec.pl/112/nabory-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy.htmlWykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań nastanowisku pracy wraz z trzyletnim stażem pracy lub średnie o profilu ogólnym lubzawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku pracy wraz z pięcioletnim stażem pracy; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia.Znajomość przepisów prawa; zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie wymiaru podatków od osób fizycznych: od nieruchomości, rolnego, leśnego w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy podatkowe i uchwały Rady Gminy Rudziniec. 2. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób fizycznych, bieżące aktualizowanie ewidencji podatkowej zgodnie z ewidencją gruntów, prowadzenie czynności kontrolnych w przedmiocie rzetelności zgłaszanych danych o przedmiocie opodatkowania, w tym przeprowadzenie kontroli podatkowych. 3. Prowadzenie postępowań w przedmiocie udzielania ulg i zwolnień w zakresie podatków, na podstawie przepisów podatkowych w zakresie właściwości podatkowej Wójta Gminy, z wyjątkiem ulg w spłacie zobowiązań podatkowych w trybie art. 67a Ordynacji podatkowej. 4. Prowadzenie wymiaru oraz rejestru wymiarowego opłaty za gospodarowanie odpadami w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy i uchwały Rady Gminy Rudziniec. 5. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, mających na celu sprawdzenie terminowości składania deklaracji, stwierdzenia formalnej poprawności dokumentów. 6. Przyjmowanie i rozpatrywanie odwołań, sporządzanie w tym zakresie pism doSamorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku odwołania podatników od decyzjiWójta Gminy. 7. Przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu wymiaru podatków, opłaty za gospodarowanie odpadami 8. Przygotowywanie projektów pism, wezwań, postanowień, decyzji podatkowych oraz zaświadczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR DS. WYMIARU PODATKÓW
- Numer
- StPr/25/1280
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:https://bip.rudziniec.pl/112/nabory-na-stanowiska-w-urzedzie-gminy.htmlWykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań nastanowisku pracy wraz z trzyletnim stażem pracy lub średnie o profilu ogólnym lubzawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku pracy wraz z pięcioletnim stażem pracy; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia.Znajomość przepisów prawa; zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie wymiaru podatków od osób fizycznych: od nieruchomości, rolnego, leśnego w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy podatkowe i uchwały Rady Gminy Rudziniec. 2. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób fizycznych, bieżące aktualizowanie ewidencji podatkowej zgodnie z ewidencją gruntów, prowadzenie czynności kontrolnych w przedmiocie rzetelności zgłaszanych danych o przedmiocie opodatkowania, w tym przeprowadzenie kontroli podatkowych. 3. Prowadzenie postępowań w przedmiocie udzielania ulg i zwolnień w zakresie podatków, na podstawie przepisów podatkowych w zakresie właściwości podatkowej Wójta Gminy, z wyjątkiem ulg w spłacie zobowiązań podatkowych w trybie art. 67a Ordynacji podatkowej. 4. Prowadzenie wymiaru oraz rejestru wymiarowego opłaty za gospodarowanie odpadami w oparciu o aktualnie obowiązujące przepisy i uchwały Rady Gminy Rudziniec. 5. Dokonywanie czynności sprawdzających w zakresie opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, mających na celu sprawdzenie terminowości składania deklaracji, stwierdzenia formalnej poprawności dokumentów. 6. Przyjmowanie i rozpatrywanie odwołań, sporządzanie w tym zakresie pism doSamorządowego Kolegium Odwoławczego w przypadku odwołania podatników od decyzjiWójta Gminy. 7. Przygotowywanie danych do sprawozdań z zakresu wymiaru podatków, opłaty za gospodarowanie odpadami 8. Przygotowywanie projektów pism, wezwań, postanowień, decyzji podatkowych oraz zaświadczeń; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 15.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 870 do 7 000 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie zawodowe,
Uprawnienia: komunikatywność, Obsługa komputera, - Pożądane:
- Zawody: Pracownik biurowy,
Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- URZĄD GMINY RUDZINIEC
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
- Adres
- Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Jagoda Horbowicz
- Numer telefonu
- 32 4000 710
- -