Czeladź,

INSPEKTOR

ID: 4378925

Logo - OFERTY PUP

Zakres obowiązków: 1. Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z funduszy UE i programów krajowych.2. Koordynacja realizacji projektów (monitorowanie, raportowanie, rozliczenia).3. Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących.4. Organizacja i rozliczanie dowozu uczniów do szkół i placówek oświatowych.5. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, szkołami, przewoźnikami i instytucjami zewnętrznymi.6. Przygotowywanie sprawozdań, raportów, analiz oraz wniosków o płatność.7. Archiwizacja dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.

Szczegóły

  • Oferta pracy
  • INSPEKTOR
  • Numer
  • StPr/25/0900
  • Dodane przez
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Warunki pracy i płacy

  • Miejsce pracy:
  • Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Zakres obowiązków
  • 1. Przygotowywanie i składanie wniosków o dofinansowanie z funduszy UE i programów krajowych.2. Koordynacja realizacji projektów (monitorowanie, raportowanie, rozliczenia).3. Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi instytucji finansujących.4. Organizacja i rozliczanie dowozu uczniów do szkół i placówek oświatowych.5. Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy, szkołami, przewoźnikami i instytucjami zewnętrznymi.6. Przygotowywanie sprawozdań, raportów, analiz oraz wniosków o płatność.7. Archiwizacja dokumentacji zgodnie z przepisami prawa.
  • Rodzaj umowy:
  • -
  • Wymiar etatu:
  • 1.000
  • Zmianowość:
  • jedna zmiana
  • Liczba godzin pracy w tygodniu:
  • 40.00
  • Liczba godzin pracy w miesiącu:
  • 160.00
  • Data rozpoczęcia:
  • 01.09.2025
  • Data zakończenia pracy:
  • -
  • Wynagrodzenie brutto
  • od 5 100 do 5 600 PLN
  • System wynagradzania:
  • Czasowy ze stawką miesięczną
  • Zawód:
  • pozostali pracownicy obsługi biurowej

Wymagania

  • Konieczne:
  •    Wykształcenia: średnie ogólnokształcące,
      
  • Inne:
  • wykształcenie średnie lub wyższe6. Posiada wykształcenie średnie i minimum 5 lata stażu pracy lub wykształcenie wyższe i 3 latastażu pracy7. Wiedza specjalistyczna/umiejętności:a) znajomość KPA, ustawy o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, Prawo oświatowe,o pracownikach samorządowych, Prawo zamówień publicznych,b) biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstów oraz arkuszy kalkulacyjnych. Preferowane kierunki: administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie, finanse.2. Doświadczenie zawodowe / staż pracy: Doświadczenie w administracji publicznej. Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE lub krajowych.Ukończone szkolenia z zakresu funduszy UE lub zamówień publicznych.

Dane pracodawcy

  • Pracodawca
  • Urząd Miasta Czeladź
  • Adres www
  • -
  • Sposób aplikowania
  • bezpośrednio do pracodawcy
  • Nazwa urzędu pracy
  • Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
  • Adres
  • Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
  • Osoba do kontaktu
  • -
  • Numer telefonu
  • -
  • E-mail
  • -