
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z funduszy UE i programów krajowych.2. Koordynacja realizacji projektów (monitorowanie, raportowanie, rozliczenia).3. Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących.4. Organizacja i rozliczanie dowozu uczniów do szkół i placówek oświatowych.5. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, szkołami, przewoźnikami i instytucjami zewnętrznymi.6. Przygotowywanie sprawozdań, raportów, analiz oraz wniosków o płatność.7. Archiwizacja dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.
Szczegóły
- Oferta pracy
- INSPEKTOR
- Numer
- StPr/25/0900
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- 1. Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z funduszy UE i programów krajowych.2. Koordynacja realizacji projektów (monitorowanie, raportowanie, rozliczenia).3. Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących.4. Organizacja i rozliczanie dowozu uczniów do szkół i placówek oświatowych.5. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, szkołami, przewoźnikami i instytucjami zewnętrznymi.6. Przygotowywanie sprawozdań, raportów, analiz oraz wniosków o płatność.7. Archiwizacja dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 100 do 5 600 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
- Inne:
- wykształcenie średnie lub wyższe6. Posiada wykształcenie średnie i minimum 5 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 3 latastażu pracy7. Wiedza specjalistyczna/umiejętności:a) znajomość KPA, ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, Prawo oświatowe,o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych,b) biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstów oraz arkuszy kalkulacyjnych. Preferowane kierunki: administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie, finanse.2. Doświadczenie zawodowe / staż pracy: Doświadczenie w administracji publicznej. Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE lub krajowych.Ukończone szkolenia z zakresu funduszy UE lub zamówień publicznych.
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- Urząd Miasta Czeladź
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
- Adres
- Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- -
- Numer telefonu
- -
- -