
Logo - OFERTY PUP
Zakres obowiązków: KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:https://bip.rudziniec.pl/1727/nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-glowny-specjalista-ds-inwestycji.htmlWykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań na stanowisku pracy wraz z czteroletnim stażem pracy; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia, znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Przygotowanie materiałów i uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówieniapublicznego wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresieprowadzonych spraw.2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o wartościachponiżej niż określonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Przygotowywanie i przeprowadzenie całego procesu dla zadań inwestycyjnychi remontowych zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkamibieżącymi, w tym:a) przygotowywanie propozycji zadań inwestycyjnych i remontowych wrazz wstępnym szacowaniem wielkości nakładów,b) prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji i remontów,c) przygotowywanie umów w zakresie inwestycji i remontów,d) uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeń budowlanych orazinnych dokumentów niezbędnych w procesach inwestycyjnych i remontowych,e) organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie przebiegu prac inwestycyjnychi remontowych,f) dokonywanie odbiorów prac inwestycyjnych i remontowych,g) oddanie zadań do użytkowania.4. Nadzorowanie realizacji umów na prace projektowe i roboty budowlane.5. Rozliczanie finansowe prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych.6. Prowadzenie spraw związanych z przekazaniem inwestycji do użytkowania orazspraw gwarancyjnych i pogwaranyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
Szczegóły
- Oferta pracy
- GŁÓWNY SPECJALISTA DS.INWESTYCJI
- Numer
- StPr/25/1141
- Dodane przez
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Warunki pracy i płacy
- Miejsce pracy:
- Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Zakres obowiązków
- KONKURS: szczegóły oferty pracy na stronie:https://bip.rudziniec.pl/1727/nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-glowny-specjalista-ds-inwestycji.htmlWykształcenie wyższe odpowiadające specjalności umożliwiającej wykonanie zadań na stanowisku pracy wraz z czteroletnim stażem pracy; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystnie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia, znajomość przepisów prawa w zakresie niezbędnym do realizacji zadań; zakres zadań wykonywanych na stanowisku:1. Przygotowanie materiałów i uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówieniapublicznego wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresieprowadzonych spraw.2. Przygotowanie i prowadzenie postępowań o zamówienie publiczne o wartościachponiżej niż określonych w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Przygotowywanie i przeprowadzenie całego procesu dla zadań inwestycyjnychi remontowych zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkamibieżącymi, w tym:a) przygotowywanie propozycji zadań inwestycyjnych i remontowych wrazz wstępnym szacowaniem wielkości nakładów,b) prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji i remontów,c) przygotowywanie umów w zakresie inwestycji i remontów,d) uzyskiwanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeń budowlanych orazinnych dokumentów niezbędnych w procesach inwestycyjnych i remontowych,e) organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie przebiegu prac inwestycyjnychi remontowych,f) dokonywanie odbiorów prac inwestycyjnych i remontowych,g) oddanie zadań do użytkowania.4. Nadzorowanie realizacji umów na prace projektowe i roboty budowlane.5. Rozliczanie finansowe prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych.6. Prowadzenie spraw związanych z przekazaniem inwestycji do użytkowania orazspraw gwarancyjnych i pogwaranyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy: Rudziniec
- Rodzaj umowy:
- -
- Wymiar etatu:
- 1.000
- Zmianowość:
- jedna zmiana
- Liczba godzin pracy w tygodniu:
- 40.00
- Liczba godzin pracy w miesiącu:
- 160.00
- Data rozpoczęcia:
- 01.09.2025
- Data zakończenia pracy:
- -
- Wynagrodzenie brutto
- od 5 040 do 7 400 PLN
- System wynagradzania:
- Czasowy ze stawką miesięczną
- Zawód:
- pracownik biurowy
Wymagania
- Konieczne:
- Wykształcenia: wyższe (w tym licencjat),
Uprawnienia: komunikatywność, - Pożądane:
- Zawody: Pracownik biurowy,
Dane pracodawcy
- Pracodawca
- URZĄD GMINY RUDZINIEC
- Adres www
- -
- Sposób aplikowania
- bezpośrednio do pracodawcy
- Nazwa urzędu pracy
- Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
- Adres
- Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, powiat: gliwicki, woj: śląskie
- Osoba do kontaktu
- Jagoda Horbowicz
- Numer telefonu
- 32 4000 710
- -