
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Udział w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów, sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi.2. Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej dotyczącej lokali użytkowych.3. Sporządzanie umów na wynajem lokali użytkowych, aneksów i porozumień.4. Organizowanie postępowań związanych z wynajmem wolnych lokali użytkowych.5. Opracowanie planów remontowych dla lokali użytkowych.6. Prowadzenie ewidencji liczników elektrycznych, gazowych, wodomierzy (wraz z nadzorem nad ich wymianą) i ciepłomierzy w budynkach.7. Terminowa analiza rachunków i faktur otrzymanych od dostawców mediów i usługodawców.8. Przyjmowanie zgłoszeń usterek od mieszkańców i pozostałych zgłaszających, rejestrowanie w książkach zgłoszeń i nadzór nad ich realizacją.9. Nadzorowanie firm świadczących usługi na rzecz Spółdzielni pod względem prawidłowej pracy i świadczenia usług zgodnie z umową.*praca w systemie równoważnym: pon. 07:00-17:00, wt. śr. czw. 07:00-15:00; pt. 07:00-13:00
Szczegóły
- Oferta pracy
- REFERENT/INSPEKTOR DS. TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH I LOKALI UŻYTKOWYCH
- Numer
- StPr/25/1219
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- ZGRZEBNIOKA 35/A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Udział w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów, sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi.2. Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej dotyczącej lokali użytkowych.3. Sporządzanie umów na wynajem lokali użytkowych, aneksów i porozumień.4. Organizowanie postępowań związanych z wynajmem wolnych lokali użytkowych.5. Opracowanie planów remontowych dla lokali użytkowych.6. Prowadzenie ewidencji liczników elektrycznych, gazowych, wodomierzy (wraz z nadzorem nad ich wymianą) i ciepłomierzy w budynkach.7. Terminowa analiza rachunków i faktur otrzymanych od dostawców mediów i usługodawców.8. Przyjmowanie zgłoszeń usterek od mieszkańców i pozostałych zgłaszających, rejestrowanie w książkach zgłoszeń i nadzór nad ich realizacją.9. Nadzorowanie firm świadczących usługi na rzecz Spółdzielni pod względem prawidłowej pracy i świadczenia usług zgodnie z umową.*praca w systemie równoważnym: pon. 07:00-17:00, wt. śr. czw. 07:00-15:00; pt. 07:00-13:00
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- inna
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 500 do 6 200 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: obsługa klienta, organizacja pracy biurowej, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW MS OFFICE, - Pożądane:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Inne:
- wykształcenie wyższe lub średnie administracyjne, techniczne i ekonomiczne; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem, zarządzaniem nieruchomościami; umiejętności: znajomość obowiązujących przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisów obowiązujących w budownictwie (prawo budowlane, rozporządzenia itp.) oraz umiejętność stosowania ich w praktyce; umiejętność planowania i organizacji pracy; rzetelność, samodzielność, zaangażowanie; umiejętność obsługi mieszkańców
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zuzanna"
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
- Adres
- ZGRZEBNIOKA 35/A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Aneta Giemza
- Numer telefonu
- 32 219 65 12
- biuro@tsmzuzanna.pl