Tychy,

REFERENT/INSPEKTOR DS. TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH I LOKALI UŻYTKOWYCH

ID: 4383259

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Udział w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów, sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi.2. Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej dotyczącej lokali użytkowych.3. Sporządzanie umów na wynajem lokali użytkowych, aneksów i porozumień.4. Organizowanie postępowań związanych z wynajmem wolnych lokali użytkowych.5. Opracowanie planów remontowych dla lokali użytkowych.6. Prowadzenie ewidencji liczników elektrycznych, gazowych, wodomierzy (wraz z nadzorem nad ich wymianą) i ciepłomierzy w budynkach.7. Terminowa analiza rachunków i faktur otrzymanych od dostawców mediów i usługodawców.8. Przyjmowanie zgłoszeń usterek od mieszkańców i pozostałych zgłaszających, rejestrowanie w książkach zgłoszeń i nadzór nad ich realizacją.9. Nadzorowanie firm świadczących usługi na rzecz Spółdzielni pod względem prawidłowej pracy i świadczenia usług zgodnie z umową.*praca w systemie równoważnym: pon. 07:00-17:00, wt. śr. czw. 07:00-15:00; pt. 07:00-13:00

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • REFERENT/INSPEKTOR DS. TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH I LOKALI UŻYTKOWYCH
  • Numer
  • StPr/25/1219
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • ZGRZEBNIOKA 35/A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Udział w komisjach okresowych kontroli i oceny stanu technicznego budynków i ich elementów, sporządzanie protokołów i wniosków zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innymi.2. Prowadzenie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej dotyczącej lokali użytkowych.3. Sporządzanie umów na wynajem lokali użytkowych, aneksów i porozumień.4. Organizowanie postępowań związanych z wynajmem wolnych lokali użytkowych.5. Opracowanie planów remontowych dla lokali użytkowych.6. Prowadzenie ewidencji liczników elektrycznych, gazowych, wodomierzy (wraz z nadzorem nad ich wymianą) i ciepłomierzy w budynkach.7. Terminowa analiza rachunków i faktur otrzymanych od dostawców mediów i usługodawców.8. Przyjmowanie zgłoszeń usterek od mieszkańców i pozostałych zgłaszających, rejestrowanie w książkach zgłoszeń i nadzór nad ich realizacją.9. Nadzorowanie firm świadczących usługi na rzecz Spółdzielni pod względem prawidłowej pracy i świadczenia usług zgodnie z umową.*praca w systemie równoważnym: pon. 07:00-17:00, wt. śr. czw. 07:00-15:00; pt. 07:00-13:00
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • inna
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 500 do 6 200 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa klienta, organizacja pracy biurowej, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW MS OFFICE,
  • Pożądane:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • wykształcenie wyższe lub średnie administracyjne, techniczne i ekonomiczne; bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem, zarządzaniem nieruchomościami; umiejętności: znajomość obowiązujących przepisów z zakresu gospodarki nieruchomościami, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przepisów obowiązujących w budownictwie (prawo budowlane, rozporządzenia itp.) oraz umiejętność stosowania ich w praktyce; umiejętność planowania i organizacji pracy; rzetelność, samodzielność, zaangażowanie; umiejętność obsługi mieszkańców

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Zuzanna"
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
  • Adres
  • ZGRZEBNIOKA 35/A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Aneta Giemza
  • Numer telefonu
  • 32 219 65 12
  • E-mail
  • biuro@tsmzuzanna.pl