Łaziska Górne,

INSPEKTOR

ID: 4389031

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:a) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą i zamianą gruntów,b) prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży mieszkań komunalnych,c) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości do gminnego zasobu gruntów oraz dzierżawą gruntów na potrzeby gminy,d) prowadzenie spraw dotyczących dzierżawy gruntów gminnych,e) prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia mienia gminnego,f) prowadzenie spraw dotyczących podatku od nieruchomości gminnych,g) kontrola ubezpieczeń OC rolników,h) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących gospodarowania mieniem komunalnym,i) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi,j) sporządzanie wniosków wieczystoksięgowych oraz wniosków o udostępnienie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej będącej w posiadaniu innych organów,k) analiza danych zawartych w dostępnych systemach informacji przestrzennej na potrzeby wykonywania powierzonych zadań, jak również analiza możliwości zasilania tych systemów dodatkowymi lub zaktualizowanymi danymi,l) inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego.Warunki pracy na stanowisku:a) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;b) pełny wymiar czasu pracy;c) praca jednozmianowa;d) stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy z drukarką, telefon;e) do dyspozycji inne urządzenia biurowe, między innymi: kserokopiarka, skaner, niszczarka itp.f) miejsce pracy - Łaziska Górne, głównie siedziba Urzędu Miejskiego przy ul. Energetyków 5 - w budynku znajduje się podjazd dla niepełnosprawnych, niemniej jednak praca wymaga (pieszego) przemieszczania się pomiędzy różnymi budynkami zajmowanymi przez Urząd i inne jednostki organizacyjne Miasta Łaziska Górne na terenie Łazisk Górnych, gdzie brak jest podjazdów i wind pomiędzy kondygnacjami, a także udziału w wizjach w terenie wymagający przemieszczania się samochodem osobowym lub pieszo pomiędzy różnymi lokalizacjami na terenie Łazisk Górnych i poza nimi;g) charakter pracy praca administracyjno-biurowa przy stanowisku komputerowym (powyżej 4 godzin na dobę), w pozycji siedzącej, przy oświetleniu częściowo sztucznym, praca pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności; w pracy występuje częsty (bezpośredni i telefoniczny) kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, występują sytuacje, w których pracownik świadczy pracę w terenie (w tym na wolnym powietrzu) oględziny, wizje lokalne, kontrole;Szczegółowe informacje: w ogłoszeniu o naborze kandydatów na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Mieniem (Wydział Gospodarki Mieniem i Ochrony Środowiska) dostępnego na stronie https://bip.laziska.pl/ znak sprawy (OG.210.1.3.2025)OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-170 Łaziska Górne PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt, 7.30-15.30 (system pracy równoważny)

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/0351
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Energetyków 5, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:a) prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą i zamianą gruntów,b) prowadzenie spraw dotyczących sprzedaży mieszkań komunalnych,c) prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości do gminnego zasobu gruntów oraz dzierżawą gruntów na potrzeby gminy,d) prowadzenie spraw dotyczących dzierżawy gruntów gminnych,e) prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia mienia gminnego,f) prowadzenie spraw dotyczących podatku od nieruchomości gminnych,g) kontrola ubezpieczeń OC rolników,h) przygotowywanie projektów uchwał dotyczących gospodarowania mieniem komunalnym,i) prowadzenie spraw związanych z regulacją stanu prawnego gruntów zajętych pod drogi,j) sporządzanie wniosków wieczystoksięgowych oraz wniosków o udostępnienie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej będącej w posiadaniu innych organów,k) analiza danych zawartych w dostępnych systemach informacji przestrzennej na potrzeby wykonywania powierzonych zadań, jak również analiza możliwości zasilania tych systemów dodatkowymi lub zaktualizowanymi danymi,l) inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego.Warunki pracy na stanowisku:a) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;b) pełny wymiar czasu pracy;c) praca jednozmianowa;d) stanowisko pracy wyposażone w zestaw komputerowy z drukarką, telefon;e) do dyspozycji inne urządzenia biurowe, między innymi: kserokopiarka, skaner, niszczarka itp.f) miejsce pracy - Łaziska Górne, głównie siedziba Urzędu Miejskiego przy ul. Energetyków 5 - w budynku znajduje się podjazd dla niepełnosprawnych, niemniej jednak praca wymaga (pieszego) przemieszczania się pomiędzy różnymi budynkami zajmowanymi przez Urząd i inne jednostki organizacyjne Miasta Łaziska Górne na terenie Łazisk Górnych, gdzie brak jest podjazdów i wind pomiędzy kondygnacjami, a także udziału w wizjach w terenie wymagający przemieszczania się samochodem osobowym lub pieszo pomiędzy różnymi lokalizacjami na terenie Łazisk Górnych i poza nimi;g) charakter pracy praca administracyjno-biurowa przy stanowisku komputerowym (powyżej 4 godzin na dobę), w pozycji siedzącej, przy oświetleniu częściowo sztucznym, praca pod presją czasu, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności; w pracy występuje częsty (bezpośredni i telefoniczny) kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, występują sytuacje, w których pracownik świadczy pracę w terenie (w tym na wolnym powietrzu) oględziny, wizje lokalne, kontrole;Szczegółowe informacje: w ogłoszeniu o naborze kandydatów na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Mieniem (Wydział Gospodarki Mieniem i Ochrony Środowiska) dostępnego na stronie https://bip.laziska.pl/ znak sprawy (OG.210.1.3.2025)OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:43-170 Łaziska Górne PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-Pt, 7.30-15.30 (system pracy równoważny)
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.10.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 500 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice,
  • Inne:
  • Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego kraju Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP (dla obywateli innych państw niż Polska wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem),b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,c) nieposzlakowana opinia,d) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,e) wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce,f) co najmniej 3 letni staż pracy,g) znajomość przepisów z zakresu: - ustawyo gospodarce nieruchomościami, - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o pracownikach samorządowych, - Kodeksu cywilnego, w szczególności Księga II, - Kodeksu postępowania administracyjnego, - ustawy Prawo zamówień publicznych,h) umiejętność obsługi komputera (w tym znajomość pakietu MS Office Word, Excel),i) znajomość zasad funkcjonowania jednostek administracji samorządowej oraz problematyki gospodarowania mieniem komunalnym.Wymagania dodatkowe:a) preferowane wykształcenie wyższe na kierunkach: prawo, administracja, gospodarka komunalna, gospodarka nieruchomościami, gospodarka przestrzenna, geodezja lub innych przydatnych do pracy na w/w stanowisku,b) znajomość systemów informacji przestrzennej,c) staż pracy w administracji publicznej,d) doświadczenie zawodowe na stanowiskach o podobnym zakresie obowiązków,e) umiejętność analizy dokumentacji geodezyjno-kartograficznej,f) uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji,g) znajomość topografii miasta Łaziska Górne,h) łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność, swoboda wysławiania się,i) umiejętność pracy i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,j) umiejętność pracy w zespole,k) umiejętność prawidłowej organizacji pracy własnej,l) umiejętność samodzielnego wyszukiwania informacji oraz zdolność do ich selekcji i krytycznej oceny,m) dyspozycyjność,n) prawo jazdy kat. B,o) gotowość do podnoszenia kwalifikacji.Szczegółowe informacje: w ogłoszeniu o naborze kandydatów na stanowisko Inspektora w Referacie Gospodarki Mieniem (Wydział Gospodarki Mieniem i Ochrony Środowiska) dostępnego na stronie https://bip.laziska.pl/ znak sprawy (OG.210.1.3.2025)

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miejski w Łaziskach Górnych
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
  • Adres
  • Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Wojciech Dziduch
  • Numer telefonu
  • 323248000
  • E-mail
  • wog@laziska.pl