
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:1. Organizacja i nadzór w sprawach bieżących napraw, konserwacji i remontów. Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi oraz z zarządcą budynku.2. Nadzór nad pracami Wykonawcy świadczącego usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach MCO.3. Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji w MCO.4. Dokonywanie zakupów i zamawianie usług niezbędnych do bieżącej działalności MCO, w tym koordynacja procesu zaopatrzenia w materiały i wyposażenie: przygotowywanie oraz przekazywanie zapotrzebowań na materiały i wyposażenie niezbędne do prawidłowej realizacji powierzonych zadań służbowych przez pracowników MCO, systematyczne monitorowanie stanów magazynowych oraz podejmowanie działań w celu zapewnienia ciągłości dostaw i uzupełniania brakujących zasobów, bieżące wydawanie i dystrybucja zakupionych materiałów oraz wyposażenia wśród pracowników MCO.5. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez MCO, obejmujących w szczególności: obsługa Biuletynu Zamówień Publicznych, obsługa portalu związanego z elektronizacją zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych.6. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez MCO na rzecz innych jednostek.7. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem przez MCO umów nie wymagających zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym m.in. przygotowywanie lub weryfikowanie umów pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie rejestru umów. 8. Rozliczanie wykonawców w trakcie realizacji zawartych przez MCO umów.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR / INSPEKTOR W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- Numer
- StPr/25/1265
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Główne obowiązki:1. Organizacja i nadzór w sprawach bieżących napraw, konserwacji i remontów. Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi oraz z zarządcą budynku.2. Nadzór nad pracami Wykonawcy świadczącego usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach MCO.3. Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji w MCO.4. Dokonywanie zakupów i zamawianie usług niezbędnych do bieżącej działalności MCO, w tym koordynacja procesu zaopatrzenia w materiały i wyposażenie: przygotowywanie oraz przekazywanie zapotrzebowań na materiały i wyposażenie niezbędne do prawidłowej realizacji powierzonych zadań służbowych przez pracowników MCO, systematyczne monitorowanie stanów magazynowych oraz podejmowanie działań w celu zapewnienia ciągłości dostaw i uzupełniania brakujących zasobów, bieżące wydawanie i dystrybucja zakupionych materiałów oraz wyposażenia wśród pracowników MCO.5. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez MCO, obejmujących w szczególności: obsługa Biuletynu Zamówień Publicznych, obsługa portalu związanego z elektronizacją zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych.6. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez MCO na rzecz innych jednostek.7. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem przez MCO umów nie wymagających zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym m.in. przygotowywanie lub weryfikowanie umów pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie rejestru umów. 8. Rozliczanie wykonawców w trakcie realizacji zawartych przez MCO umów.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.10.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 700 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- specjalista administracji publicznej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
- Inne:
- Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, - co najmniej 3 lata stażu pracy,- znajomość przepisów: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks cywilny oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, - biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna),- nieposzlakowana opinia,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność.Wymagania dodatkowe: - studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,- szkolenia podwyższające kwalifikacje z zakresu zamówień publicznych, - doświadczenie w pracy w obszarze udzielenia zamówień publicznych, po stronie zamawiającego,- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, - zdolności interpersonalne a w szczególności komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w grupie, samodzielność wykonywania zadań,- łatwość przyswajania wiedzy, - analityczny sposób myślenia,- umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych,- obiektywizm w działaniu i ocenianiu,- odporność na stres,- dyspozycyjność,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Miejskie Centrum Oświaty w Tychach
- Adres www
- https://oswiata.tychy.pl
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
- Adres
- Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- 32-32-411
- -