Jastrzębie-Zdrój,

PODINSPEKTOR W BIURZE RADY MIASTA

ID: 4383162

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: Obsługa Komisji oraz Sesji Rady Miasta, przygotowywanie sesji, gromadzenie i wysyłanie materiałów, zaproszeń, zawiadomień, przekazywanie projektów uchwał do zaopiniowania właściwym organom, współdziałanie w przygotowaniu uchwał, wniosków, apeli i stanowisk, prowadzenie rejestrów uchwał, interpelacji, zapytań i wniosków Radnych oraz wniosków Komisji, sporządzanie zbiorczych informacji dla Rady Miasta o realizacji uchwał Rady Miasta, nadzór nad terminowym przekazywaniem odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania, a także wolne głosy i wnioski Radnych, sporządzanie protokołów z obrad sesji, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji, sporządzanie napisów z transmisji Sesji Rady Miasta, przesyłanie uchwał Rady Miasta do publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego, obsługa programu e-sesja.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • PODINSPEKTOR W BIURZE RADY MIASTA
  • Numer
  • StPr/25/0416
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • Obsługa Komisji oraz Sesji Rady Miasta, przygotowywanie sesji, gromadzenie i wysyłanie materiałów, zaproszeń, zawiadomień, przekazywanie projektów uchwał do zaopiniowania właściwym organom, współdziałanie w przygotowaniu uchwał, wniosków, apeli i stanowisk, prowadzenie rejestrów uchwał, interpelacji, zapytań i wniosków Radnych oraz wniosków Komisji, sporządzanie zbiorczych informacji dla Rady Miasta o realizacji uchwał Rady Miasta, nadzór nad terminowym przekazywaniem odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania, a także wolne głosy i wnioski Radnych, sporządzanie protokołów z obrad sesji, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji, sporządzanie napisów z transmisji Sesji Rady Miasta, przesyłanie uchwał Rady Miasta do publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego, obsługa programu e-sesja.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 0.500
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 4.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • -
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 4 850 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pracownik biurowy

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
      Uprawnienia: obsługa komputera MS Office,
  • Inne:
  • [Umiejętność 1] : obsługa programów: Legislator, e-sesja[Inne] : Doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, dyspozycyjność , zaangażowanie.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
  • Adres
  • Al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • Krzysztof Kucia
  • Numer telefonu
  • 324785250
  • E-mail
  • or@um.jastrzebie.pl