Tychy,

PODINSPEKTOR / INSPEKTOR W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

ID: 4389211

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:1. Organizacja i nadzór w sprawach bieżących napraw, konserwacji i remontów. Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi oraz z zarządcą budynku.2. Nadzór nad pracami Wykonawcy świadczącego usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach MCO.3. Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji w MCO.4. Dokonywanie zakupów i zamawianie usług niezbędnych do bieżącej działalności MCO, w tym koordynacja procesu zaopatrzenia w materiały i wyposażenie: przygotowywanie oraz przekazywanie zapotrzebowań na materiały i wyposażenie niezbędne do prawidłowej realizacji powierzonych zadań służbowych przez pracowników MCO, systematyczne monitorowanie stanów magazynowych oraz podejmowanie działań w celu zapewnienia ciągłości dostaw i uzupełniania brakujących zasobów, bieżące wydawanie i dystrybucja zakupionych materiałów oraz wyposażenia wśród pracowników MCO.5. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez MCO, obejmujących w szczególności: obsługa Biuletynu Zamówień Publicznych, obsługa portalu związanego z elektronizacją zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych.6. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez MCO na rzecz innych jednostek.7. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem przez MCO umów nie wymagających zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym m.in. przygotowywanie lub weryfikowanie umów pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie rejestru umów. 8. Rozliczanie wykonawców w trakcie realizacji zawartych przez MCO umów.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR / INSPEKTOR W SEKCJI ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
  • Numer
  • StPr/25/1265
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Główne obowiązki:1. Organizacja i nadzór w sprawach bieżących napraw, konserwacji i remontów. Współpraca z wykonawcami zewnętrznymi oraz z zarządcą budynku.2. Nadzór nad pracami Wykonawcy świadczącego usługi sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach MCO.3. Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji w MCO.4. Dokonywanie zakupów i zamawianie usług niezbędnych do bieżącej działalności MCO, w tym koordynacja procesu zaopatrzenia w materiały i wyposażenie: przygotowywanie oraz przekazywanie zapotrzebowań na materiały i wyposażenie niezbędne do prawidłowej realizacji powierzonych zadań służbowych przez pracowników MCO, systematyczne monitorowanie stanów magazynowych oraz podejmowanie działań w celu zapewnienia ciągłości dostaw i uzupełniania brakujących zasobów, bieżące wydawanie i dystrybucja zakupionych materiałów oraz wyposażenia wśród pracowników MCO.5. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez MCO, obejmujących w szczególności: obsługa Biuletynu Zamówień Publicznych, obsługa portalu związanego z elektronizacją zamówień publicznych, uczestnictwo w pracach komisji przetargowej, prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych.6. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez MCO na rzecz innych jednostek.7. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem przez MCO umów nie wymagających zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym m.in. przygotowywanie lub weryfikowanie umów pod względem formalno-prawnym oraz prowadzenie rejestru umów. 8. Rozliczanie wykonawców w trakcie realizacji zawartych przez MCO umów.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.10.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 700 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • specjalista administracji publicznej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, - co najmniej 3 lata stażu pracy,- znajomość przepisów: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks cywilny oraz aktów wykonawczych do tych ustaw, - biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna),- nieposzlakowana opinia,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność.Wymagania dodatkowe: - studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych,- szkolenia podwyższające kwalifikacje z zakresu zamówień publicznych, - doświadczenie w pracy w obszarze udzielenia zamówień publicznych, po stronie zamawiającego,- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, - zdolności interpersonalne a w szczególności komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy w grupie, samodzielność wykonywania zadań,- łatwość przyswajania wiedzy, - analityczny sposób myślenia,- umiejętność analizy i interpretacji przepisów prawnych,- obiektywizm w działaniu i ocenianiu,- odporność na stres,- dyspozycyjność,

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Miejskie Centrum Oświaty w Tychach
  • Adres www
  • https://oswiata.tychy.pl
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
  • Adres
  • Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • 32-32-411
  • E-mail
  • -