
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: Obsługa Komisji oraz Sesji Rady Miasta, przygotowywanie sesji, gromadzenie i wysyłanie materiałów, zaproszeń, zawiadomień, przekazywanie projektów uchwał do zaopiniowania właściwym organom, współdziałanie w przygotowaniu uchwał, wniosków, apeli i stanowisk, prowadzenie rejestrów uchwał, interpelacji, zapytań i wniosków Radnych oraz wniosków Komisji, sporządzanie zbiorczych informacji dla Rady Miasta o realizacji uchwał Rady Miasta, nadzór nad terminowym przekazywaniem odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania, a także wolne głosy i wnioski Radnych, sporządzanie protokołów z obrad sesji, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji, sporządzanie napisów z transmisji Sesji Rady Miasta, przesyłanie uchwał Rady Miasta do publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego, obsługa programu e-sesja.
Szczegóły
- Oferta pracy
- PODINSPEKTOR W BIURZE RADY MIASTA
- Numer
- StPr/25/0416
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- Obsługa Komisji oraz Sesji Rady Miasta, przygotowywanie sesji, gromadzenie i wysyłanie materiałów, zaproszeń, zawiadomień, przekazywanie projektów uchwał do zaopiniowania właściwym organom, współdziałanie w przygotowaniu uchwał, wniosków, apeli i stanowisk, prowadzenie rejestrów uchwał, interpelacji, zapytań i wniosków Radnych oraz wniosków Komisji, sporządzanie zbiorczych informacji dla Rady Miasta o realizacji uchwał Rady Miasta, nadzór nad terminowym przekazywaniem odpowiedzi na interpelacje oraz zapytania, a także wolne głosy i wnioski Radnych, sporządzanie protokołów z obrad sesji, sporządzanie protokołów z posiedzeń komisji, sporządzanie napisów z transmisji Sesji Rady Miasta, przesyłanie uchwał Rady Miasta do publikacji w Dzienniku Urzędowym Woj. Śląskiego, obsługa programu e-sesja.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 0.500
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 4.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- -
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 4 850 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: obsługa komputera MS Office, - Inne:
- [Umiejętność 1] : obsługa programów: Legislator, e-sesja[Inne] : Doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, dyspozycyjność , zaangażowanie.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
- Adres
- Al. J. Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Krzysztof Kucia
- Numer telefonu
- 324785250
- or@um.jastrzebie.pl